quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
Een pakket openen? Ben je niet goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Hè braadslee. Zoek eens op postnl autibedrijf vacatures bij jou in de buurt. Serieusis wat voor jou en kan je beetje normaal werk doen.
En laar het uit je hoofd om een pakket te openen..
O wtf dat leek alsof jij het gepost hadquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een pakket openen? Ben je niet goed
Dat zou ik nooit van m`n leven doen
Nee, dat werd door iemand anders gepostquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
O wtf dat leek alsof jij het gepost hadsorry.
JA GODVERquote:Beste meneer, mevrouw,
Helaas kunt u zich op dit moment niet aanmelden als subcontractor bij PostNL. I.v.m. het groot aantal inschrijvingen zit er een (tijdelijke) stop op het aanmelden. Het is nog niet duidelijk voor welke periode dit geldt. Wij vragen u daarom de site goed in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet, PostNL
Nee funny jacket. Subcontractor worden is erg lastig want dan moet je kvk ingeschreven zijn en een aantal vergunningen en een eigen bus hebben. Doelde meer op dat je evt bij postnl aan de slag kon of een van de subcontractors. Vandaar mijn tip om langs te gaan, evt hebben ze zelf wat of weten ze een subcontractor die nog iemand zoekt.quote:
Kan ook, maar dat zijn vaak hele kleine contracten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef DeBaba het volgende:
En gewoon postbezorger ?
Beweeg je meteen.
True that. Voordeel is ook nog eens dat je niet echt een harde begintijd hebt. Het moet voor 18:00 bezorgd zijn. Dat wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef DeBaba het volgende:
Gezien zijn arbeidsverleden moet je juist misschien wel rustig aan beginnen
Voor mij ook. Ik kan het weten, heb ook jaren een verstoord ritme gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:26 schreef DeBaba het volgende:
Helaas doet hij er niks mee.
Op tyd naar bed gaan en regelmaat zoals Doubledip zegt, heb ik al weken geleden voorgesteld.
Hij is 1x om 9uur opgestaan....dat heet voor mij uitslapen
In een vlog zei hij dat hij het zou gaan doen, maar dat zegt natuurlijk niksquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:26 schreef DeBaba het volgende:
Helaas doet hij er niks mee.
Op tyd naar bed gaan en regelmaat zoals Doubledip zegt, heb ik al weken geleden voorgesteld.
Hij is 1x om 9uur opgestaan....dat heet voor mij uitslapen
Klopt, is het ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef DoubleDip het volgende:
Zeg Bradge, ik neem aan dat je door hebt dat één van de oorzaken van je overgewicht ook dat verklote ritme is? Want dan heb je sneller de neiging om op onchristelijke tijden ff in de koelkast te graven en ziedaar, weer een paar kilo. Iemand schreef het ook al in de comments maar ik dacht ik herhaal het nog maar ff. No offence maar vroeg me af of je daar over had nagedacht.
Buiten dat, hoe staat het met je hardloopplannen? Ga je dat doen en zo ja, wanneer begin je? (en wanneer komt er een vlog over?)
Als je geen zak doet wordt je niet moe maatje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, is het ook.
Had inderdaad de neiging om naar de koelkast te lopen en wat te eten, en dan is het zo weer 3 uur later én heb ik weer wat gewicht er bij voor ik er erg aan heb.
Heb er zeker over na gedacht en wil ook echt vroeger naar bed, maar zelfs zonder het eten s'nachts, of een bak koffie laat in de avond lukt het mij gewoon zo goed als niet om voor 3 uur in slaap te komen
Begin dan eens met op tyd opstaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, is het ook.
Had inderdaad de neiging om naar de koelkast te lopen en wat te eten, en dan is het zo weer 3 uur later én heb ik weer wat gewicht er bij voor ik er erg aan heb.
Heb er zeker over na gedacht en wil ook echt vroeger naar bed, maar zelfs zonder het eten s'nachts, of een bak koffie laat in de avond lukt het mij gewoon zo goed als niet om voor 3 uur in slaap te komen
Daarbij staat hij pas op wanneer de rest van Nederland er al een halve werkdag erop hebben zitten. Dan is het niet zo gek dat je niet rond een uur of 11/12 naar bed gaat en slaap kan vattenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je geen zak doet wordt je niet moe maatje.
En als je nou gewoon eens een wekker gaat zetten om, zeg, 8 uur in de ochtend, ongeacht hoe laat je bent gaan slapen? Zal kut zijn in het begin, maar langzamerhand ga je dan wennen aan een ritme en kom je aan het eind van de dag ook beter in slaap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, is het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |