Soow moet blozen, maar niemand die het ziet is toch donker.quote:
nou dan matcht het bij je gebruikelijke bad headdayquote:
Dat is niet fijn. Als het goed is kun je dan gewoon vandaag nog ergens anders terecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Denk weer blaasontsteking. Maar wou om 8 uur langs gaan maar ze schijnen nu te verhuizen
Hahaha nouja gewoon dat t zo vroeg isquote:
ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahaha nouja gewoon dat t zo vroeg isHeb zo om 8 uur rijles en moet daarna boeken ophalen
Ooh haha.😂quote:
Ik hoop het wel jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet fijn. Als het goed is kun je dan gewoon vandaag nog ergens anders terecht.
yeh iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh haha.😂
Naja weet ik dat ook weer, snap het ook wel anders blijf je bezig natuurlijk.
Als ie dicht is is dat toch niet jouw schuld?😊quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel jahuisartsenpost is volgens mij duur
maar zij heeft een huisarts nodig dus wat heeft zij eraan wiens schuld het isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als ie dicht is is dat toch niet jouw schuld?😊
vetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal sws wel geen probleem zijn, wij krijgen die dingen toch voor zo goed als niets
hij is 200ug
met v for vendetta afbeelding
je wordt vanzelf wel wakkerquote:
neequote:
mogguhquote:
Was er ooit een tijd dat FOK dat wel deed?quote:
Ik moest examen doen om 8 uur, om 7 uur had ik nog les. Gezakt uiteraard, was moe as fuckquote:
pff wat een klotetijdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest examen doen om 8 uur, om 7 uur had ik nog les. Gezakt uiteraard, was moe as fuck
Er was een ban meldtopicquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Was er ooit een tijd dat FOK dat wel deed?
Ik ben eigenlijk veel te nieuwsgierig.😂
nee hoor, kan alleen niet beloven dat ik dan ook iets voor je kan betekenenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:24 schreef Drug het volgende:
[..]
vet
klinkt wel interessant trouwens, mogelijk kom ik hier nog eens op terug if you don't mind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |