moedergrapjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:41 schreef Crip het volgende:
hahahahahah ik ben paar mocro boys zo boos aan het maken
daar is niet veel voor nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:41 schreef Crip het volgende:
hahahahahah ik ben paar mocro boys zo boos aan het maken
ah ja, sziget. een vriend van me mag daardoor ook hongarije niet meer inquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
had een vriendin van me mee naar sziget.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, sziget. een vriend van me mag daardoor ook hongarije niet meer in
wat een debieltjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:43 schreef Crip het volgende:
Als er 1 ding is dat een gedeelte Mocro boys erger haten dan tattas dan zijn dat negers
ging het over penisgrootte? en is een manneke die zich telkens op fok aanmeldt alleen om te vertellen dat Marokkanen enorme geslachtsdelen hebben..quote:
Ik heb hem al een tijdje niet meer gespot trouwensquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ging het over penisgrootte? en is een manneke die zich telkens op fok aanmeldt alleen om te vertellen dat Marokkanen enorme geslachtsdelen hebben..
racisten zijn het, allemaal!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:43 schreef Crip het volgende:
Als er 1 ding is dat een gedeelte Mocro boys erger haten dan tattas dan zijn dat negers
afgelopen week nog 2 keerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje niet meer gespot trouwens
godverquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, sziget. een vriend van me mag daardoor ook hongarije niet meer in
Oh echt? is me niet opgevallen denk ikquote:
en dan nog altijd schreeuwen dat blanken racisten zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:43 schreef Crip het volgende:
er wordt meestal snel een eind aan gemaakt jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh echt? is me niet opgevallen denk ik
Ik heb geaccepteerd dat ik verder ook geen andere dingen heb om mijn micropener mee te compenserenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:45 schreef Catkiller het volgende:
Daarom ben ik altijd zo rustig, omdat ik een vet grote piemel heb en niks hoef te compenseren.
Ja ze vinden zichzelf allemaal de shit.quote:
Ja sommige mocros zijn echt hypocriet, zelf de grootste racisten. Huilen als wilders wel zegt maar wel kki apen dit en datquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dan nog altijd schreeuwen dat blanken racisten zijn
Komt omdat negers wel een grote piemel hebben.quote:
Ach je bent in ieder geval wel aardig, dat is ook wat waard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb geaccepteerd dat ik verder ook geen andere dingen heb om mijn micropener mee te compenseren
De teringquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ze vinden zichzelf allemaal de shit.
Ik zei dat ik wel zou overwegen om met een mocro te trouwen als hij meer dan 2 hersencellen heeft.
kijk het antwoord:
Als jij denkt dat je nog kans maakt op een Marokkaan dan space je echt lol ,elke dag kijken duizenden Marokkanen mee Hoe jij je gedraagt denk je nou echt dat jij kans maakt whahahahaha
Wow ben je beroemdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ze vinden zichzelf allemaal de shit.
Ik zei dat ik wel zou overwegen om met een mocro te trouwen als hij meer dan 2 hersencellen heeft.
kijk het antwoord:
Als jij denkt dat je nog kans maakt op een Marokkaan dan space je echt lol ,elke dag kijken duizenden Marokkanen mee Hoe jij je gedraagt denk je nou echt dat jij kans maakt whahahahaha
rot op met die camera jonguh!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Komt omdat negers wel een grote piemel hebben.
Daarom doen ze ook altijd zo druk bij Wegmisbruikers snap je oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |