SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jandino: Hoe dan ook – 2016 AL 1:34 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
In zijn theaterprogramma grapt Jandino Asporaat over de problemen rond kinderen opvoeden en zingt hij voor het publiek een opzwepende versie van Sex on Fire.
Tales of Irish Castles (seizoen 1) – 2014
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Van oude burchten van de Noormannen tot chique landgoederen in de 20ste eeuw vertellen kastelen het verhaal van 1000 jaar Ierse oorlogen, politiek, economie en cultuur.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.

ben benieuwd naar deze film.quote:

SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garfield: A Tail of Two Kitties – 2006 6 1:17 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie, Avontuur
Jon Arbuckle en zijn vriendin Liz moeten tijdens een reis door Engeland Garfield zien te redden uit de klauwen van de hebzuchtige Lord Dargis.
Garfield: The Movie – 2004 AL 1:20 uur
Genre: Animatie, Comedy
In deze komedie, gebaseerd op het stripverhaal, vecht Garfield om de liefde en aandacht van zijn baasje na de komst van een nieuwe hond, Odie.
Horton – 2008 AL 1:26 uur
Genre: Animatie
Wanneer de olifant Horton iemand hoort schreeuwen om hulp, is hij vastbesloten om de inwoners van het stadje Whoville te beschermen.
John Tucker Must Die – 2006 6 1:29 uur
Genre: Comedy
Als drie tienermeisjes ontdekken dat hun hart is gebroken door dezelfde schoft, bundelen ze hun krachten om wraak te nemen op hun aantrekkelijke ex.
Oh My God! – 2007 12 1:38 uur
♫ Portugees (BR) / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Portugees (BR)
Genre: Comedy, Drama
De woede van de bewoners van een sloppenwijk in Bahía is groot als iemand op de eerste dag van carnaval opzettelijk de waterkraan heeft dichtgedraaid.
Saneamento Básico, O Filme – 2007 9 1:51 uur
♫ Portugees (BR) / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Portugees (BR)
Genre: Comedy, Romantisch
Als de Braziliaanse inwoners ontdekken dat hun stad niet genoeg geld heeft voor een rioolsysteem, besluiten ze een korte sci-fi-monsterfilm over het probleem te maken.When the student is ready, the teacher will appear.

quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:41 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ben benieuwd naar deze film.

inderdaad...quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:31 schreef Zelus het volgende:
Netflix, schiet eens op met het online zetten van de Star trek series.
Heb TOS al bijna uitgekeken.

Ik heb het idee dat Netflix niks aankondigt of in ieder geval niet eenvoudig te vinden. Ik lees hier meestal wat er weg gaatquote:Op maandag 12 september 2016 11:37 schreef avotar het volgende:
Was de verdwijning van House eigenlijk aangekondigd?

Ik heb altijd de illusie dat Aether dicht bij de bron zit. Maar inderdaad. Dan nog had ik House gemist. Maar ik zag ineens via andere media erg veel verontwaardiging over het verdwijnen ervan.quote:Op maandag 12 september 2016 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Netflix niks aankondigt of in ieder geval niet eenvoudig te vinden. Ik lees hier meestal wat er weg gaat

SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prince of Persia: The Sands of Time – 2010 12 1:56 uur
Genre: Actie, Avontuur, Fantasie, Sci-Fi
In het mystieke Perzië vindt een vermakelijk en episch avontuur plaats. Prince of Persia: The Sands of Time is een verhaal dat je nog lang in zijn greep zal houden.When the student is ready, the teacher will appear.

Wie verzint deze leugens.quote:Op maandag 12 september 2016 20:25 schreef Aether het volgende:
In het mystieke Perzië vindt een vermakelijk en episch avontuur plaats. Prince of Persia: The Sands of Time is een verhaal dat je nog lang in zijn greep zal houden.

Wat?quote:Op maandag 12 september 2016 11:37 schreef avotar het volgende:
Was de verdwijning van House eigenlijk aangekondigd?
 House eraf?
 House eraf?  Dat is balen. Dat keek tussendoor vaak even zodat ik eindelijk alle seizoenen kon gaan kijken.
 Dat is balen. Dat keek tussendoor vaak even zodat ik eindelijk alle seizoenen kon gaan kijken.

Ik ookquote:Op maandag 12 september 2016 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat?House eraf?
Dat is balen. Dat keek tussendoor vaak even zodat ik eindelijk alle seizoenen kon gaan kijken.

Durf nergens meer aan te beginnen.
 Durf nergens meer aan te beginnen.

Titels die in september worden verwijderd.quote:Op maandag 12 september 2016 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook
Eerst Twin Peaks
Begin het nu wel zat te wordenDurf nergens meer aan te beginnen.

Alleen maar Netflix originals kijkenquote:Op maandag 12 september 2016 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook
Eerst Twin Peaks

gewoon een beetje doorkijken...quote:Op maandag 12 september 2016 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook
Eerst Twin Peaks

Maar 9 oktober is het nog niet.quote:Op maandag 12 september 2016 21:01 schreef Aether het volgende:
UPDATE: Niet aangekondigd, maar wel verwijderd is House M.D. op 9 oktober. Alle acht de seizoenen zijn verdwenen, waarop we contact hebben opgenomen met Netflix. Het is de streamingdienst niet gelukt om de rechten op tijd te verlengen, waardoor de serie dus uit het aanbod is verdwenen. Wel wordt er bekeken om alsnog een nieuw contract af te kunnen sluiten.

Dat zal een foutje zijn, moet 9 september zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar 9 oktober is het nog niet.

daarom is hulu alleen in de usa te bekijken...quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Echt enorm vervelend dat er steeds meer weg gaat en minder (of slechte dingen) voor terug komt.
Helemaal dat ze zo neurotisch bezig zijn met regiolocken. Getflix werkt ook niet meer. Blij dat ik hulu met een flink aanbod nog heb.

SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremis – 2016 12 0:24 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Duister
Beleef de hartverscheurende emoties rond de beslissing over leven en dood als dokters, patiënten en families op de intensive care vreselijke keuzes moeten maken.
Horse Whisperer The – 1998 6 2:49 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Romantisch
Na een ongeluk te paard neemt de New Yorkse Annie haar gewonde dochter en een gewond paard mee naar een man die volgens zeggen met paarden kan ‘praten’.
Kung Fu Panda 2 – 2011 6 1:32 uur
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Avontuur, Comedy
Wanneer een vreselijke nieuwe vijand verschijnt, beginnen Po en de Furious Five aan een gevaarlijke reis om China en kungfu te redden.
Life Aquatic with Steve Zissou The – 2004 12 1:58 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bizar, Comedy
Oceanograaf Steve Zissou en zijn team komen in de problemen als ze op de mysterieuze ‘jaguarhaai’ jagen die zijn partner heeft verslonden.
Phineas en Ferb (seizoen 1-2) – 2009 AL
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Om hun vervelende zus een stap voor te blijven, spannen Phineas en Ferb samen. Ondertussen smeedt hun huisdier, een platypus, een complot tegen de slechte dr. Doofenshmirtz.
Royal Tenenbaums, The – 2001 6 1:49 uur
Genre: Bizar, Comedy, Intellectueel
De al vroeg ontloken talenten van de Tenenbaum-kinderen worden tenietgedaan door de fouten van hun vader in dit sprookje van Wes Anderson over een excentrieke familie.
Veronica Guerin – 2003 16 1:38 uur
Genre: Drama, Misdaad, Waargebeurd
Deze thriller, gebaseerd op een waargebeurd verhaal, volgt een onvermoeibare journalist wiens onderzoek naar drugshandel in Dublin leidt tot schokkende consequenties.
Who Framed Roger Rabbit – 1988 6 1:43 uur
Genre: Comedy, Feelgood, Satire
In deze revolutionaire mix van animatie en liveactie neemt een norse detective de zaak aan van een cartoonster die onterecht beschuldigd wordt van moord.When the student is ready, the teacher will appear.

SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25th Hour – 2002 16 2:14 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Intellectueel, Misdaad
Monty Brogan kan nog 24 uur doorbrengen met zijn twee beste vrienden en zijn vriendin voordat hij zeven jaar de gevangenis in moet voor het handelen in drugs.
Bibi Blocksberg (seizoen 1) – 2009
♫ Engels / CC Vlaams
Tienerheks Bibi houdt van bezemrijden en gebruikt haar magie graag om grappen uit te halen; ze gebruikt die krachten echter ook om de plaatselijke dorpelingen te helpen.
Call, The – 2013 16 1:33 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Misdaad, Thriller
Een ontvoerde tiener en een meelevende 911-medewerkster werken samen over de telefoon en trachten te voorkomen dat een gevaarlijke seriemoordenaar opnieuw toeslaat.
Gnomeo and Juliet – 2011 AL 1:24 uur
Het klassieke verhaal over een verboden romance tussen twee geliefden uit elkaar vijandig gezinde families speelt zich af in de wereld van de tuinkabouters.
Help, The – 2011 12 2:26 uur
Genre: Drama, Gebaseerd op boek
Een jonge, blanke schrijver verstoort de status quo in het Mississippi van de jaren '60 door zwarte dienstmeisjes te interviewen en hun verhaal bekend te maken.
Nightmare Before Christmas, The – 1993 6 1:17 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Jack Skellington, de knokige koning van Halloween Town, ontvoert de kerstman en maakt plannen om de kinderen voor Kerstmis griezelige cadeaus te brengen.
Surrogates – 2009 12 1:28 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Duister, Sci-Fi, Thriller
Deze sciencefictionthriller beschrijft een wereld waarin mensen thuis in een diepe slaap zijn terwijl hun eigen leven ondertussen wordt geleid door surrogaat robots.When the student is ready, the teacher will appear.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |