abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2016 @ 13:00:39 #256
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_165427120
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 11:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

Plus Emmy's voor Talking for Clapping (comedyspecial van Patton Oswalt), Making a Murderer (meerdere categorieėn) en Marvel's Jessica Jones.

Netflix heeft in totaal negen Emmy's gekregen. :)
O dan heb ik echt verkeerd zitten kijken :@
pi_165430142
Bloodline klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu maar eens het gehypte Stranger Things kijken.

-edit: geen inhoudelijke zaken erover aub-

[ Bericht 48% gewijzigd door Mike op 19-09-2016 16:38:06 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_165434088
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_165443971
Stranger Things, lekker retro, de eerste 2 afleveringen achter de kiezen. Beetje fout, maar wel leuk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_165444310
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
First Line, The – 2014 12 1:26 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama
Twee vastbesloten Atheense advocaten dagen het British Museum voor de rechter om de Parthenonsculpturen terug naar Griekenland te krijgen.

Sinterklaas en het pakjes mysterie – 2010 AL 1:24 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Avontuur
Sinterklaas bewaart cadeautjes op een geheime plek, maar als hij ze wil ophalen, zijn ze weg! Lukt het hem de dief te vangen en de cadeaus op tijd terug te krijgen?
pi_165444371
quote:
Wist helemaal niet dat Netflix met de docu kwam. Ziet er goed uit. Ben benieuwd!
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:23:52 #262
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_165446956
Beschikbaar tot en met 26 september

A Christmas Carol (2009, 3,17)
In Search of the Castaways (1962, 2,37)
pi_165448797
Weinig toegevoegde de laatste dagen. Ik wil nu wel eens wat Strar Trek gaan binch watchen!
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:53:18 #264
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_165449852
Begin deze week begonnen aan Better Call Saul. Zonde dat ik daar zo lang mee gewacht heb.
Wat een vermakelijke serie.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_165452308
quote:
Bloodline stopt abrupt op Netflix na derde seizoen
Bloodline is een groot succes met goede kijkcijfers, enthousiaste recensies en een IMDb-cijfer van liefst 8,3. Toch zal het derde seizoen aankomend kalenderjaar het laatste seizoen worden van de Netflix Original. Netflix heeft namelijk laten weten te stoppen met de serie, terwijl de makers maar wat graag nog minimaal drie seizoenen eraan vast willen plakken.

Te hoge kosten
De reden voor het besluit van Netflix is een financiėle, zo meldt Hollywood Reporter. Het familiedrama speelt zich af in Florida Keys. Naar nu blijkt is de serie mede gefinancierd door een subsidieregeling voor de entertainmentindustrie in Florida. Aan deze regeling komt een einde, waardoor de productie van de serie voor Netflix te kostbaar zou gaan worden. Daarom heeft de streamingdienst besloten om nu al aan te geven aan de makers om geen nieuwe seizoenen te bestellen.

Definitief het einde van Bloodline?
De makers Todd Kessler, Glenn Kessler en Daniel Zelman lieten eerder al weten zeker vijf ą zes seizoenen te willen gaan maken. Of het verhaal van de familie Rayburn door een andere partij zal worden opgepakt is nog niet duidelijk. Sony Pictures Television produceert Bloodline en zal op zoek gaan naar nieuwe partijen om mee samen te gaan werken. Voldoende aanknopingspunten zijn er in ieder geval, want Ben Mendelsohn won afgelopen nacht nog een Emmy voor beste bijrol in een dramaserie voor zijn vertolking van Danny Rayburn. Het derde seizoen blijkt tevens korter te zijn dan de eerste twee seizoenen. Er komen slechts tien in plaats van dertien afleveringen.
pi_165452484
pi_165452996
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:53 schreef Aether het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar hoop datbze er nog een waardig einde van kunnen maken. Zou zonde zijn als ze dat niet doen.
  woensdag 21 september 2016 @ 07:22:57 #268
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_165465265
Oeh, seizoen 6 TWD over een paar weken.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_165468911
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:53 schreef Odaiba het volgende:
Weinig toegevoegde de laatste dagen. Ik wil nu wel eens wat Strar Trek gaan binch watchen!
Aantal landen in Europa hebben diverse Star Trek vandaag gekregen, dus hoop dat Nederland binnenkort volgt.
pi_165475036
Is House van Netflix? ik vind hem niet meer .
pi_165475218
quote:
5s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Is House van Netflix? ik vind hem niet meer .
Verlengen licentie is niet gelukt -- mogelijk binnenkort weer terug.
pi_165475322
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:02 schreef Aether het volgende:

[..]

Verlengen licentie is niet gelukt -- mogelijk binnenkort weer terug.
Dat is wel te hopen, ik was nog maar halverwege seizoen 7.
  woensdag 21 september 2016 @ 19:47:13 #274
39333 Zelva
pi_165477502
Beschikbaar tot en met 27 september

Dracula Untold (2014, 2,84)
pi_165477614
Wanneer komen er nieuwe afleveringen van the goldbergs?
pi_165486016
In één dag 5 afleveringen van Stranger Things gezien. Mijn mening: Deze serie is wat Under the Dome had moeten zijn. Prima vermaakt tot nu toe ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_165487676
District 9 – 2009 16 1:52 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Sci-Fi, Thriller
Na jaren van segregatie en dwangarbeid, sluit een ras van gestrande aliens zich aan bij een verzetsbeweging onder leiding van een wrede regeringsagent.

English Teacher, The – 2013 12 1:27 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Romantisch
Linda, een toegewijde lerares Engels, verlangt naar liefde. Dan verschijnt Jason, een voormalig student wiens carričre als toneelschrijver niet van de grond kwam.

Fired Up – 2009 12 1:29 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Shawn en Nick zijn twee sterspelers van hun footballteam die besluiten deel te nemen aan een cheerleaderkamp in plaats van een footballkamp.

First Kid – 1996 6 1:40 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy
Luke, de verwende zoon van de Amerikaanse president, krijgt een lijfwacht. Samen verijdelen ze een complot om Luke's vader te vermoorden.

Sinterklaas en de verdwenen pakjesboot – 2009 AL 1:32 uur
Als de pakjesboot van Sinterklaas op weg naar de Nederlandse haven verdwijnt, begint de race om de lading op te sporen en de verantwoordelijke boef te vinden.

Sinterklaas en het geheim van het grote boek – 2008 AL 1:47 uur
Het is bijna Sinterklaas, maar de goedheiligman raakt verstrikt in de snode plannen van een gemene dokter.

Zombieland – 2009 16 1:27 uur
Genre: Bizar, Comedy, Horror
Student Columbus is een nerd en werkelijk overal bang voor. Dankzij zijn achterdocht overleeft hij een plaag die mensen verandert in allesverslindende zombies.
pi_165488146
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2016 06:20 schreef Aether het volgende:

District 9 – 2009 16 1:52 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Sci-Fi, Thriller
Na jaren van segregatie en dwangarbeid, sluit een ras van gestrande aliens zich aan bij een verzetsbeweging onder leiding van een wrede regeringsagent.

Die beschrijving van het plot van District 9 klopt van geen kant. het is wel een hele goede film overigens
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 22 september 2016 @ 08:51:34 #279
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_165488350
Ik heb als laatste mens op deez' aardkloot 'Kung Fury' gezien. :D O+ Loving the 80's vibe!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_165489195
Ik heb gisteren enorm genoten van "whiplash". Als je van jazz houdt en zeker als je zelf muzikant bent is dit een aanrader. Intense film met mooie wendingen, over een zeer ambitieuze drummer op het beste conservatorium, die graag in de beste jazz band wil spelen. De bandleider van die band is nogal veeleisend en uitermate autoritair, zacht uitgedrukt. Probeert hij nou het beste uit de muzikanten te halen of is het gewoon een gefrustreerde tiefuslijer die z'n studenten kapot maakt? Aan het eind van de film wist ik het nog niet helemaal zeker. Maar ik heb ademloos zitten kijken.
pi_165489390
Fargo seizoen 2 :D _O_
pi_165489409
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2016 10:04 schreef Farenji het volgende:
Ik heb gisteren enorm genoten van "whiplash". Als je van jazz houdt en zeker als je zelf muzikant bent is dit een aanrader. Intense film met mooie wendingen, over een zeer ambitieuze drummer op het beste conservatorium, die graag in de beste jazz band wil spelen. De bandleider van die band is nogal veeleisend en uitermate autoritair, zacht uitgedrukt. Probeert hij nou het beste uit de muzikanten te halen of is het gewoon een gefrustreerde tiefuslijer die z'n studenten kapot maakt? Aan het eind van de film wist ik het nog niet helemaal zeker. Maar ik heb ademloos zitten kijken.
Een cliché thema goed uitgevoerd. Niet meer en niet minder.
pi_165489506
pi_165489860
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 10:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Een cliché thema goed uitgevoerd. Niet meer en niet minder.
Klopt, het thema is simpel en vaker gebruikt. Maar dat geldt voor vrijwel alle films. Allemaal gebaseerd op templates uit het grote meta-verhalen-boek. Man neemt wraak om moord op broer te wreken. Jongen gaat op avontuur en wordt volwassen. Twee totaal tegengestelde mensen vinden elkaar aan het eind toch en overwinnen hun tegenstellingen. Good guy vecht tegen snode bad guy en leert onderweg een belangrijke les. Leerling vecht om de gunst van leraar en verslaat hem aan het eind, door over z'n eigen schaduw heen te springen. Ga maar door.
pi_165496235
pi_165500978

Easy (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Deze eclectische anthologieserie met sterrencast volgt diverse inwoners van Chicago door een doolhof van liefde, seks, technologie en cultuur.
  donderdag 22 september 2016 @ 21:08:41 #287
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_165501399
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2016 10:04 schreef Farenji het volgende:
Eén van mijn lievelingsfilms. :) Die finale is weergaloos.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_165505616
Heerlijk zeg, de oude Star Trek. Ziet er oud uit, maar de verhalen zijn hetzelfde
pi_165506981
Nog steeds geen Star Trek...
pi_165508464
Ja hoor de eerste drie seizoenen van Star Trek. Komt de rest ook nog?
pi_165508946
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:05 schreef Rmie het volgende:
Ja hoor de eerste drie seizoenen van Star Trek. Komt de rest ook nog?
Alles zou eind dit jaar komen.

https://media.netflix.com(...)ies-around-the-world
  vrijdag 23 september 2016 @ 11:25:53 #292
39333 Zelva
pi_165510488
Beschikbaar tot en met 28 september

Keeping the Faith (2000, 2,82)
pi_165519247
Dark Knight, The – 2008 16 2:32 uur
Genre: Actie, Duister, Misdaad, Thriller
Als Batman, Luitenant Gordon en het openbare ministerie Gothams criminele circuit ontmantelen, dreigt een nieuwe slechterik hun goede daden te saboteren.

Iliza Shlesinger: Confirmed Kills – 2016 AL 1:17 uur - Netflix Original
Genre: Cabaret, Comedy
De televisiewereld is een wereld vol haaien, vindt deze stand-upsensatie. Ze analyseert haar vrouw-zijn en leert ons hoe we met het feestbeest in onszelf moeten omgaan.
pi_165530273
Audrie & Daisy – 2016 AL 1:38 uur - Netflix Original
Genre: Biografie, Documentaire, Misdaad, Provocerend
In deze hartverscheurende documentaire worden twee tieners aangerand door hun zogenaamde vrienden, online vernederd en in hun omgeving voor schut gezet.

Downton Abbey (seizoen 5) – 2014 9
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Britse TV, Drama, Intellectueel
Deze serie, die het snobisme en de intriges van een verdwijnend klassensysteem ontmaskert, vertelt het verhaal van de elitaire Crawley-familie en hun personeelsleden.

Groentesprookjes: Kom erin (seizoen 4) – 2016 AL
Genre: Animatie, Feelgood
De nooit eerder geziene spannende nieuwe avonturen van Bob de Tomaat, Larry de Komkommer en al hun groentevrienden: ze zijn in the house!

pi_165530652
Gisteren begonnen aan The Affair. Intrigerend verhaal, elke aflevering bestaat uit de helft gezien vanuit hem en de andere helft vanuit haar.

Ben benieuwd hoe het verder loopt.
  zaterdag 24 september 2016 @ 09:01:53 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165530661
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:54 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]

Easy (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
Deze eclectische anthologieserie met sterrencast volgt diverse inwoners van Chicago door een doolhof van liefde, seks, technologie en cultuur.
Heb drie afleveringen gekeken. Niet grappig. Niet sexy. Niet leuk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165531024
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2016 07:38 schreef Aether het volgende:
Audrie & Daisy – 2016 AL 1:38 uur - Netflix Original
Genre: Biografie, Documentaire, Misdaad, Provocerend
In deze hartverscheurende documentaire worden twee tieners aangerand door hun zogenaamde vrienden, online vernederd en in hun omgeving voor schut gezet.

Downton Abbey (seizoen 5) – 2014 9
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Britse TV, Drama, Intellectueel
Deze serie, die het snobisme en de intriges van een verdwijnend klassensysteem ontmaskert, vertelt het verhaal van de elitaire Crawley-familie en hun personeelsleden.

Groentesprookjes: Kom erin (seizoen 4) – 2016 AL
Genre: Animatie, Feelgood
De nooit eerder geziene spannende nieuwe avonturen van Bob de Tomaat, Larry de Komkommer en al hun groentevrienden: ze zijn in the house!

Downton Abbey! :o :o Eindelijk O+ (ja, had ik ook kunnen downloaden, maar was aan het kijken via Netflix)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165532036
Die verhaallijn komt mij erg bekend voor. ( Downtown Abbey) Kan mij niet meer zo goed voor de geest halen van welke soortgelijke film dit was.
pi_165532765
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:03 schreef Iwanius het volgende:
Die verhaallijn komt mij erg bekend voor. ( Downtown Abbey) Kan mij niet meer zo goed voor de geest halen van welke soortgelijke film dit was.
De enige film die er (volgens mij) een beetje in de buurt komt, is Gosford Park (toevallig ook met Maggie Smith btw :) ). Bedoel je die misschien?

Maare... Downton Abbey! *O*
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_165533187
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:52 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

De enige film die er (volgens mij) een beetje in de buurt komt, is Gosford Park (toevallig ook met Maggie Smith btw :) ). Bedoel je die misschien?

Maare... Downton Abbey! *O*
En (minder toevallig) ook van dezelfde schrijver.
pi_165533847
Mooi. seizoen 5 van Downton Abbey er ook op. Ik ben nu nog maar bij seizoen 2, maar hoop dat seizoen 6 ook niet lang op zich laat wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')