niet zo projecteren jimmyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou je kutbek, autistische maagd.
Je valt in herhaling, snolletje. Je wil toch niet op me reageren? Graag zo houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:21 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb hier geen zin in tbh wat bereik ik hiermee niks want je blijft even dom
ironischquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Wilde dombos tyoen maar begreep niet hoe je topic opende
Dit is wel heel aparte logica hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Jimmy is zeker oud ofzo dat die zo doet
nee, gewoon mentaal gestoordquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Hou ook op dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Echt zo'n suffe oude man lijkt me die altijd klaagt om asielzoekersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is wel heel aparte logica hoor
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef kdricklamar het volgende:
Wilde dombos tyoen maar begreep niet hoe je topic opende
Nee hoor, hij is jonger dan ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Echt zo'n suffe oude man lijkt me die altijd klaagt om asielzoekers
Is dat nou waar wat hij typte? Het was wel erg gedetailleerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je je maagdelijkheid al verloren? Misschien kan je dima om tips vragen.
Vraag me oprecht af waarom je door blijft gaan, je had er toch geen zin in? Of had je er alleen maar geen zin in toen ik je om een post met enige inhoud vroeg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Echt zo'n suffe oude man lijkt me die altijd klaagt om asielzoekers
Ja sowieso waar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat nou waar wat hij typte? Het was wel erg gedetailleerd
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je je maagdelijkheid al verloren? Misschien kan je dima om tips vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |