Series zijn veel beter ja. Al is het alleen maar voor de karakterontwikkeling die veel beter uitgediept kan wordenquote:Op woensdag 7 september 2016 01:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Season 2 van Narcos is toch wel ijzersterk. Geef mij maar series over films anyday. Wat Oscars aan films.
het jammerlijke van series is dat ze gemiddeld genomen na seizoen 1 truuckjes gaan herhalen en het allemaal niet zo boeiend meer wordt, er zijn wellicht wat uitzonderingen, maar als ik b.v. kijk naar walking dead, breaking bad en homeland dan haak ik na 1,5 seizoen ongeveer af, ze kunnen mij niet echt boeiend, dat 2de seizoen komt bij mij over als een herhaling van truukjesquote:Op woensdag 7 september 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Series zijn veel beter ja. Al is het alleen maar voor de karakterontwikkeling die veel beter uitgediept kan worden
Waarom verkies je The Walking Dead boven Breaking Bad dan? Ik heb beide gezien en ik vind TWD echt een hele matige serie met heel veel herhaling en voorspelbaar gedoe. Terwijl Breaking Bad juist heel sterk is en een goede opbouw heeft en karakterontwikkeling, dat noem ik niet telkens hetzelfde truukje doen.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:13 schreef mschol het volgende:
[..]
het jammerlijke van series is dat ze gemiddeld genomen na seizoen 1 truuckjes gaan herhalen en het allemaal niet zo boeiend meer wordt, er zijn wellicht wat uitzonderingen, maar als ik b.v. kijk naar walking dead, breaking bad en homeland dan haak ik na 1,5 seizoen ongeveer af, ze kunnen mij niet echt boeiend, dat 2de seizoen komt bij mij over als een herhaling van truukjes
walking dead heb ik wat langer volgehouden overigens (3 seizoenen) , in de hoop dat ze meer zouden gaan rondtrekken zoals in 1,maar helaas..
en dat terwijl ik b.v friends prima vond.
wellicht komt dat omdat ik van een sitcom geen verhaal verwacht oid
misschien komt dat door het thema..quote:Op woensdag 7 september 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom verkies je The Walking Dead boven Breaking Bad dan? Ik heb beide gezien en ik vind TWD echt een hele matige serie met heel veel herhaling en voorspelbaar gedoe. Terwijl Breaking Bad juist heel sterk is en een goede opbouw heeft en karakterontwikkeling, dat noem ik niet telkens hetzelfde truukje doen.
Breaking Bad wordt per seizoen beter, en ja het is een trage serie. Maar ik persoonlijk hou daar wel van.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:19 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien komt dat door het thema..
BB vond ik tergend traag en in S2 voelde het voormij als een herhaling van S1, waarna ik besloot dat ik mijn tijd beter kon besteden
Er is ook Duitse audio beschikbaarquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ben het nu nav je post aan het kijken,
Het is wel goed opletten, want naar dat Spaans kan ik niet gewoon luisteren en snappen wat ze zeggen
ja zag ik,quote:Op woensdag 7 september 2016 10:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is ook Duitse audio beschikbaar
Ik ben het met je eens dat veel series in herhaling vallen, maar als er nou één serie is waarbij dat niet geldt is het wel Breaking Bad.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:13 schreef mschol het volgende:
[..]
het jammerlijke van series is dat ze gemiddeld genomen na seizoen 1 truuckjes gaan herhalen en het allemaal niet zo boeiend meer wordt, er zijn wellicht wat uitzonderingen, maar als ik b.v. kijk naar walking dead, breaking bad en homeland dan haak ik na 1,5 seizoen ongeveer af, ze kunnen mij niet echt boeiend, dat 2de seizoen komt bij mij over als een herhaling van truukjes
walking dead heb ik wat langer volgehouden overigens (3 seizoenen) , in de hoop dat ze meer zouden gaan rondtrekken zoals in 1,maar helaas..
en dat terwijl ik b.v friends prima vond.
Allicht dat je het drama dat TWD heet daarom ook maar liefst 3 seizoenen volgehouden hebt.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:13 schreef mschol het volgende:
[..]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Contact: Lost Tribe of the Amazon – 2016 AL 0:49 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Een antropoloog waagt zich diep in het Amazonewoud om na te gaan of de vondst van een lang verborgen stam het einde inluidt van mensen die in volledige afzondering leven.
From Dusk Till Dawn (seizoen 3) – 2016 16 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Actie, Thriller
Bankrovende broers vluchten richting Mexico met wraakzuchtige politiemannen en demonen op hun hielen in deze Original-horrorserie.
Retreat – 2011 12 1:26 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Duister, Thriller
Tijdens een bezoek aan een afgelegen Schots eiland vindt een jong stel een gewonde man op hun drempel. Hij beweert dat een dodelijk virus zich in Europa heeft verspreid.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Cameras Roll on CBC and Netflix Miniseries 'Alias Grace' from Halfire Entertainment
Toronto, Canada – September 7, 2016 – Halfire Entertainment, CBC, and Netflix announced that cameras are rolling on the screen adaptation of Margaret Atwood’s Alias Grace. Alias Grace stars award-winning actress Sarah Gadon (Indignation, 11.22.63, Enemy); Academy Award-winning® Canadian-born actress Anna Paquin (True Blood, Roots, Bellevue); Zachary Levi (Chuck, Tangled); Paul Gross (Hyena Road, Due South); Edward Holcroft (Kingsman: The Secret Service, London Spy, Wolf Hall); Kerr Logan (Game of Thrones, London Irish); Rebecca Liddiard (Houdini & Doyle); and acclaimed Canadian filmmaker David Cronenberg.
The six-hour miniseries is inspired by the true story of Grace Marks who was convicted of murdering Nancy Montgomery and Thomas Kinnear. Alias Grace is written and produced by Sarah Polley (Take This Waltz, Away from Her) and directed by Mary Harron (American Psycho, I Shot Andy Warhol). The miniseries continues production in Toronto and across Ontario until mid-November. Alias Grace will be broadcast in Canada on CBC and globally – everywhere outside of Canada – on Netflix.
Alias Grace follows Grace Marks (Sarah Gadon) a poor, young Irish immigrant and domestic servant in Upper Canada who, along with stable hand James McDermott, was convicted of the brutal murders of their employer, Thomas Kinnear (Paul Gross) and Nancy Montgomery (Anna Paquin) in 1843. Nancy is Kinnear’s housekeeper and lover, and while she initially befriends Grace, she begins to resent Grace and becomes increasingly jealous of Kinnear’s affection for her. Nancy eventually fires Grace in a fit of rage and is later found brutally murdered.
Narcos is nooit "het verhaal van pablo escobar" geweest zoals een hoop mensen lijken te denken. Het gaat om alle prominente drugsdealers in die tijd en hoe de DEA en colombia daarmee om gaan.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:53 schreef HarveySpecter het volgende:
Netflix heeft ook een seizoen 3 en 4 van Narcos aangekondigd.
Vind seizoen 2 ook fantastisch, maar daarna is het ook klaar. Althans, lijkt mij?
Een andere verhaallijn zit ik dan in eerste instantie niet echt op te wachten.
Ja, ik heb ook problemen gehad. Maar had het ook op de iPad. wifi resetten deed de trick op de iPad, heb de Apple TV niet meer geprobeerdquote:Op woensdag 7 september 2016 18:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Meer mensen met een Apple TV die problemen hebben met Netflix? Ik krijg sinds gisteren content errors maar gebruik geen proxy oid.
Klinkt als een soort aftreksel van Lillyhammer...quote:Op donderdag 8 september 2016 15:50 schreef Aether het volgende:
Iemand Malavita gezien?
The Manzoni family, a notorious mafia clan, is relocated to Normandy, France under the witness protection program, where fitting in soon becomes challenging as their old habits die hard.
Malavita (2013) - IMDb
Ja was wel aardig maar er had zoveel meer in gezeten.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:50 schreef Aether het volgende:
Iemand Malavita gezien?
The Manzoni family, a notorious mafia clan, is relocated to Normandy, France under the witness protection program, where fitting in soon becomes challenging as their old habits die hard.
Malavita (2013) - IMDb
quote:Op donderdag 8 september 2016 12:08 schreef Aether het volgende:
Netflix saves children from 150 hours of adverts a year.
Prima film, niet perse spectaculair.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:50 schreef Aether het volgende:
Iemand Malavita gezien?
Malavita (2013) - IMDb
Poeh kippenvel gekregen. Dit ga ik zeker kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |