Met je korte termijngeheugen is niets mis inderdaad. Die was net op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en Fred Come To Bed, die herinner ik me eilk beter.
Shanice - i lover your smile, Double you - Please don't Go, Dingetje - Kaplaarzen en Badesalz - I Still havent found what i'm lookin for om een of andere reden.quote:
Badesalzquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Shanice - i lover your smile, Double you - Please don't Go, Dingetje - Kaplaarzen en Badesalz - I Still havent found what i'm lookin for om een of andere reden.
Ik ik was net ff wat op youtube aan het bekijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met je korte termijngeheugen is niets mis inderdaad. Die was net op.
Daar word ik serieus echt altijd zwaar, zwaar ziek van!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
of de ene keer 30 voor een paar dagen gevolgd door 12 graden.
Dat zuigt ook wel.
Ik kom er net achter dat ik drie cd-singles van Bomfunk MC's heb...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Shanice - i lover your smile, Double you - Please don't Go, Dingetje - Kaplaarzen en Badesalz - I Still havent found what i'm lookin for om een of andere reden.
Oh dan ligt dat dus niet aan mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar word ik serieus echt altijd zwaar, zwaar ziek van!
Ik heb 3 little pigs van green jelly nog op cd single.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik drie cd-singles van Bomfunk MC's heb...
(Maar die van E-rotic kan ik zo gauw niet boven water krijgen)
Dingetje heb ik op 7-inch vinyl. Double You ook, net als de opvolger-single We All Need Love
Het slaat vooral op m'n nek, en dan krijg ik weer koppijn en daar word ik dan weer zwaar misselijk van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh dan ligt dat dus niet aan mij
Ik heb daarvoor een whiteboard gekocht. Extern geheugen van 1 m2. Mijn personal analog cloudquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ging ik ook alweer doen?
O ja, koffie...
Daar schrijf je vast nooit "Koffie zuipen" op, aangezien het volgens mij al een automatische reflex is na het wakker worden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een whiteboard gekocht. Extern geheugen van 1 m2. Mijn personal analog cloud
Onder het mom van dat het toch niet werkt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef knokkels het volgende:
En omdat ik ook te weinig Placebo draai, deze dan ook maar
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onder het mom van dat het toch niet werkt?
Dat zit gewoon in mijn DNA ingebakken. Ik heb koffie nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar schrijf je vast nooit "Koffie zuipen" op, aangezien het volgens mij al een automatische reflex is na het wakker worden!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onder het mom van dat het toch niet werkt?
Echt niet. Doordraaien zul je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:58 schreef knokkels het volgende:
wow, de huidige playlist is 16:20:32 lang![]()
Ik kan met een gerust hart gaan knippen dus
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:00 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is het, na een aantal magere weken, weer een uitstekende week wat nieuwe muziek betreft. Veel leuke, nieuwe muziek ontdekt. Binnenkort in mijn show
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt niet. Doordraaien zul je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |