industry giant 2 is en blijft de bom:) gouddsss spel!quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Deze gaat er komen
Speel nu nog regelmatig transport giant en industry giant 2.
vanavond maar eens kijken, hopen dat ze het beter doen dan deeltje 1, die ik vrij snel links heb laten liggen, moet em inmiddels wel weer een kans geven omdat er vast een hoop gepatched isquote:Op zondag 24 november 2019 15:33 schreef Jump het volgende:
*Schop*
Op 11 december komt Transport Fever 2 uit: https://store.steampowered.com/app/1066780/Transport_Fever_2/
wat onhandig neergezet idd, maar doelde idd op 1, hoopte eigenlijk dat er mods voor zijn die het e. e. a verbeterenquote:Op zondag 24 november 2019 16:59 schreef Jump het volgende:
Voor de 2 nog geen mods zien passeren aangezien het nog moet uitkomen De 1 is ondertussen geleden van 2016 dat ik het gespeeld heb (omwille van de performance indertijd).
Hopelijk gaat de performance hier een pak hoger zijn.
Ik kwam ook in dit topic om dit te vragen. Zometeen maar even wat reviews lezen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:30 schreef mschol het volgende:
en, mensen hier die 2 al geprobeerd hebben?
al geïnstalleerd maar helaas woensdag/donderdag geen tijd gehad, nu in buitenland. volgende week werkbonanza, dus ook weinig tijdquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
2 is hier nu aan het installeren (met nog wat andere games), zal van de week laten weten wat ik er van vind.
die is nog steeds goed maar erg gedateerd en klunkyquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb pas geleden OpenTTD maar weer geïnstalleerd.
Klopt wel. Maar vooralsnog geen echt goed alternatief. Wellicht TF2. Dus ben benieuwd naar jullie bevindingen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die is nog steeds goed maar erg gedateerd en klunky
ik snap niet dat ze de interface en besturing niet een update geven, dat zou al een hoop helpenquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar vooralsnog geen echt goed alternatief. Wellicht TF2. Dus ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Gezien ik gewoon geen tijd heb gehad deze periode: hoezo moet je echt nadenken hoe je een spoor neerlegt en hoe is dat jammer?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Eerste conclusies:
Het ziet er echt 'gelikter' uit, maar het blijft niet lekker spelen. Je moet echt nadenken hoe je een spoor etc aanlegt. Verder vallen de veranderingen t.o.v. deel 1 me mee/tegen.
dat is ook iets war ik me aan erger ( ook bij Cities in motion)quote:Op woensdag 7 april 2021 10:00 schreef mschol het volgende:
ik ben weer in een oude savegame gedoken, nu met 90 mods ofzo
vermaak mij wel weer goed ermee, grootste ergernis nu voor mij is dat je bij neerleggen van weg/track niet kan aangeven gewoon het terrein te volgen ipv als een mes door het landschap heen te gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |