hehehehquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tis oké, heb nou wel gebroken kaak en 1 tand minder.
Haha, nee maar die gast kreeg wel ff harde klappen.quote:
Ik vind dat soort dingen nogal sfeerbedervend eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, nee maar die gast kreeg wel ff harde klappen.
Niemand rookt hier #autistenleven #alleeninhetrookhok
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Krijg je wel zo'n leuk liedje onder het wachten?
en zo heurt het ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, nee maar die gast kreeg wel ff harde klappen.
Niemand rookt hier #autistenleven #alleeninhetrookhok
Ik ken hier toch niemand frank.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen nogal sfeerbedervend eigenlijk.
de vechtpartij....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ken hier toch niemand frank.
Mensen zijn wel vriendelijker als in Nederland en ze rijden ook beter.
meneer is ook net gestopt hoorquote:
Ik had het over de vechtpartij. Verder ken ik Amerika wel een beetje hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ken hier toch niemand frank.
Mensen zijn wel vriendelijker als in Nederland en ze rijden ook beter.
Peukie op z'n tijd is niks mis mee.😊quote:
Het is ook nooit goed he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh jeej, hun praktijk zit echt aan de andere kant van delft
Ik zat er ook nog over te denkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:12 schreef deadprez het volgende:
Ik wilde godverdomme nog een inb4hij die denk dat het over de rookruimte gaat
Duurde nog geen 3 minuten, krewg een klap voor z'n bek en ging toen naar buiten en die andere lui er achteraan.quote:
Het is best kut om met die pijn te fietsenquote:
Ja, ik zou het toch ook wel even gezien hebben daar hoor, ook al is het maar drie minuten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Duurde nog geen 3 minuten, krewg een klap voor z'n bek en ging toen naar buiten en die andere lui er achteraan.
Oké. 😊quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het over de vechtpartij. Verder ken ik Amerika wel een beetje hoor.
quote:
ik doelde op het in elkaar slaan van domme mensen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Peukie op z'n tijd is niks mis mee.😊
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |