Maakt mij dat gelijk een bazin? Nicequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nouja, je post nu met een deel van KLB
Viezuu raccieestt!!11quote:
DP mag jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maakt mij dat gelijk een bazin? Nice
Picsquote:
Jij of je autisme?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:48 schreef LittleBrownie het volgende:
AL DIE COMPLIMENTJES. IK WEET NIET OF IK DAT KAN HANDELEN HOOR
ja echt, wtfquote:
Hier goedkoop, maar ik blow alleen normaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Coke is fucking duur, je gaat er niet van trippen en het is kut.
Dat is hetzelfdequote:
Uh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hier goedkoop, maar ik blow alleen normaal.
Dat heb ik niet meer, ik ga wel stalken op fbquote:
In LA wel, is me nou al 4 x aangeboden, 20 dollar 1 gram.quote:
Ook in LA hoort dat niet goedkoop te zijn, zelfs duurder dan hier volgens mij. Wss proberen ze je een hit crack aan te smeren ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tinderquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer, ik ga wel stalken op fb
Wat betaal je dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik zit niet in NL héquote:
Oh heb ik al tijden niets opgezetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer, ik ga wel stalken op fb
Dacht ik al, thnx.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook in LA hoort dat niet goedkoop te zijn, zelfs duurder dan hier volgens mij. Wss proberen ze je een hit crack aan te smeren ofzo.
Afblijven.
Ik zie wel een stoppelbaardje, sexyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh heb ik al tijden niets opgezet
Hij zit in de VS, Los Angeles, daar is die shit toch ook gewoon hartstikke duur?quote:
Is het wel waard?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:51 schreef Amarantha het volgende:
Cocaïne is drugs voor mensen met veel geld.
Bedankt, vrienden.👍quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Coke is duur. Niet alleen in NL.
Zal wel crack zijn.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij zit in de VS, Los Angeles, daar is die shit toch ook gewoon hartstikke duur?
Nee.quote:
Meh speed trekt me niet aan. Ik vond truffels erg leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee.
Mensen worden er vaak fucking irritant van met een volledig opgeblazen ego, snuiven een gram in een paar uur maximaal weg en gaan dan bitchen dat het op is
Beter gewoon speed.
Ja, dat wordt volgens mij in de VS vaak in hoeveelheden voor één gevulde basepijp verkocht, dan is het volgens mij niet zo duurquote:
Nooit bang voor neusschotje ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee.
Mensen worden er vaak fucking irritant van met een volledig opgeblazen ego, snuiven een gram in een paar uur maximaal weg en gaan dan bitchen dat het op is
Beter gewoon speed.
Waarom dan wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
Coke is alleen chill als je dronken bent en het gratis kan bietsen van iemand
Same here, Cola beste Laquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben beetje druk trouwens. Cola op.
Aight, dat kan. Ik hou dan weer absoluut niet van trippen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meh speed trekt me niet aan. Ik vond truffels erg leuk
Haha "beetje druk, cola op". Hoe denk je dat DP en Bob zich voelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben beetje druk trouwens. Cola op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |