gast wtf moet ik met de boobpics van meloewaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh:s
Vraag blijft staan, link?😅
nee echt godse lelijkquote:
Ooit topic gelezen toen ik nog geen account had, wel vies hoofd maar die tieten, man man.quote:
quote:
doe niet zo kansloosquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooit topic gelezen toen ik npg geen account had, wel voes hoofd maar die tieten, man man.
ik vind jou best knapquote:
nou nou, arme meloewaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooit topic gelezen toen ik nog geen account had, wel vies hoofd maar die tieten, man man.
Sorry:squote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Sorry:s
Ik ben een beetje dronken geloof ik.
Bier is hier ook maar 2 dollar voor halve liter in het café.quote:
hier 49 cent in de supermarktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bier is hier ook maar 2 dollar voor halve liter in het café.
Hij ziet er prima uit jaquote:
Ja oké, maar supermarkt is 5 km lopen en is teringduur helemaal in vergelijking met lokale kroegquote:
Geen flauw idee waarom, maar dat verbaast me niet zo.quote:
mij welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen flauw idee waarom, maar dat verbaast me niet zo.
Frank waarom ging de topic dicht, ik heb heel die relletje gemist?quote:
zit je nu al de hele avond in de kroegquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja oké, maar supermarkt is 5 km lopen en is teringduur helemaal in vergelijking met lokale kroeg
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Frank waarom ging de topic dicht, ik heb heel die relletje gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |