abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2016 @ 15:40:05 #205
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165104813
Zullen we weer ontopic?
  maandag 5 september 2016 @ 16:43:30 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165106072
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 12:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Jaja I got it. ;)
Je beweert wel autisme te hebben terwijl je ook beweert dat je destijds de autismetests hebt gemanipuleerd. Wat is nou waar. Hm?
The love you take is equal to the love you make.
pi_165106146
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je beweert wel autisme te hebben terwijl je ook beweert dat je destijds de autismetests hebt gemanipuleerd. Wat is nou waar. Hm?
Dat ik ziek ben. Lichamelijk en psychisch. Wat het precies exact is boeit niet. Autisme of schizoide. Feit is dat ik en mensen niet goed samengaan. :P
pi_165106166
quote:
4s.gif Op maandag 5 september 2016 16:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat ik ziek ben. Lichamelijk en psychisch. Wat het precies exact is boeit niet. Autisme of schizoide. Feit is dat ik en mensen niet goed samengaan. :P
R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic
pi_165106188
quote:
Dat topic loopt toch niet.
  maandag 5 september 2016 @ 16:49:37 #210
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165106216
Ja ho maar weer.
  maandag 5 september 2016 @ 16:51:19 #211
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165106262
Nu weer ontopic.
  maandag 5 september 2016 @ 17:19:47 #212
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165106802
Genoeg nu. Laten we weer ontopic gaan.
  maandag 5 september 2016 @ 17:24:51 #213
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165106955
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165106970
Ik heb echt een offday vandaag :(
Eerst met de lunch op 12.2 met mn bloedsuikerwaarde. Ik echt zo van huh :?
Ik in mn pomp kijken, vergeten te bolussen voor ontbijt |:(
Met lunch dus extra bijbolussen en daarna gingen we ff wandelen naar Action met groep en daarna hadden we nog PMT. Laatste kwartier van PMT had ik al idee dat ik laag zat. Maarja, dacht "kan nog wel" Daarna meteen meten en bleek toch al een hypo te hebben.
Dus toch grens over gegaan en niet goed voor mezelf gezorgd, terwijl dat juist het thema van vandaag was o|O
Maar lekkere achtbaan zo dus :{
  maandag 5 september 2016 @ 17:27:35 #215
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165107041
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb echt een offday vandaag :(
Eerst met de lunch op 12.2 met mn bloedsuikerwaarde. Ik echt zo van huh :?
Ik in mn pomp kijken, vergeten te bolussen voor ontbijt |:(
Met lunch dus extra bijbolussen en daarna gingen we ff wandelen naar Action met groep en daarna hadden we nog PMT. Laatste kwartier van PMT had ik al idee dat ik laag zat. Maarja, dacht "kan nog wel" Daarna meteen meten en bleek toch al een hypo te hebben.
Dus toch grens over gegaan en niet goed voor mezelf gezorgd, terwijl dat juist het thema van vandaag was o|O
Maar lekkere achtbaan zo dus :{
Oh bah :( Zit je nu goed? Je bent nu ook erg moe zeker?
pi_165107233
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 08:50 schreef superkimmi het volgende:
Heb je verhuistopix doorgelezen. Richt ke op het positievw Vannelle, je krijgt gelukkig verdiende hulp! Succes de 24e :*

Zelf merk ik dat de vermoeidheid van de intense periode nu echt opkomt.. En nu moet ik beginnen met werken. Nja ze kennen de situafie op werk zowel met de familie als mn ziekte, dus komt goed. Heb er wél veel zin in!
Dank je, het komt idd allemaal wel goed en mikken op positieve dingen kan natuurlijk nooit kwaad!

Jij veel succes op je werk, ik hoop dat je het trekt met je ziekte en vermoeidheid.
Gelukkig heb je er zelf zin in, dat scheelt al een hoop! :)
pi_165107418
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh bah :( Zit je nu goed? Je bent nu ook erg moe zeker?
Ja heb nu dextro en 4 Tucs op. Maar ben nu thuis en ga idd ff uurtje liggen nu, want ben echt kapot
  maandag 5 september 2016 @ 17:42:22 #218
450148 KapiteinIglo
pi_165107466
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 17:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja heb nu dextro en 4 Tucs op. Maar ben nu thuis en ga idd ff uurtje liggen nu, want ben echt kapot
Slaap lekker :*
pi_165107496
Bedankt voor je reactie.
Ik loop al bij een pijnpoli en heb dik 6 weken een behandeling gehad maar de resultaten vallen tegen.
Of ik heb tóch te veel verwacht, dat is ook een mogelijkheid.
Dinsdag word ik door hun gebeld om de laatste behandeling te evalueren dus dat is dan ook de kans om mijn vragen op tafel te leggen.
En dat zal ik ook zeker doen.

Na een operatie had ik zenuwpijn. Bij de pijnpoli probeerden ze dat vergeefs een paar keer te verdoven. Ik kreeg zware pijnstillers, maar daarmee kon ik dan wel weer eten en gewoon leven.
Geef het nog een kans. Als pijn moeilijk te bestrijden is, zijn 6 weken niet zo lang voor een eerste behandeling.

Mooi dat ze je gaan bellen en tof dat je alles gaat vragen! ^O^
Sterkte!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_165107514
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 17:42 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Dankje :*
  maandag 5 september 2016 @ 17:44:45 #221
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165107531
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 17:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

pi_165107539
Sterkte Sylvana, gauw opknappen :*
pi_165107546
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Sterkte Sylvana, gauw opknappen :*
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:44 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thnx :*
  maandag 5 september 2016 @ 17:52:16 #224
450148 KapiteinIglo
pi_165107768
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het is allemaal offtopic en hoort niet in dit topic. Ik heb nu al een paar keer gevraagd of het ontopic kan.
Ontopic stond gewoon zo. En offtopic stond in de spoiler.

Overigens was de rest Ontopic. Ik wees iemand op haar gedrag 8)7
pi_165107779
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het is allemaal offtopic en hoort niet in dit topic. Ik heb nu al een paar keer gevraagd of het ontopic kan.
Maar zolang dingen niet uitgesproken worden, blijven ze dooretteren.
Alles wegvegen, veegt het probleem niet weg.
  maandag 5 september 2016 @ 17:52:47 #226
450148 KapiteinIglo
pi_165107781
:W
  maandag 5 september 2016 @ 17:53:35 #227
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165107808
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 17:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar zolang dingen niet uitgesproken worden, blijven ze dooretteren.
Alles wegvegen, veegt het probleem niet weg.
Ik heb al gevraagd of dit in dm/pm kan.
  maandag 5 september 2016 @ 17:53:59 #228
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165107821
En trouwens voor dingen waar je niet mee eens ben, zeg het in feedback en niet hier, bedankt.
pi_165109231
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:43 schreef krakkemieke het volgende:

Na een operatie had ik zenuwpijn. Bij de pijnpoli probeerden ze dat vergeefs een paar keer te verdoven. Ik kreeg zware pijnstillers, maar daarmee kon ik dan wel weer eten en gewoon leven.
Geef het nog een kans. Als pijn moeilijk te bestrijden is, zijn 6 weken niet zo lang voor een eerste behandeling.

Mooi dat ze je gaan bellen en tof dat je alles gaat vragen! ^O^
Sterkte!
Oh, ik geef het zeker ook nog wel een kans hoor!
Nu misschien de slag wel verloren maar de oorlog nog zeer zeker niet.
En ik weet dat ik nooit meer pijnvrij zal worden, was ik ook wel voor gewaarschuwd. En ik begrijp en accepteer dat ook, het zijn geen wonderdokters tenslotte.
Ik had er alleen iets meer van verwacht, daar komt het eigenlijk op neer.
Vroeger, toen alles nog oké was, nam ik vrijwel nooit pijnstillers omdat ik denk dat je er een bepaalde tolerantie voor opbouwt waardoor de pijnstillers steeds minder effect zullen hebben.

En aangezien ik nu nog steeds Oxycodon neem vrees ik daar tolerant voor te worden waardoor dát steeds minder goed gaat helpen.
Geen idee wat ik nog kan doen als dat inderdaad klopt.
Sowieso blijf ik liever niet de rest van mijn leven Oxy slikken, er moet gewoon ergens een minder schadelijk alternatief zijn.
En dat is iets wat ik morgen ook ga vragen.
pi_165109244
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb al gevraagd of dit in dm/pm kan.
Misschien voortaan ook gewoon handhaven, scheelt een boel topicverneukerij.
  maandag 5 september 2016 @ 18:42:28 #231
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165109342
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:59 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Kolere wat een kuttopic is dit geworden zo.
Qft.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_165109612
Goed dat je er zo over denkt Vannelle!
Jammer dat je het idee hebt dat oxycodon steeds minder werkt.
Heel goed dat je morgen gaat vragen naar andere middelen, dat zou een mogelijkheid zijn. Het kan wel zijn dat je lang moet wachten of het werkt. Dat ga je dan ook vast vragen morgen.
Veel sterkte en ik hoop dat je een goed gesprek hebt! ^O^
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_165113135
Alvast heel veel succes morgen vannelle ^O^. Zit zelf ook met Oxy, sterker / beter spul is er volgens mij niet.. -O-

Zelf ben ik opgegeven bij het pijnteam en mag ik ermee leren leven.. :{

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2016 20:56:57 ]
pi_165114018
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
Goed dat je er zo over denkt Vannelle!
Jammer dat je het idee hebt dat oxycodon steeds minder werkt.
Heel goed dat je morgen gaat vragen naar andere middelen, dat zou een mogelijkheid zijn. Het kan wel zijn dat je lang moet wachten of het werkt. Dat ga je dan ook vast vragen morgen.
Veel sterkte en ik hoop dat je een goed gesprek hebt! ^O^
Dank je, fijn om te zien dat je meedenkt. :)
Inderdaad morgen maar even afwachten.

quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 20:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Alvast heel veel succes morgen vannelle ^O^. Zit zelf ook met Oxy, sterker / beter spul is er volgens mij niet.. -O-

Zelf ben ik opgegeven bij het pijnteam en mag ik ermee leren leven.. :{
Ook jij bedankt. :)
Ik vind het oprecht rottig voor je dat je nu niet verder lijkt te kunnen, is acceptatie nu je laatste mogelijkheid?
En misschien krijg ik morgen wel hetzelfde wel te horen maar dat weet ik morgen pas natuurlijk.
  dinsdag 6 september 2016 @ 08:59:23 #235
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165121522
Succes vandaag vannelle.

Heb nog niet zelf geprikt vandaag, heb nog slecht gevoel in mijn vinger. Verder een boek gekregen over hoe een machine opgebouwd moet worden, spannend.
pi_165122203
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dank je, fijn om te zien dat je meedenkt. :)
Inderdaad morgen maar even afwachten.

[..]

Ik vind het oprecht rottig voor je dat je nu niet verder lijkt te kunnen, is acceptatie nu je laatste mogelijkheid?
En misschien krijg ik morgen wel hetzelfde wel te horen maar dat weet ik morgen pas natuurlijk.
hebben jullie wel eens cbd /thc olie overwogen? Daar schijnt nog wel eens wat winst behaald te kunnen worden wat betreft pijn.
pi_165122299
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:52 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

hebben jullie wel eens cbd /thc olie overwogen? Daar schijnt nog wel eens wat winst behaald te kunnen worden wat betreft pijn.
Heb ik een tijdje geprobeerd, maar het is zooo vies en in de vorm van capsules o.i.d. is het schreeuwend duur. Daarnaast was er bij mij geen significant verschil.
  dinsdag 6 september 2016 @ 10:34:15 #238
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165122869
Bloeddruk is weer laag :{
pi_165122916
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:58 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Heb ik een tijdje geprobeerd, maar het is zooo vies en in de vorm van capsules o.i.d. is het schreeuwend duur. Daarnaast was er bij mij geen significant verschil.
jammer!
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:50:47 #240
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165125078
Blegh wat kan je je beroerd voelen van een te lage bloeddruk. Blij thuis te zijn.
pi_165125722
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:50 schreef LPFAN het volgende:
Blegh wat kan je je beroerd voelen van een te lage bloeddruk. Blij thuis te zijn.
Ken het (bij mij kwam het door medicatie). Echt naar.

Gisteren in het ziekenhuis was mijn bloeddruk 115/80. :) Gedeeltelijk afbouwen heeft dus het gewenste effect gehad. Ik voel me ook echt een stuk beter.
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:27:57 #242
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165125760
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:25 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ken het (bij mij kwam het door medicatie). Echt naar.

Gisteren in het ziekenhuis was mijn bloeddruk 115/80. :) Gedeeltelijk afbouwen heeft dus het gewenste effect gehad. Ik voel me ook echt een stuk beter.
Dat is prima idd!
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:28:36 #243
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165125769
Ik had trouwens weer behoorlijk veel stolling vandaag. Ga donderdag overleggen of het van de pil kan komen.
pi_165127534
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

En ja hoor, ook ik mag richting acceptatie.
WHENM: We zitten in hetzelfde schuitje blijkbaar maar we gaan de boot wel drijvende houden eej? ;)

En ik ben net gebeld door de anesthesioloog om de behandeling van 6 weken geleden te evalueren.
Ik kan er niet echt blij van worden omdat er gezegd is dat ze eigenlijk niks voor me kunnen doen omdat de huidige klachten waarschijnlijk worden veroorzaakt door littekenweefsel als gevolg van eerdere operaties.
Komt er eigenlijk op neer dat ik er maar mee moet leren leven en dat vind ik eigenlijk niet zo'n heel fijn idee.
Maar het is niet anders, boos of verdrietig worden helpt voor geen meter dus zal ik echt moeten proberen er maar het beste van te maken.
Het zijn gewoon feiten waar ik niet omheen kan hoe kut het ook is.
Ik gun mezelf een baaldagje na dit gesprek en morgen is het gewoon kop omhoog, borst vooruit en gewoon doorgaan.

We hebben het ook over mijn Oxycodon gehad, dat is niet iets wat ik mijn leven lang wil blijven slikken want het is een opiaat, gewoon troep dus.
Het plan is om dat af te gaan bouwen, ik heb nu 2x20 mg langwerkend en wat we gaan proberen is 6x5 mg direct werkend en dan alleen als nodig is.
Wat ik nu trouwens ook doe, ik slik niks als het niet nodig is.
Die hoeveelheid moet in de loop der tijd afgebouwd worden zodat ik het op een gegeven moment helemaal niet meer neem.
Ondertussen moet ik rekoefeningen doen om te proberen het effect van het littekenweefsel te beperken maar dat kan een jaar duren voor ik er daadwerkelijk iets aan heb.

Als de Oxy is afgebouwd zal ik weer de drogisterijmiddeltjes zoals Ibuprofen en Paracetamol moeten nemen om de pijn te beheersen.
Hopelijk gaat dat werken maar het is zeker een poging waard, is iig een stuk beter dan elke dag opiaten slikken.

En mocht het écht uit de hand lopen wil hij nog wel een keer proberen om een zenuwblokkade uit te voeren maar we waren het er over eens dat dat niet veel effect lijkt te hebben en een andere aanpak dus de voorkeur heeft.

Ik heb nu meer duidelijkheid maar ik kan niet zeggen dat ik er enorm vrolijk van word.
Baaldagje vandaag dus.
pi_165128012
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

WHENM: We zitten in hetzelfde schuitje blijkbaar maar we gaan de boot wel drijvende houden eej? ;)

En ik ben net gebeld door de anesthesioloog om de behandeling van 6 weken geleden te evalueren.
Ik kan er niet echt blij van worden omdat er gezegd is dat ze eigenlijk niks voor me kunnen doen omdat de huidige klachten waarschijnlijk worden veroorzaakt door littekenweefsel als gevolg van eerdere operaties.
Komt er eigenlijk op neer dat ik er maar mee moet leren leven en dat vind ik eigenlijk niet zo'n heel fijn idee.
Maar het is niet anders, boos of verdrietig worden helpt voor geen meter dus zal ik echt moeten proberen er maar het beste van te maken.
Ik gun mezelf een baaldagje na dit gesprek en morgen is het gewoon kop omhoog, borst vooruit en gewoon doorgaan.

We hebben het ook over mijn Oxycodon gehad, dat is niet iets wat ik mijn leven lang wil blijven slikken want het is een opiaat, gewoon troep dus.
Het plan is om dat af te gaan bouwen, ik heb nu 2x20 mg langwerkend en wat we gaan proberen is 6x5 mg direct werkend en dan alleen als nodig is.
Die hoeveelheid moet in de loop der tijd afgebouwd worden zodat ik het op een gegeven moment helemaal niet meer neem.
Ondertussen moet ik rekoefeningen doen om te proberen het effect van het littekenweefsel te beperken maar dat kan een jaar duren voor ik er daadwerkelijk iets aan heb.

Als de Oxy is afgebouwd zal ik weer de drogisterijmiddeltjes zoals Ibuprofen en Paracetamol moeten nemen om de pijn te beheersen.
Hopelijk gaat dat werken maar het is zeker een poging waard, is iig een stuk beter dan elke dag opiaten slikken.

En mocht het écht uit de hand lopen wil hij nog wel een keer proberen om een zenuwblokkade uit te voeren maar we waren het er over eens dat dat niet veel effect lijkt te hebben en een andere aanpak dus de voorkeur heeft.

Ik heb nu meer duidelijkheid maar ik kan niet zeggen dat ik er enorm vrolijk van word.
Baaldagje vandaag dus.
Verdikkie :'( :{, niet fijn om te lezen! Ik gebruik de Oxy ook alleen indien nodig. *klopt af

Zeiden ze dat echt; ibuprofen / paracetamol?! ;( }:| . Hopelijk helpt het tegen die tijd weer bij jou. Alvast heel veel succes met afbouwen, zet hem op ^O^
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:07:31 #246
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_165128436
Dat is flink kut vannelle. Ik hou niet van bagatelliseren ;). Hopelijk kun je een situatie bereiken die vol te houden is. En dan een gezonde balans vinden tussen relativeren en af en toe kutdagen hebben ;)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_165129045
Dat is geen fijn nieuws, vannelle. Ik vind ook wel dat je een baaldagje verdient hoor. :*
pi_165129174
quote:

[..]

Baaldagje vandaag dus.
Wat ontzettend kut! Het is dus het littekenweefsel wat in de weg zit. Ik hoop dat de oefeningen hun effect zullen hebben.

Ik snap dat je van de oxy's af wil. Het is echt troep. Maar ik ben echt benieuwd of je het redt met paracetamol en ibuprofen.
Dikke knuffel. Ik had je een andere uitkomst gegund.
pi_165129262
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Verdikkie :'( :{, niet fijn om te lezen! Ik gebruik de Oxy ook alleen indien nodig. *klopt af

Zeiden ze dat echt; ibuprofen / paracetamol?! ;( }:| . Hopelijk helpt het tegen die tijd weer bij jou. Alvast heel veel succes met afbouwen, zet hem op ^O^
Ik noemde zelf de Ibu omdat ik dat volgens de chirurg eigenlijk niet mocht ivm osteoporose maar volgens hem was dit geen probleem.
Gelukkig heb ik ook nog PM contact met iemand die er ook echt verstand van heeft, dat lijkt me beter dan een telefoontje.
Maar om te proberen het zonder Oxy te gaan doen (was ook mijn eigen idee) is sowieso wel goed.
Ik neem ze ook alleen maar als het echt niet anders kan, net als jij zeg maar.
We kunnen het er denk ik wel over eens zijn dat het gewoon troep is, hoe minder hoe beter.

Voor nu moet ik mijn verwachtingen gewoon bijstellen denk ik, de rest van mijn leven zal ik pijn hebben.
Niet fijn natuurlijk maar wel een goede reden om bepaalde dingen te vermijden om de pijn iig beheersbaar te houden.
Fuck zeg, ik ben écht niet vrolijk op dit moment.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:07 schreef twiFight het volgende:
Dat is flink kut vannelle. Ik hou niet van bagatelliseren ;). Hopelijk kun je een situatie bereiken die vol te houden is. En dan een gezonde balans vinden tussen relativeren en af en toe kutdagen hebben ;)
Dat is het inderdaad, een balans zien te vinden.
Ik slik al heel lang Oxy maar ik weet ook zeker dat ik er niet aan verslaafd ben, op goede dagen neem ik helemaal niks en dan heb ik ook totaal niet het gevoel dat ik iets mis of zo.

Maar ik baal echt enorm, eigenlijk zag ik het al wel aan komen maar als je dan ook de bevestiging krijgt ga je best wel een klein beetje dood van binnen.
Maar dat is alleen vandaag, vanaf morgen is het kop omhoog, borst vooruit en gewoon doorgaan met leven. :Y
pi_165129280
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:39 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dat is geen fijn nieuws, vannelle. Ik vind ook wel dat je een baaldagje verdient hoor. :*
Die ben ik al aan het nemen maar morgen is die voorbij, gegarandeerd! :)
pi_165129314
quote:

[..]

Baaldagje vandaag dus.
Jeetje dat is echt een kut nieuws zeg! Hopelijk helpen die oefeningen wel voor dat littekenweefsel. maar echt balen dat die zenuwblokkade niet gewerkt heeft en je hier mee moet gaan leren leven. En daar mag je best meer dan 1 baaldag van hebben hoor, het is gewoon echt een soort rouwproces wat je dan doorgaat. Veel succes met die nieuwe balans vinden :*
pi_165129343
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:47 schreef Adriane het volgende:

[..]

Wat ontzettend kut! Het is dus het littekenweefsel wat in de weg zit. Ik hoop dat de oefeningen hun effect zullen hebben.

Ik snap dat je van de oxy's af wil. Het is echt troep. Maar ik ben echt benieuwd of je het redt met paracetamol en ibuprofen.
Dikke knuffel. Ik had je een andere uitkomst gegund.
Die oefeningen zal ik een jaar lang vol moeten houden om effect te merken, only time will tell.
En of ik het met Ibu en Paracetamol ga redden moet uiteraard nog blijken maar daar heb ik een hard hoofd in, ik geloof nooit dat dat voldoende is.
Maar ik wil het wel proberen, rest van je leven opiaten slikken is nou eenmaal ook niet optimaal.
pi_165129479
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:54 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje dat is echt een kut nieuws zeg! Hopelijk helpen die oefeningen wel voor dat littekenweefsel. maar echt balen dat die zenuwblokkade niet gewerkt heeft en je hier mee moet gaan leren leven. En daar mag je best meer dan 1 baaldag van hebben hoor, het is gewoon echt een soort rouwproces wat je dan doorgaat. Veel succes met die nieuwe balans vinden :*
Het is idd kut en ik neem ook echt wel meer dan 1 baaldag, ik neem ze alleen niet achter elkaar.
Als ik dat wel zou doen dan heeft iedereen er last van en ben ik in notime weer vrijgezel gok ik, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

En voor mezelf is het ook niet goed er in te blijven hangen, hoe meer nadruk je legt op je beperkingen, des te beperkter word je.
Als het andersom ook werkt door de nadruk te leggen op het positieve dan lijkt me dat een beter idee. :)

Maar ik ben absoluut niet blij!
Het klinkt misschien wel alsof ik er makkelijk over doe maar het zit me flink dwars.
Ik vind het een vreselijke gedachte om de rest van mijn leven zo beperkt te blijven, ik kan wel janken!

Gelukkig heb ik veel steun in mijn omgeving waar ik best vrolijk van kan worden en dat is een goede reden om positief te blijven.
Van een volwassene kun je nog begrip vragen maar kinderen horen niks om zich heen te hebben waar ze zich zorgen om maken dus probeer ik positief en zo normaal mogelijk te blijven.
  dinsdag 6 september 2016 @ 17:21:14 #254
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165129754
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Het is idd kut en ik neem ook echt wel meer dan 1 baaldag, ik neem ze alleen niet achter elkaar.
Als ik dat wel zou doen dan heeft iedereen er last van en ben ik in notime weer vrijgezel gok ik, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

En voor mezelf is het ook niet goed er in te blijven hangen, hoe meer nadruk je legt op je beperkingen, des te beperkter word je.
Als het andersom ook werkt door de nadruk te leggen op het positieve dan lijkt me dat een beter idee. :)

Maar ik ben absoluut niet blij!
Het klinkt misschien wel alsof ik er makkelijk over doe maar het zit me flink dwars.
Ik vind het een vreselijke gedachte om de rest van mijn leven zo beperkt te blijven, ik kan wel janken!

Gelukkig heb ik veel steun in mijn omgeving waar ik best vrolijk van kan worden en dat is een goede reden om positief te blijven.
Van een volwassene kun je nog begrip vragen maar kinderen horen niks om zich heen te hebben waar ze zich zorgen om maken dus probeer ik positief en zo normaal mogelijk te blijven.
Logisch dat je nu een baaldag hebt. Wat een rotnieuws :( Sterkte :*
pi_165130264
Vreselijk vannelle.. Veel sterkte met dit nieuws en de nasleep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')