Oh ja, tuurlijk. Beetje dom. Niemand die je kan brengen dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is best kut om met die pijn te fietsenmaarja moet maar
Hahahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik doelde op het in elkaar slaan van domme mensen..
Hehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik zou het toch ook wel even gezien hebben daar hoor, ook al is het maar drie minuten.
pak de autoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is best kut om met die pijn te fietsenmaarja moet maar
Oké, maar van slaan en harde klappen ben ik nooit zo'n fan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oké. 😊
Maar was ook lastig ventje, was al de 3e die hij lastig viel.
Oohja in café gebeurt dat regelmatig tog, in coffeeshop nooit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik doelde op het in elkaar slaan van domme mensen..
We zijn gewoon te erge hippies, Frank.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oké, maar van slaan en harde klappen ben ik nooit zo'n fan.
in een normaal cafe ook niet..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oohja in café gebeurt dat regelmatig tog, in coffeeshop nooit.
Drm iedereen wiet roken, wereldvrede.😊
Ligt er ook maar aan in wat voor cafés jij komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oohja in café gebeurt dat regelmatig tog, in coffeeshop nooit.
Drm iedereen wiet roken, wereldvrede.😊
Nee snap ik, maarja ik zit rustig te fokken hier, val je niemand lastig is er ook niks aan de hand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oké, maar van slaan en harde klappen ben ik nooit zo'n fan.
Ja hoor, maar dank voor de bezorgdheidquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:16 schreef Rassilon het volgende:
[..]
wat ben je actief de laatste tijd, gaat het wel goed?
Altijd vriend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dank voor de bezorgdheid
Mwhoa, niet elke x ofzo, maar in gemiddeld café wordt wel vaker gevochten dan in coffeeshopquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een normaal cafe ook niet..
coffeeshop ben ik al jaren niet meer geweest
Ooh, dit is echt een hele normale, met bar enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan in wat voor cafés jij komt.
Heb ik nietquote:
Helaas niet maar ja boeienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Beetje dom. Niemand die je kan brengen dan?
alsnog ga ik liever naar een cafequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mwhoa, niet elke x ofzo, maar in gemiddeld café wordt wel vaker gevochten dan in coffeeshop
je mag de mijne wel pakken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik niet
[..]
Helaas niet maar ja boeienkan niks anders
Geldt dit aanbod ook voor mij?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsnog ga ik liever naar een cafe
[..]
je mag de mijne wel pakken.
Ik vrees het ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
We zijn gewoon te erge hippies, Frank.
Kijk eens even.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsnog ga ik liever naar een cafe
[..]
je mag de mijne wel pakken.
alleen na 3 negatieve drugstests..quote:
wel de stoel weer terugzetten anders pas ik straks niet in de autoquote:
Dan zoek ik even verderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |