Tja. Als het in de namiddag echt niet meer gaat moet ik weer langskomenquote:
trustequote:
beterschapquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tja. Als het in de namiddag echt niet meer gaat moet ik weer langskomen
thnxbbyquote:
Slaap lekkerquote:
Oh, dan was ik dus ietwat voorbarig, met dat gaat vanzelf wel over. Wat dat betreft zou ik zo in de medische wereld kunnen gaan werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat niet mn urine bevatte wel aantal "niet normale" dingen en bloed maar daar kan je geen kuur voor geven. Ze gaan een kweekje maken en dan weet ik maandag pas de uitslag.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, dan was ik dus ietwat voorbarig, met dat gaat vanzelf wel over. Wat dat betreft zou ik zo in de medische wereld kunnen gaan werken.
Ik las loggersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:13 schreef deadprez het volgende:
Tering wat is die reeks over vloggers kansloos. Waarom is dat continue gebash wel oké, maar wordt de sc gesloten.
Klinkt als een SOA.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vanzelf overgaat, ik heb er inmiddels 4 dagen last van
Lijkt me sterkquote:
heilige maagd brownie?quote:
jwz seks :squote:
ja echt, ranzig.quote:
gekke kulliequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:45 schreef Oberkullie het volgende:
Brr zat per ongeluk weer in de andere ONZ SC
veelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:47 schreef deadprez het volgende:
hoeveel sc's hebben ze hier überhaupt
ja stuk of 7 en dan waarschijnlijk nog een hoop die net als fernandes normaal niet gebruikt wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |