abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164884154
Mijlpaal der mijlpalen Quoi *O*
pi_164884179
Gefeliciteerd Quoi. Toch bijzonder om te halen.

Twinkle, ik heb idioot veel voorwerk gehad bij de 2e. Geloofde dan ook niet toen het echt was begonnen dat het zou doorzetten (was toen 41 weken...)
Succes, is inderdaad een enorme mind fuck :o

Hier vooral moe, soms nergens last van en dan ineens, boem, niet vooruit te branden. Heb gisteren een extra dutje gedaan :')
pi_164884244
Quoi, 40 weken, dat is toch zeker bijzonder! 8-)

Twinkle, wat spannend en fijn dat baby nog even zit.
pi_164884255
Fijn dat het niks was Twinkle.

Quoi 40 weken! *O*

Klinkt alsof je prima weet wat je doet Nouk, en zolang je geen uuuuren gaat shoppen....

Hier 30 weken vandaag! Serieus ver :P jammer alleen dat mn bekken serieus gecrasht is.
S. 2014
J. 2016
pi_164884560
Heftig voorwerk Twinkle! :{

Quoi, mijlpaal der mijlpalen voor jou O+ *O* ga je zo nog even lekker sporten?
  Manager PR/Moderator zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:52:32 #81
269689 crew  Viv
pi_164885092
Hoera Quoi! *O*

Twinkle20 fijn dat je weer thuis bent. Een derde bevalling kan inderdaad heel snel verlopen vanaf het moment dat je zeker weet dat het écht begonnen is, dus goed dat je gebeld had.
pi_164886242
Quoi! Wauw raar idee dat die van mij al een halve week oud is en jij nog zwanger bent :o laat die baby van jou maar komen!

Update over die van mij: overdag slapen is lekker en 's nachts mama wakker houden ook. Hopelijk draait hij dat snel om want dit is echt minder leuk. Maar als hij dan midden in de nacht op je borst zo lekker ontspannen ligt maakt dat ook wel wat goed.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:08:36 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164888358
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 08:58 schreef Mies_poes het volgende:
Heftig voorwerk Twinkle! :{

Quoi, mijlpaal der mijlpalen voor jou O+ *O* ga je zo nog even lekker sporten?
Geloof het of niet, maar: JA!

Ik ben dus gaan MiB'en. Aangezien er (niet zoals door mij verwacht) niets gebeurde vannacht en de zaterdagochtendroutine zó fijn is, ben ik gewoon gegaan. Mijn vriend mee, op het terras. Mocht het niet lukken of er iets gebeuren, dan zou ik hem gewoon opzoeken. Maar het was niet nodig. Wel een tikkeltje overactieve inval-trainster, maar ik ben heeeeel goed in 'nee' zeggen geworden :P ("nee, dat doe ik niet") en weet inmiddels goed wat wel of niet kan. Erna heerlijk saamp aan de koffie op het terras c_/

Voel mijn banden nu wat meer dan anders, mijn rug zeurt een beetje, dus dit was écht de laatste keer. Er rommelt hier en daar wel wat, dus ik ga lekker 'in ruste', weer een beetje afwachten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:13 schreef Nazil het volgende:
Quoi! Wauw raar idee dat die van mij al een halve week oud is en jij nog zwanger bent :o laat die baby van jou maar komen!

Update over die van mij: overdag slapen is lekker en 's nachts mama wakker houden ook. Hopelijk draait hij dat snel om want dit is echt minder leuk. Maar als hij dan midden in de nacht op je borst zo lekker ontspannen ligt maakt dat ook wel wat goed.
Gek hè? ;) Andersom zo gek dat jij al zo'n kleintje daar hebt!
pi_164888617
Hier ook nog een update. Laptop was stuk :(

R. doet het goed, hij is ontzettend goed gelukt :7 wel is zijn dagnachtritme nog omgedraaid. Dus ook hier gezelllige knuffelnachten O+ helaas ook met af en toe flink krampjes

Verder is de eerste week omgevloooogen dus ik probeer echt heel bewust genieten, zelfs van de nachten :Z O+ O+ O+

Geniet allemaal van jullie zwangerschap en sterkte voor degenen met de laatste loodjes :* tot in het babytopic!
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:54:13 #85
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164889282
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 13:20 schreef Fieder het volgende:
Hier ook nog een update. Laptop was stuk :(

R. doet het goed, hij is ontzettend goed gelukt :7 wel is zijn dagnachtritme nog omgedraaid. Dus ook hier gezelllige knuffelnachten O+ helaas ook met af en toe flink krampjes

Verder is de eerste week omgevloooogen dus ik probeer echt heel bewust genieten, zelfs van de nachten :Z O+ O+ O+

Geniet allemaal van jullie zwangerschap en sterkte voor degenen met de laatste loodjes :* tot in het babytopic!
Leuk om van je te horen! Succes met de knuffelnachten O+ Tot snel!
pi_164890170
Klinkt als een fijne ochtend Quoi!

Ik ben al de hele dag behoorlijk misselijk en daardoor lukt drinken ook niet zo goed. Alsof de hormonen de goede doordeweekse dagen aan het compenseren zijn ofzo..
pi_164890385
Wat klinkt dat heerlijk Quoi O+ Dat rommelen is spannend he? Ik ben een stuk minder ver dan jij en ik denk al bij elk pijntje: 'oh zou het?'

Leuk van je te horen Fieder :) tot in het babytopic!

Wij hebben een heerlijke nacht in het hotel gehad, lekker in het zwembad gelegen en twee keer in de jacuzzi O+
Net geluncht met mijn schoonzusje en het broertje van mijn vriend en hen gevraagd peetoom en -tante te worden en dat doen ze O+ heel fijn dat dat geregeld is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mies_poes op 27-08-2016 15:30:42 ]
pi_164890483
Fijn mies dat je het zo fijn hebt gehad *O*
pi_164891091
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn mies dat je het zo fijn hebt gehad *O*
Thx O+
Is bij jou alles weer rustig?
pi_164891202
Ik dacht ook bij alles wat anders voelde 'zou het?' en vervolgens had ik bij mijn inleiding pas vrij laat door dat het toch echt begonnen was :D het is ook gek, en spannend, dat rommelen.
pi_164891297
Wauw Mies, dat klinkt erg goed :)

Mooie mijlpaal Quoi O+ Ben benieuwd wanneer het echt gaat starten.

Twinkle, lijkt me prima dat je gebeld hebt, ik zou de volgende keer ook gewoon weer bellen hoor, beter een keer te veel dan te weinig.

Voorweeën ken ik ook wel, bij mijn jongste dochter had ik regelmatig dat ik 's avonds harde buiken en krampen had. Nog niet zo regelmatig en kort op elkaar dat ik dacht dat het echt serieus was maar ben vaak genoeg naar bed gegaan met het idee dat ik vast die nacht wakker zou worden van het echte werk. En dat begon rond 37 weken, ben door gegaan tot 41 weken :o
pi_164891419
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:15 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Thx O+
Is bij jou alles weer rustig?
Mja die harde buiken komen soms en gaan ook weer.
Mijn man vroeg het straks toevallig ook nog. Ik zei: ik doe gewoon alsof ik niet zwanger ben en als het verrekkes pijn gaat doen dan meld ik me wel :7 .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164891713
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:33 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Mja die harde buiken komen soms en gaan ook weer.
Mijn man vroeg het straks toevallig ook nog. Ik zei: ik doe gewoon alsof ik niet zwanger ben en als het verrekkes pijn gaat doen dan meld ik me wel :7 .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik... Ging je tweede bevalling ook snel?
pi_164892040
Nee tweede bevalling werd een inleiding op mijn verzoek bij
40+5. Toen ook al weken van tevoren veel voorwerk en ontsluiting.

SPOILER
pi_164892164
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee tweede bevalling werd een inleiding op mijn verzoek bij
40+5. Toen ook al weken van tevoren veel voorwerk en ontsluiting.

SPOILER
Goed dat je er met een fijn gevoel op terug kijkt. Is er iets af te leiden van de tijd die je over de tweede bevalling hebt gedaan, hoe dat voor een derde zal zijn?

In onze hotelkamer stonden trouwens bekertjes en een van die bekertjes had ik op m'n tet gezet om te kijken of 'ie groter dan m'n tepel zou zijn of niet ( :') ). Had m'n geld ingezet op dat ik een kleinere tepel had, maar niets was minder waar. Bekertje was veel kleiner dan m'n tepel. Shocking
pi_164892535
Eng he :D .. pannekoektieten :D

Ik heb er geen onderzoek op nageslagen dus ik heb echt geen idee hoe dat statistisch zit.. hoe snel een 2e/3e/100e bevalling verloopt t.o.v. een eerste bevalling.

Maar mijn boerenverstand zegt dat het sneller gaat omdat de baan al is gemaakt zeg maar :+
maar het zal er misschien ook wel aan liggen hoe groot je kindje is ofzo.. geeeeen idee!

En ik heb ook weleens gehoord dat zo'n 3e ooit echt een pain in the ass kan zijn qua bevalling ondat echt alles tegen zit wat maar tegen kan zitten. Geloof dat ze daar zelfs een uitdrukking voor hebben maar kan even niet komen op welke dan.

Maja hoe je het ook wrndt of keert.. eruit komen zal ze :Y)
pi_164896525
Zeg, zijn jullie allemaal gesmolten, of ligt iedereen synchroon te bevallen?

Dat waren nogal wat voorweëen dag, Twink! Weet idd nog dat ik heel langd acht dat je ging bevallen met Boaz ivm je gebroken vliezen, maar dat ie maar niet kwam :) Hopelijk wordt je niet verkouden, want die derde nies je er vast zo uit ;)

Miespoes, klinkt schandalig heerlijk, dat hotel :D

Ik was gister babyknuffelen, een klein ventje van 9 dagen oud. Oh my wat zijn die klein zeg, kan me niet voorstellen dat wij straks weer zo'n frummeltje krijgen O+ En hij was zo zacht O+ En die arme moeder was zo uitgeput nog steeds, en vroeg of ik hem even vast kon houden zodat ze kon eten. Heb dus een half uur mogen knuffelen en snuffelen. Nu kan ik echt niet wachten tot buikbaby komt O+ Heb al mijn draagdoeken "afgestoft" en de nieuwe rekbare zitten in de was, dus ik ben er klaar voor. Maar we wachten nog wel 10 weken hoor. Wil eerst nog meer puinruimen in huis.
pi_164897923
Oh Room wat heerlijk klein nog O+

Mijn vriend is op een feest van zijn surfclub en stuurt de hele tijd appjes met de vraag hoe het gaat O+ schattig.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:13:16 #99
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164898190
Sja, weinig te melden, vandaar rustig :P

Nu lekker buiten zitten in de koelte en nu pas honger. Dus aan de pizza en meegenieten met het feestje in de tuin hieronder w/

Room wat fijn! Ik stel me telkens bij die pasgeboren guppies voor dat er nu een vaak nog affer exemplaar in mijn buik zit :o

Mies, brave vent ;)

Twink, druktemaker :P Benen bij elkaar jij!
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:27:36 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164898572
Wij hadden/hebben vanavond een staatfeest/bbq. Zelf georganiseerd, dus daar waren we ff druk mee :+. Nu net kuiken in bed gelegd, en ik twijfel of ik ook zal gaan slapen of nog even terug ga naar het feest. Maar alles doet me pijn, dus de eerste optie klinkt eigenlijk het aantrekkelijkst :').
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')