Dit gaat te ver.quote:
Maar qua views, subscribers en likes toch mijlenver voor op Braddie. Waar zal dat verschil hem dan in zittenquote:
Denk voornamelijk omdat hij zelfverzekerd is, én hij is niet zo`n rond padje als dat ik benquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar qua views, subscribers en likes toch mijlenver voor op Braddie. Waar zal dat verschil hem dan in zitten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:49 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar zijn dag-en nachtritme is nu fucked up en volgende week heeft hij een sollicitatie. Stel dat hij wordt aangenomen, dan is er niet heel veel tijd om dat normaal te krijgen.
Nee hoor, want ik klik nooit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:40 schreef IDkaart het volgende:
Je wordt toch gewoon GEK van al die gesponsorde vlogs?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik klik nooit.
De video heeft binnen 2 dagen maar 226 views op 1363 abonnees, het doet aan als een dood kanaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar qua views, subscribers en likes toch mijlenver voor op Braddie. Waar zal dat verschil hem dan in zitten
Potverdorie, doe dat eens lekker!quote:kanker tog op man
Welk forum anders dan deze is het bekijken waard, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoals ik op een ander forum meldde was het voornamelijk een brainfart van mezelf die er ff uitmoest. Tuurlijk ga ik geen nieuwe auto kopen, maar was er wel over na aan't denken, maar mocht de Twingo het begeven is 2-3k voor een andere auto wel te doen.
mag ik het hier mee eens zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mapima , weet je wat raar is? Ik ging je naam eens googlen met de gedachten "Dat moet wel iets betekenen als straathoer o.i.d."
Maar wat krijg ik?
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/M/ma-pima-yo
[..]
Potverdorie, doe dat eens lekker!
nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
mag ik het hier mee eens zijn?
Mocht je niks te doen hebben dit weekend :quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:31 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Welk forum anders dan deze is het bekijken waard, als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:46 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Mocht je niks te doen hebben dit weekend :
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5583481,page=30
quote:Vloggen komt er niet van, is waarschijnlijk ook niet gewenst, als het niet gewoon verboden is, je bent namelijk aan het werk voor DHL.
Gewoon 1x per dag een pakketje uitpakken en daar een vlog over maken. Vervolgens weer netjes inpakken zodat niemand het door heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ze denken allemaal dat ik doodleuk ga vloggen over de pakketjes die ik moet afleverenMaar natuurlijk zal ik hoogstwaarschijnlijk alleen melden bij een korte pauze (Als ik moet pissen) Waar ik ben geweest, en waar ik nog heen moet, en hoe ik vandaag op de weg vind
Tuurlijk ga ik niet vloggen over pakketjes en privé info
Sws een klikspaan verpest alles.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:02 schreef ZwangerPetro het volgende:
Op vrijdag 26 augustus 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ze denken allemaal dat ik doodleuk ga vloggen over de pakketjes die ik moet afleveren Maar natuurlijk zal ik hoogstwaarschijnlijk alleen melden bij een korte pauze (Als ik moet pissen) Waar ik ben geweest, en waar ik nog heen moet, en hoe ik vandaag op de weg vind Tuurlijk ga ik niet vloggen over pakketjes en privé info
Gewoon 1x per dag een pakketje uitpakken en daar een vlog over maken. Vervolgens weer netjes inpakken zodat niemand het door heeft.
Daar heb je wel gelijk in inderdaad, want laten we eerlijk wezen.. dat is hier al eens eerder gebeurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga ik ook wel mee stoppen hoor zodra ik bij DHL aangenomen word.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:15 schreef DeBaba het volgende:
Wees nu gewoon eens wijs en luister nu gewoon eens een keertje naar mensen hier en op autoweek. Stop dat hele vloggen over dhl als je voor dhl wil werken.
Werkgevers die alles van tevoren screenen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:15 schreef DeBaba het volgende:
Wees nu gewoon eens wijs en luister nu gewoon eens een keertje naar mensen hier en op autoweek. Stop dat hele vloggen over dhl als je voor dhl wil werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |