Geloof het of niet, maar: JA!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:58 schreef Mies_poes het volgende:
Heftig voorwerk Twinkle!![]()
Quoi, mijlpaal der mijlpalen voor jou![]()
ga je zo nog even lekker sporten?
Gek hè?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:13 schreef Nazil het volgende:
Quoi! Wauw raar idee dat die van mij al een halve week oud is en jij nog zwanger bentlaat die baby van jou maar komen!
Update over die van mij: overdag slapen is lekker en 's nachts mama wakker houden ook. Hopelijk draait hij dat snel om want dit is echt minder leuk. Maar als hij dan midden in de nacht op je borst zo lekker ontspannen ligt maakt dat ook wel wat goed.
Leuk om van je te horen! Succes met de knuffelnachtenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:20 schreef Fieder het volgende:
Hier ook nog een update. Laptop was stuk![]()
R. doet het goed, hij is ontzettend goed geluktwel is zijn dagnachtritme nog omgedraaid. Dus ook hier gezelllige knuffelnachten
helaas ook met af en toe flink krampjes
Verder is de eerste week omgevloooogen dus ik probeer echt heel bewust genieten, zelfs van de nachten![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet allemaal van jullie zwangerschap en sterkte voor degenen met de laatste loodjestot in het babytopic!
Thxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn mies dat je het zo fijn hebt gehad
Mja die harde buiken komen soms en gaan ook weer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:15 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Thx
Is bij jou alles weer rustig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja die harde buiken komen soms en gaan ook weer.
Mijn man vroeg het straks toevallig ook nog. Ik zei: ik doe gewoon alsof ik niet zwanger ben en als het verrekkes pijn gaat doen dan meld ik me wel.
Snap ik... Ging je tweede bevalling ook snel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee tweede bevalling werd een inleiding op mijn verzoek bij
40+5. Toen ook al weken van tevoren veel voorwerk en ontsluiting.Goed dat je er met een fijn gevoel op terug kijkt. Is er iets af te leiden van de tijd die je over de tweede bevalling hebt gedaan, hoe dat voor een derde zal zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In onze hotelkamer stonden trouwens bekertjes en een van die bekertjes had ik op m'n tet gezet om te kijken of 'ie groter dan m'n tepel zou zijn of niet (). Had m'n geld ingezet op dat ik een kleinere tepel had, maar niets was minder waar. Bekertje was veel kleiner dan m'n tepel. Shocking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |