Ik zie de grap er niet van in, sorry.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:19 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Nou, je zei zo van ik kom niet want ik ben niet zo van het homozijn, en toen zei ik zo van Opsodemieteren, en Opsonisatie begint ook met Opso, net als Opsodemieteren. Dus dan was het net zo van dat je en niet homo was en Opso niet kon krijgen en dat was confronterend en woordgrap ineen ahaha
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zie de grap er niet van in, sorry.
Gelukkig, eindelijk een extra normaal persoon in dit topic.quote:
Ja, moet echt verboden worden.quote:
Vraag me wel af van wie yvonne nou dacht dat jij een kloon was.quote:
Ik ook, want ben hartstikke uniek als persoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vraag me wel af van wie yvonne nou dacht dat jij een kloon was.
Oh ja en van wie crip haar gedrag zou kopiėren
Je bent het meest unieke sneeuwvlokje van heel de winterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook, want ben hartstikke uniek als persoon.
Denk van Chloro eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je hem open willen draaien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:31 schreef deadprez het volgende:
nieuw dieptepunt voor mijn ecto lichaam wel, ik heb neusspray maar krijg dat ding niet opengedraaid
Nee het ging om het bewust verkeerd typen van woorden, dat doet chloor niet toch?quote:
nee die shit stond hier in de kast en was meer dan twee jaar over datum dus wilde er normaal water met beetje zout instoppen voor de zekerheidquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom zou je hem open willen draaien.
Of wil je er een amfetaminespuit van maken ofzo
Volgensmij weet ze niet eens ´s wat ze allemaal zegt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die shit was wel echt beetje raarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Volgensmij weet ze niet eens ´s wat ze allemaal zegt.
beste manier om speed mee te nemen naar t buitenland. In een neusspray met water.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom zou je hem open willen draaien.
Of wil je er een amfetaminespuit van maken ofzo
Ja, maar dat was ik nu niet van plan al wil ik dat idd ook wel nog een keer fixen, zo'n pepsprayquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
beste manier om speed mee te nemen naar t buitenland. In een neusspray met water.werkt nog goed als spray ook
ervaringsdeskundige gespotquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
beste manier om speed mee te nemen naar t buitenland. In een neusspray met water.werkt nog goed als spray ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |