quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:36 schreef Kurovski het volgende:
Niks aan de hand Ama. ff voorstellen aan een Lil. Hoi, ik ben Nielso. Wat voor muziek heb jij opstaan?
Momenteel The Roots aanstaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:36 schreef Kurovski het volgende:
Niks aan de hand Ama. ff voorstellen aan een Lil. Hoi, ik ben Nielso. Wat voor muziek heb jij opstaan?
Als in skateboarden?quote:
Nee skeelers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als in skateboarden?awesome
Oh, dat is dan teleurstellendquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wat is dit voor cockblockgedrag tfoe
Auw kutzooi, had net hijsje joint genomen. Ging er door mijn neus weer uit door het lachen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wat is dit voor cockblockgedrag tfoe
Selfcontrol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Momenteel The Roots aanstaanen jij?
sryquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Auw kutzooi, had net hijsje joint genomen. Ging er door mijn neus weer uit door het lachen.
quote:
Oh ik dacht Niels typt gewoon heel sloomquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:39 schreef Amarantha het volgende:
Nou dacht ik zeg het even, Niels lijkt niet zo heel spraakzaam te zijn.
Hoezo dat? Zijn chille mensenquote:
Kan er niks over vinden, link?quote:
omdat ze continu stoned zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zijn chille mensen
Succesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:40 schreef Etsu het volgende:
mn roommate wil dat ik mee kom lopen om te klagen bij de andere roommates in de kamer hiernaast over een leeg flesje in de hal
tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |