quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er is een oplossing: Alle Europese landen sluiten hun grenzen.
weenie komt ook niet echt over ofzo tbhquote:
100% waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die migrantenstroom zou er überhaupt niet zijn als wereldleiders zich bezighielden met hun echte taken.
Ojo meen je diequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie komt ook niet echt over ofzo tbh
Astma heb ik ook en hooikoorts, maar heb daar geen last van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:49 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja heb astma en ook door hooikoorts enz maar vind het gewoon vies ook dat benauwde weer
jaquote:
Dikke vette onzin, wat voor taken moeten "wereldleiders" dan doen die dit hadden kunnen voorkomen?quote:
Jimmy niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:51 schreef kdricklamar het volgende:
Worden jullie ook zo verdrietig als je denkt aan de levenwrm heb ik eten en andere mensen niet eens een hap smh ff huilen
Jaa doe ik vaak en gebruik wel eens medicijnen maar komt ook gwn doordat ik soms rook denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Astma heb ik ook en hooikoorts, maar heb daar geen last van.
Zweet me wel de finkentering maar meer ook niet.
Ga eens naar de dokter, laat je longen nog ff testen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar kunnen we toch niks aan veranderen.
Moet daar opgelost worden, niet hier. Is wel erg uiteraard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:51 schreef kdricklamar het volgende:
Worden jullie ook zo verdrietig als je denkt aan de levenwrm heb ik eten en andere mensen niet eens een hap smh ff huilen
Kinderachtig.quote:
Ik All the Timequote:
Wat is er xenofobisch aan wat ik zeg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jawel
en ook als je er niets aan kunt veranderen is het gewoon een probleem
maar goed dat je weer eens laat zien dat je xenofobische gedachtegangen voorrang krijgen t.o.v. zaken als logica
Dit vind ik altijd zo'n raar verwijt, dat zijn over het algemeen juist degenen waar je als land het meeste aan hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:49 schreef JimmyDean het volgende:
Zijn overigens allemaal gewoon sterke grote negers.
Tja meeste landen die nu in de shit zitten hebben dat ook wel te danken aan de westerse wereldquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet daar opgelost worden, niet hier. Is wel erg uiteraard.
[..]
Kinderachtig.
Ik hoef geen hordes buitenlandse mannen naar Europa die de taal niet spreken, die minstens 5 jaar lang onderhouden moeten worden en die een totaal ander cultureel referentiekader hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n raar verwijt, dat zijn over het algemeen juist degenen waar je als land het meeste aan hebt.
Onderbuikje ben je ook.
!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:54 schreef Ashqelon het volgende:
europeanen die jarenlang hele continenten veroveren maar nu gaan zeuren over een paar miljoen buitenlander. proud to be left wing.
Nee niemand "hoeft" datquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hoef geen hordes buitenlandse mannen naar Europa die de taal niet spreken, die minstens 5 jaar lang onderhouden moeten worden en die een totaal ander cultureel referentiekader hebben.
Dat is de enige realistische visie.
Zo'n beetje alles.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:53 schreef JimmyDean het volgende:
Wat is er xenofobisch aan wat ik zeg?
Jawel, shit als schone energie enzo helpt al heel wat.quote:En nee, je kunt er niks aan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |