ga slapenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijgen ze toch allang niet meer, was éénmalig volgens mij
Wegmisbruikers beste misbruikersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:52 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat wegmisbruikers nog bestaat, telkens hetzelfde met de klapperrrrr van de week voor het einde van de aflevering.
doe je wel btje voorzichtig, niet dat die gastjes je opeens ergens in elkaar klappen met hun fucktardhersenenquote:
denk niet 100kquote:
Volgens Plasterk kreeg de site vier jaar geleden een startsubsidie van ruim 18.000 euro.quote:
oh ja, dat heb ik ook al eens gelezen iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens Plasterk kreeg de site vier jaar geleden een startsubsidie van ruim 18.000 euro.
Begin vorig jaar ontving de site verder een eenmalige subsidie van 138.000 euro voor het opzetten van een nieuwssite.
GC / Waarom wordt Marokko.nl gesubsidieerd door ons belastinggeld?
Is al 9 jaar geleden ondertussen.
echt hun boeie mij niet ze durven alleen zo stoer te doen, ze kunnen niet eens 's inhoudelijke discussie voeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe je wel btje voorzichtig, niet dat die gastjes je opeens ergens in elkaar klappen met hun fucktardhersenen
Typisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:00 schreef Crip het volgende:
Sws als iemand ooit mij bedreigt op straat en wilt fysiek worden dan steek ik diegene met iets in handbereik.
nee daarom juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:59 schreef Crip het volgende:
ze kunnen niet eens 's inhoudelijke discussie voeren.
Hehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:00 schreef Crip het volgende:
Sws als iemand ooit mij bedreigt op straat en wilt fysiek worden dan steek ik diegene met iets in handbereik.
Niks is gratis, komt vast een lijstje eisen bij. Daarom moesten ze daar ook snel gaan modden bij posts die te ver gingen:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, dat heb ik ook al eens gelezen idd
wrm krijgt FOK! dat niet
quote:Er komt beter toezicht op de discussieforums van de websites marokko.nl en maroc.nl. Dat heeft minister voor Integratie Eberhard van der Laan (PvdA) afgesproken met de exploitant van de websites.
Beide websites, gericht op Marokkaans-Nederlandse jongeren, kwamen herhaaldelijk in opspraak vanwege opruiende en discriminerende teksten.
Omdat de exploitant, Marokko Media, subsidie krijgt van Van der Laans ministerie, leidde dat ook tot discussie in de Tweede Kamer.
Bij dreigend gevaar doe ik alsof ik Bolt heet.quote:
ja maar dat is sws anders, ook met matties en zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:03 schreef Crip het volgende:
vooral als iemand mn neefjes of nichtje zou pijn doen ofzo. Ik vreet diegene op idc of ik naar jail zou gaan
om mezelf word ik niet zo snel boos dat kan ik snel loslaten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat is sws anders, ook met matties en zo
als je dan wegrent of whatever ben je echt fucking zielig
oh als diegene echt in mn personal space zou komen niet. Alleen roepen welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:06 schreef deadprez het volgende:
maar in mn eentje ga ik er gewoon vandoor
Die is dan toch niet meer zo nodig met die subsidiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:03 schreef deadprez het volgende:
oh ja dat heeft weinig nut idd dan kan de FP wel gesloten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |