Met dat gebogen beeldscherm aan de zijkantquote:
Ook met vingerscanner enzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:16 schreef Drug het volgende:
[..]
iphone met model van 5 maar hardware grotendeels van 6s
zal sws wel geen probleem zijn, wij krijgen die dingen toch voor zo goed als nietsquote:
Ik zag dat ik echt nog geen 10 minuten weg was of die luldebehanger ging een beetje los en had een ban. Plaats hij zich inhoudt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hzaw zou nu iets zeggen over dat het opeens begint te tochten
Ik heb s6 edge, heb je niks aan ziet er alleen mooi uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met dat gebogen beeldscherm aan de zijkant. Dat is wel mooi.
Hoezo? Prima dingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb s6 edge, heb je niks aan ziet er alleen mooi uit.
Dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb s6 edge, heb je niks aan ziet er alleen mooi uit.
Ja, nja, ik was het wel met hem eens en ik denk jij gezien het onderwerp ook. Maar hij had het idd gewoon anders moeten brengenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag dat ik echt nog geen 10 minuten weg was of die luldebehanger ging een beetje los en had een ban. Plaats hij zich inhoudt..
Heb ik gemist, waarom ban?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag dat ik echt nog geen 10 minuten weg was of die luldebehanger ging een beetje los en had een ban. Plaats hij zich inhoudt..
gaat je niks aan bans worden nie besprokenquote:
Bans worden zoals altijd niet besproken.quote:
yeh baasje gewordenquote:
Dat wel alleen dat edge voegt zo goed als niks toe.quote:
Kan ik eindelijk de huisarts bellenquote:
Vrij weinig ja, wel jammerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat wel alleen dat edge voegt zo goed als niks toe.
Wel fijne telefoon en hele goede camera.
Oh. Wat scheelt er aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk de huisarts bellen
Oohja weet ik veel:squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bans worden zoals altijd niet besproken.
Denk weer blaasontsteking. Maar wou om 8 uur langs gaan maar ze schijnen nu te verhuizenquote:
Nee, niet met bans besprekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oohja weet ik veel:s
Hele FB stond er vol mee
heyyquote:
Soow moet blozen, maar niemand die het ziet is toch donker.quote:
nou dan matcht het bij je gebruikelijke bad headdayquote:
Dat is niet fijn. Als het goed is kun je dan gewoon vandaag nog ergens anders terecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Denk weer blaasontsteking. Maar wou om 8 uur langs gaan maar ze schijnen nu te verhuizen
Hahaha nouja gewoon dat t zo vroeg isquote:
ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahaha nouja gewoon dat t zo vroeg isHeb zo om 8 uur rijles en moet daarna boeken ophalen
Ooh haha.😂quote:
Ik hoop het wel jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet fijn. Als het goed is kun je dan gewoon vandaag nog ergens anders terecht.
yeh iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh haha.😂
Naja weet ik dat ook weer, snap het ook wel anders blijf je bezig natuurlijk.
Als ie dicht is is dat toch niet jouw schuld?😊quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel jahuisartsenpost is volgens mij duur
maar zij heeft een huisarts nodig dus wat heeft zij eraan wiens schuld het isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als ie dicht is is dat toch niet jouw schuld?😊
vetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal sws wel geen probleem zijn, wij krijgen die dingen toch voor zo goed als niets
hij is 200ug
met v for vendetta afbeelding
je wordt vanzelf wel wakkerquote:
neequote:
mogguhquote:
Was er ooit een tijd dat FOK dat wel deed?quote:
Ik moest examen doen om 8 uur, om 7 uur had ik nog les. Gezakt uiteraard, was moe as fuckquote:
pff wat een klotetijdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest examen doen om 8 uur, om 7 uur had ik nog les. Gezakt uiteraard, was moe as fuck
Er was een ban meldtopicquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Was er ooit een tijd dat FOK dat wel deed?
Ik ben eigenlijk veel te nieuwsgierig.😂
nee hoor, kan alleen niet beloven dat ik dan ook iets voor je kan betekenenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:24 schreef Drug het volgende:
[..]
vet
klinkt wel interessant trouwens, mogelijk kom ik hier nog eens op terug if you don't mind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |