Hij heeft enorme issues met zijn gezondheid...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat moet je er sneu aan vinden dan, de man is 53, ga lekker op het strand liggen in Spanje, daar heb je ook wifi.
Hij fokt zichzelf op en geeft dan anderen de schuld.
Stem ik ook op.quote:
Dat is kut, dat gun ik niemand maar misschien is het beter om dan gewoon niet te posten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft enorme issues met zijn gezondheid...
Ja, en dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is kut, dat gun ik niemand maar misschien is het beter om dan gewoon niet te posten.
Afleiding is denk ik juist beter als je je hondsberoerd voelt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is kut, dat gun ik niemand maar misschien is het beter om dan gewoon niet te posten.
Geen 'frustraties' meer wat betreft fok en dan kan hij gewoon lekker gaan discussiëren met leeftijdsgenoten.quote:
Dat doet hij hier... Die zitten hier ook enorm veel namelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geen 'frustraties' meer wat betreft fok en dan kan hij gewoon lekker gaan discussiëren met leeftijdsgenoten.
Ah das chillquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben bij de huisarts, fietsen viel reuze mee gr gr liefdagboek
Als je ziet hoe hij soms post, is dat geen afleiding meer denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Afleiding is denk ik juist beter als je je hondsberoerd voelt.
mooi zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben bij de huisarts, fietsen viel reuze mee gr gr liefdagboek
Ooh, oké.😊quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doet hij hier... Die zitten hier ook enorm veel namelijk.
Hey Frank.
Valt wel mee volgens mij, als ik mensen de tering in scheld of fel op shit reageer heeft dat verder ook geen enkele invloed op ook maar iets buiten FOK!.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh, oké.😊
Ik vind het soms nogal ver gaan, slecht voor zijn bloeddruk. En hij kan soms zo boos worden.
Ik voel mij niet aangesproken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doet hij hier... Die zitten hier ook enorm veel namelijk.
Hey Frank.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken.
Neuh, een discussie over of afleiding beter is als je niet zo lekker bent.quote:
Ahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, een discussie over of afleiding beter is als je niet zo lekker bent.
Ja, das waar, was gewoon 1e indruk die ik van hem had.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij, als ik mensen de tering in scheld of fel op shit reageer heeft dat verder ook geen enkele invloed op ook maar iets buiten FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |