abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164877109
quote:
Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.

Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:

"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."

Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.

Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.

De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.

Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.

Game on! *O*
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164877193
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Hè braadslee. Zoek eens op postnl autibedrijf vacatures bij jou in de buurt. Serieus :Y is wat voor jou en kan je beetje normaal werk doen.

En laar het uit je hoofd om een pakket te openen..
Een pakket openen? Ben je niet goed :')
Dat zou ik nooit van m`n leven doen
  Forum Admin vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:29:21 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_164877213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:28 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Een pakket openen? Ben je niet goed :')
Dat zou ik nooit van m`n leven doen
O wtf dat leek alsof jij het gepost had _O- sorry.

Maar geen grap. Autobedrijf post nl. Kijken. Ga er desnoods langs, ze werken er ook met subcontractors.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_164877240
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

O wtf dat leek alsof jij het gepost had _O- sorry.
Nee, dat werd door iemand anders gepost :')
pi_164877265
quote:
Beste meneer, mevrouw,

Helaas kunt u zich op dit moment niet aanmelden als subcontractor bij PostNL. I.v.m. het groot aantal inschrijvingen zit er een (tijdelijke) stop op het aanmelden. Het is nog niet duidelijk voor welke periode dit geldt. Wij vragen u daarom de site goed in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet, PostNL
JA GODVER
  Forum Admin vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:32:53 #6
pi_164877322
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:30 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

JA GODVER
Nee funny jacket. Subcontractor worden is erg lastig want dan moet je kvk ingeschreven zijn en een aantal vergunningen en een eigen bus hebben. Doelde meer op dat je evt bij postnl aan de slag kon of een van de subcontractors. Vandaar mijn tip om langs te gaan, evt hebben ze zelf wat of weten ze een subcontractor die nog iemand zoekt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_164877384
En gewoon postbezorger ?
Beweeg je meteen.
  Forum Admin vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:35:38 #8
pi_164877402
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef DeBaba het volgende:
En gewoon postbezorger ?
Beweeg je meteen.
Kan ook, maar dat zijn vaak hele kleine contracten.
pi_164877426
Gezien zijn arbeidsverleden moet je juist misschien wel rustig aan beginnen
  Forum Admin vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:36:57 #10
pi_164877454
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef DeBaba het volgende:
Gezien zijn arbeidsverleden moet je juist misschien wel rustig aan beginnen
True that. Voordeel is ook nog eens dat je niet echt een harde begintijd hebt. Het moet voor 18:00 bezorgd zijn. Dat wel.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:47:40 #12
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_164877811
Ja, postbezorger lijkt me een goede optie. Max. 10-15 uur per week en betaald afvallen. Twee vliegen in een klap. Wat zeg ik; zelfs dríe als je meetelt dat met beginnen met maximaal 10-15 uur per week je inderdaad niet zo'n enorme omslag hebt na jaren geen werk.
pi_164878747
Hey Mapima, het siert je niet dat je ook opeens een account aanmaakt op een forum puur om mij daar te bashen.
pi_164878888
Zeg Bradge, ik neem aan dat je door hebt dat één van de oorzaken van je overgewicht ook dat verklote ritme is? Want dan heb je sneller de neiging om op onchristelijke tijden ff in de koelkast te graven en ziedaar, weer een paar kilo. Iemand schreef het ook al in de comments maar ik dacht ik herhaal het nog maar ff. No offence maar vroeg me af of je daar over had nagedacht.

Buiten dat, hoe staat het met je hardloopplannen? Ga je dat doen en zo ja, wanneer begin je? (en wanneer komt er een vlog over?)
  Forum Admin vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:25:09 #15
pi_164878920
Als je ziet hoeveel mensen je raad geven en met je meedenken, dan moet je je toch gesterkt en gemotiveerd voelen of niet dan.
pi_164878936

Besef je dat je nu gratis reclame aan het maken bent voor dat bedrijf?
pi_164878962
Helaas doet hij er niks mee.
Op tyd naar bed gaan en regelmaat zoals Doubledip zegt, heb ik al weken geleden voorgesteld.
Hij is 1x om 9uur opgestaan....dat heet voor mij uitslapen
  Forum Admin vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:29:46 #18
pi_164879020
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:26 schreef DeBaba het volgende:
Op tyd naar bed gaan en regelmaat zoals Doubledip zegt, heb ik al weken geleden voorgesteld.
Voor mij ook. Ik kan het weten, heb ook jaren een verstoord ritme gehad.
pi_164879046
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:26 schreef DeBaba het volgende:
In een vlog zei hij dat hij het zou gaan doen, maar dat zegt natuurlijk niks :D
pi_164879052
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef DoubleDip het volgende:
Zeg Bradge, ik neem aan dat je door hebt dat één van de oorzaken van je overgewicht ook dat verklote ritme is? Want dan heb je sneller de neiging om op onchristelijke tijden ff in de koelkast te graven en ziedaar, weer een paar kilo. Iemand schreef het ook al in de comments maar ik dacht ik herhaal het nog maar ff. No offence maar vroeg me af of je daar over had nagedacht.

Buiten dat, hoe staat het met je hardloopplannen? Ga je dat doen en zo ja, wanneer begin je? (en wanneer komt er een vlog over?)
Klopt, is het ook.
Had inderdaad de neiging om naar de koelkast te lopen en wat te eten, en dan is het zo weer 3 uur later én heb ik weer wat gewicht er bij voor ik er erg aan heb.

Heb er zeker over na gedacht en wil ook echt vroeger naar bed, maar zelfs zonder het eten s'nachts, of een bak koffie laat in de avond lukt het mij gewoon zo goed als niet om voor 3 uur in slaap te komen :')
pi_164879071
Dat hij niet veel doet met de adviezen die hij ontvangt, is een veelgehoorde klacht.
  Forum Admin vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:33:10 #22
pi_164879091
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:31 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Klopt, is het ook.
Had inderdaad de neiging om naar de koelkast te lopen en wat te eten, en dan is het zo weer 3 uur later én heb ik weer wat gewicht er bij voor ik er erg aan heb.

Heb er zeker over na gedacht en wil ook echt vroeger naar bed, maar zelfs zonder het eten s'nachts, of een bak koffie laat in de avond lukt het mij gewoon zo goed als niet om voor 3 uur in slaap te komen :')
Als je geen zak doet wordt je niet moe maatje.
pi_164879104
quote:

[..]

Klopt, is het ook.

Begin dan eens met op tyd opstaan.
Ben je ook eerder moe savonds.
Zo moeilijk is het niet.
pi_164879111
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Als je geen zak doet wordt je niet moe maatje.
Daarbij staat hij pas op wanneer de rest van Nederland er al een halve werkdag erop hebben zitten. Dan is het niet zo gek dat je niet rond een uur of 11/12 naar bed gaat en slaap kan vatten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2016 22:36:39 ]
pi_164879179
quote:

[..]

Klopt, is het ook.

En als je nou gewoon eens een wekker gaat zetten om, zeg, 8 uur in de ochtend, ongeacht hoe laat je bent gaan slapen? Zal kut zijn in het begin, maar langzamerhand ga je dan wennen aan een ritme en kom je aan het eind van de dag ook beter in slaap.

Wat doe je eigenlijk zoal overdag, het vloggen daargelaten?
pi_164879277
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:37 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

En als je nou gewoon eens een wekker gaat zetten om, zeg, 8 uur in de ochtend, ongeacht hoe laat je bent gaan slapen? Zal kut zijn in het begin, maar langzamerhand ga je dan wennen aan een ritme en kom je aan het eind van de dag ook beter in slaap.

Wat doe je eigenlijk zoal overdag, het vloggen daargelaten?
Dat is wel een goed idee, ik zet nu mijn wekker op een kleine 9 uur slaap :') Misschien kan ik de wekker zetten op een uur of 6,5-7, dan ben ik niet te brak om niks te doen, maar wel moe genoeg in de avond om vroeg naar bed te gaan denk ik? :')

wat ik overdag doe, ik wandel heel veel, zit veel achter de PC (Slowchats vooral) En verder eigenlijk niets :@ Ja, het vloggen om tijd te doden
pi_164879350
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:41 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]
wat ik overdag doe, ik wandel heel veel
Je wandelt meerdere uren per dag?
pi_164879362
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:41 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat is wel een goed idee, ik zet nu mijn wekker op een kleine 9 uur slaap :') Misschien kan ik de wekker zetten op een uur of 6,5-7, dan ben ik niet te brak om niks te doen, maar wel moe genoeg in de avond om vroeg naar bed te gaan denk ik? :')

wat ik overdag doe, ik wandel heel veel, zit veel achter de PC (Slowchats vooral) En verder eigenlijk niets :@ Ja, het vloggen om tijd te doden
Nu je toch bezig bent met afvallen lijkt het mij wel slim om daar een sport naast te gaan doen. Hardlopen bijvoorbeeld. Zie mijn eerdere tips. Of een teamsport. Bootcamp is btw ook een goede manier om wat aan je conditie te doen. :)

Als je gesport hebt ben je ook moe aan het eind van de dag, wat helpt om sneller in slaap te komen. Kan me wel voorstellen dat je met jouw dagbesteding niet in slaap komt. Tip: zet 1 uur voordat je naar bed gaat je laptop en scherm van je mobiel (blauw licht) uit. Dan kan je de slaap beter vatten.
pi_164879378
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:45 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Je wandelt meerdere uren per dag?
Niet meerdere uren per dag, maar ik zit verdeeld over de dag wel aan de 8 kilometer :@
En verder slijt ik m`n dagen achter de computer, omdat eenzaam.
  Eindredactie Games vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:52:16 #30
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_164879554

[ Bericht 100% gewijzigd door Oscar. op 26-08-2016 22:52:21 ]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_164879666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Niet meerdere uren per dag, maar ik zit verdeeld over de dag wel aan de 8 kilometer :@
En verder slijt ik m`n dagen achter de computer, omdat eenzaam.
Je bent niet eenzaam maar je vrienden/kenissen hebben waarschijnlijk wel een dagbesteding waardoor ze overdag geen tyd hebben
pi_164880291
Video van de nieuwe auto is weer verwijderd?
pi_164880426
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Je bent niet eenzaam maar je vrienden/kenissen hebben waarschijnlijk wel een dagbesteding waardoor ze overdag geen tyd hebben
Ja, dat ook.. Maar ik voel me sowieso best wel alleen, waarom denk je dat ik hier zoveel zit?
pi_164880487
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja, dat ook.. Maar ik voel me sowieso best wel alleen, waarom denk je dat ik hier zoveel zit?
Problemen benoemen ben je wel een ster in, maar er wat aan doen?
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:21:18 #35
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164880508
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:20 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Zoiets heeft ook tijd nodig voordat dit ingezien word.

Dat hij nu solliciteert voor een koeriersbaan is wel al een positief begin, al ben ik het met je eens dat het af en toe wel wat meer initiatief getoond mag worden.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164880520
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:20 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik ben toch aan't kijken of dat werk wat word of niet dan? :')
Aan m`n eenzaamheid valt wat te doen, zodra ik werk heb, heb ik een fatsoenlijke dagbesteding, kom ik mensen onderweg tegen, hou ik met klanten misschien nog een praatje, dan gaan m`n dagen wat sneller voorbij ook.
pi_164880594
Als je je slaapritme wilt aanpassen, blijf dan eens 24 uur wakker en ga dan naar bed rond een uur of 10/11 's avonds en zet de wekker rond 8 uur sochtends . Wedden dat het werkt ?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:24:55 #38
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164880614
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Als je je slaapritme wilt aanpassen, blijf dan eens 24 uur wakker en ga dan naar bed rond een uur of 10/11 's avonds en zet de wekker rond 8 uur sochtends . Wedden dat het werkt ?
Dit, gewoon dit :Y
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164881209
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:21 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik ben toch aan't kijken of dat werk wat word of niet dan? :')
Aan m`n eenzaamheid valt wat te doen, zodra ik werk heb, heb ik een fatsoenlijke dagbesteding, kom ik mensen onderweg tegen, hou ik met klanten misschien nog een praatje, dan gaan m`n dagen wat sneller voorbij ook.
Dit is ook wen goed begin.
Maar pak het wel realistisch aan, lees de reacties van je autoweek vrienden nog eens door over werken voor dhl.
Heb je die link van post.nl bekeken ?
pi_164881578
quote:
Pareltje, zou haar wel willen zien bij 21+
pi_164881727
Ik vind het vooral jammer dat de ''De toerist uithangen in''-serie moet lijden onder al dit gedoe.
pi_164882477
Als ik jou was, dan zou ik het gaan proberen bij de lokale koeriersbedrijven i.p.v. een pakketdienst. Bus van de zaak en lekker een beetje cruisen i.p.v. 450 keer per minuut d'r in en d'r uit. Dat is niets. Vertrouw me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164882496
First world problems en intussen zit ze zelf mensen ongewenst (indirect) te filmen.
pi_164885533
10.000 KM rijden in 4 maanden. Dat is 2500 per maand, 750 per week. Waar haalt ie het geld vandaan :D
Nee.
pi_164885618
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:24 schreef PimD het volgende:
10.000 KM rijden in 4 maanden. Dat is 2500 per maand, 750 per week. Waar haalt ie het geld vandaan :D
Die 10,000 KM in 4 maanden (En dus inderdaad 2500 per maand) was mijn berekening mocht ik worden aangenomen om te koerieren.
Lijkt mij niet echt ver van de werkelijkheid zitten.

Ik rij de laatste tijd eigenlijk amper nog auto, hooguit een keertje naar het centrum of naar de repetitieruimte maar verder niet meer, loop veel vaker.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 10:30:31 ]
pi_164886387
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:30 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Die 10,000 KM in 4 maanden (En dus inderdaad 2500 per maand) was mijn berekening mocht ik worden aangenomen om te koerieren.
Lijkt mij niet echt ver van de werkelijkheid zitten.

Ik rij de laatste tijd eigenlijk amper nog auto, hooguit een keertje naar het centrum of naar de repetitieruimte maar verder niet meer, loop veel vaker.
Je bent wakker om 10:30...? :o

Ik hoop voor je dat het wat wordt met solliciteren, maar de tip van een meer regionaal bedrijf vind ik ook zo gek nog niet.

Oh en btw, is er niet een *kleine* kans dat het koeriersbedrijf ook je video's bekijkt en nu ziet hoe brak je Twingo is?
pi_164886502
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 00:30 schreef IDkaart het volgende:
First world problems en intussen zit ze zelf mensen ongewenst (indirect) te filmen.
Jiami :r
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_164886698
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:22 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Je bent wakker om 10:30...? :o

Ik hoop voor je dat het wat wordt met solliciteren, maar de tip van een meer regionaal bedrijf vind ik ook zo gek nog niet.

Oh en btw, is er niet een *kleine* kans dat het koeriersbedrijf ook je video's bekijkt en nu ziet hoe brak je Twingo is?
Die kans is er, en echt brak wil ik de Twingo niet noemen.
Ja, de versnellingsbak doet soms lastig, maar hij gaat altijd wel in de versnelling. Kwestie van rustiger schakelen, auto heeft bijna 2 ton gelopen, en even de APK afwachten en misschien komt er dan rond die periode een wat meer volwassen auto (Heb ik ook de tijd om te sparen)

Ik was wakker om 09:45 :') Dat is voor mijn doen best behoorlijk eigenlijk, aangezien ik de afgelopen paar dagen wakker werd tussen 11 en 2 :')
pi_164887219
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:38 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Die kans is er, en echt brak wil ik de Twingo niet noemen.
Ja, de versnellingsbak doet soms lastig, maar hij gaat altijd wel in de versnelling. Kwestie van rustiger schakelen, auto heeft bijna 2 ton gelopen, en even de APK afwachten en misschien komt er dan rond die periode een wat meer volwassen auto (Heb ik ook de tijd om te sparen)

Ik was wakker om 09:45 :') Dat is voor mijn doen best behoorlijk eigenlijk, aangezien ik de afgelopen paar dagen wakker werd tussen 11 en 2 :')
'Niet echt brak' naar jouw maatstaven is misschien dan weer niet goed genoeg naar de maatstaven van de werkgever. Heb je genoeg geld om te sparen dan? Wat kost een nieuwe auto?

09:45 is nice vergeleken met de afgelopen dagen. Hoe laat ben je naar bed gegaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')