Eeyquote:
ehquote:
Ik verlang naar je.quote:
Eens in de 4 dagen.🤔quote:
Dat is hartstikke mooi. Dan zal de pijn hopelijk een dezer dagen wel verdwijnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik schijn dus geen blaasontsteking te hebben en heb ook geen medsmoet maar veel drinken
dus de dokter vindt jou kerngezond?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik schijn dus geen blaasontsteking te hebben en heb ook geen medsmoet maar veel drinken
Dus eigenlijk weet je nog geen fuckquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Precies het omgekeerde, als ik een nacht moet doorhalen dan zou ik dadelijk naar bed gaan en er zo rond een uur of zes, zeven weer uitkomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:58 schreef deadprez het volgende:
Als ik nu zou gaan slapen hou ik het vannacht niet eens meer vol.
Hee rozedownie stuur je alterego hans eens hierheenquote:
Ja ik ook, maar dan crash ik echt fucking hard en meestal heeft bijpakken dan ook niet bijster veel zin meer, niet genoeg voor een fissa waarvan we ook nog de locatie moeten gaan zoeken ergens in het bos ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies het omgekeerde, als ik een nacht moet doorhalen dan zou ik dadelijk naar bed gaan en er zo rond een uur of zes, zeven weer uitkomen.
Dat niet mn urine bevatte wel aantal "niet normale" dingen en bloed maar daar kan je geen kuur voor geven. Ze gaan een kweekje maken en dan weet ik maandag pas de uitslag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus de dokter vindt jou kerngezond?
Hele meneer.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat niet mn urine bevatte wel aantal "niet normale" dingen en bloed maar daar kan je geen kuur voor geven. Ze gaan een kweekje maken en dan weet ik maandag pas de uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |