geef maar een plaatje, pleur ik hem erinquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:40 schreef chufi het volgende:
Meestal doen we een plaatje of zo in de OP
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
geef maar een plaatje, pleur ik hem erin
Van wie danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
geef maar een plaatje, pleur ik hem erin
Dan hebje toch een plaatje ....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/43(...)te-nos-journaal.html
Ik vind het enger dat je als klein kind praat.quote:
ik ben nog maar 12quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het enger dat je als klein kind praat.
Ga dan voor Elly en Rikkert ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga dan voor Elly en Rikkert ...Dat tong ding gaat lapo hunten en dan staat ie er nog wel aantal tipocs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat jij weer terug in het land bent zal het wel weer over gewaaid zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat tong ding gaat lapo hunten en dan staat ie er nog wel aantal tipocs.
Laat alles overwaaien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij weer terug in het land bent zal het wel weer over gewaaid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |