xoxoxquote:
spannondquote:
Nee net uurtje ofzo, had daar voor ook aardig wat gezopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit je nu al de hele avond in de kroeg
[..]
Lees onze feedback maar eens terug. Daarin wordt alles wel uitgelegd. Beknopte versie: er was redelijk wat gezeur in de SC.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Frank waarom ging de topic dicht, ik heb heel die relletje gemist?
wie is dan eigenlijk verantwoordelijk jij of instructeurquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
ga ik hopelijk niemand overrijden..
nicequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh er is een vervangende huisarts!
De instructeur, want die heeft niet voor niets zo'n pedaal om mee in te kunnen grijpen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
wie is dan eigenlijk verantwoordelijk jij of instructeur
Mooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh er is een vervangende huisarts!
Rijinstructeur, tenzij onder invloed en aantoonbaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
wie is dan eigenlijk verantwoordelijk jij of instructeur
oh ja, uiteraard, ff niet aan gedachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De instructeur, want die heeft niet voor niets zo'n pedaal om mee in te kunnen grijpen.
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Rijinstructeur, tenzij onder invloed en aantoonbaar.
en nu hebben ze je buiten gezet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:04 schreef BoneThugss het volgende:
Hahaha.😂
Zo'n gap deed stoer tegen een meisje moet je hier blijkbaar niet doen, gelijk 5 man derbij.😂
Doe nou niet zo, ik ben een gevoelige jongen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
en nu hebben ze je buiten gezet?
Krijg je wel zo'n leuk liedje onder het wachten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Verdomme nemen niet op die andere chaps
aww het spijt mequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Doe nou niet zo, ik ben een gevoelige jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |