Ik hoop dat je het voor eeuwig te warm hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Muggen zoeken altijd een groot oppervlak waar ze op kunnen landen hoor
Zo hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het voor eeuwig te warm hebt
te lang l0bi geeft me altijd de drang om te gaan hatenquote:
echt hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh nu gaat Ober mij maar negeren?
in je echte leef of op fok?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
te lang l0bi geeft me altijd de drang om te gaan haten
Nee sorry ik kijk online en dit is al een andere kleur dan die ik normaal hebquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh nu gaat Ober mij maar negeren?
beidequote:
ja rtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:34 schreef Drug het volgende:
maar misschien kan ik beter een zelfdestructief leven kiezen dan
borderliner mss?quote:
Je kan ook gewoon gaan gamenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
daarom kon ik ook niet met dat POS-forum omgaan
lang en dan ook nog verplicht positief doen triggert mij
nee gwn zelf mn dopaminehuishouding naar de klote geholpen denk ikquote:
nee waaromquote:
Ik heb dat ook vaak als ik films check om te kijken wat ik wil zien, maar vervolgens kan ik wel rustig 3 uur 1 serie kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef McNulty het volgende:
ik wil de The Revenant zien maar duurt een kaolo 2,5 uur man
minder aan de krek zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gwn zelf mn dopaminehuishouding naar de klote geholpen denk ik
Vond het wel een goede film.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef McNulty het volgende:
haags is er sws ook dagelijks tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kan ik ook weer eens nummer 1 poster van de dag worden
Ja, maar die heeft meestal maar rond de 300, dus die kan ik hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
haags is er sws ook dagelijks toch
meid toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef McNulty het volgende:
Omdat series per aflevering korter zijn. Dan zie het einde meer voor je. En dan denk je van he doe maar nog een en nog een.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak als ik films check om te kijken wat ik wil zien, maar vervolgens kan ik wel rustig 3 uur 1 serie kijken.
wat? nee manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft meestal maar rond de 300, dus die kan ik hebben
waarom ga je met je vader mee werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Wheeljack het volgende:
Ik ga morgen met mijn vader mee werken maar heb geen zin om naar bed te gaan
haha ik fok niet zo man, altijd via my active topics of active topicsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
godverdomme echt elke keer van een andere fucking pagina op FOK! klik ik klb aan om naar de sc te gaan en ben ik paar seconden confused omdat ie er niet staat
oeps verkeerde account hahaquote:
Gewoon. Vind het wel leuk soms. Het is niet echt het leukste werk maar het verdiend wel goed. Hij is hovenier.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom ga je met je vader mee werken
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
[..]
ik zou je helemaal troetelen tot je van suiker bent zo zoetjes
Nee fuck datquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:40 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ik fok niet zo man, altijd via my active topics of active topics
Omdat hij nog niet alleen mag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom ga je met je vader mee werken
Ik ben 18quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Omdat hij nog niet alleen mag.
oh ja oke als je het leuk vindtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Gewoon. Vind het wel leuk soms. Het is niet echt het leukste werk maar het verdiend wel goed. Hij is hovenier.
cachet mag je niet tegen praten van Noel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:40 schreef McNulty het volgende:
Kom je na zes maanden weer op fok wil je cholo en xcachet groeten zijn ze er niet
[ afbeelding ]
niemand denkt aan jouquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef McNulty het volgende:
mensen dachten dat ash een kloon van mij was smh
Zal eens kijken in GCquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat? nee man
waarom denk je dat hij momenteel op 1 van heel FOK! staat dit jaar
wat wil die pussy doen danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
cachet mag je niet tegen praten van Noel.
Wat doen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Wheeljack het volgende:
Ik ga morgen met mijn vader mee werken maar heb geen zin om naar bed te gaan
Helemaal para wordenquote:
dat zegt ie toch net al joh prutserquote:
Bunk waarschijnlijk. Er waren niet zoveel toffe agenten imo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Ashqelon het volgende:
O, mc wie vond je tofste agent op mc na?
En van Cachet mag je niet tegen haar over Noel praten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen ze al weer uit elkaar zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En van Cachet mag je niet tegen haar over Noel praten.
hoezo dachten ze dat, je ging wel net weg toen ash intrad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef McNulty het volgende:
mensen dachten dat ash een kloon van mij was smh
nu ga ik extra veel praten met xcachetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen ze al weer uit elkaar zijn?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo dachten ze dat, je ging wel net weg toen ash intrad.
ja soms is t gewoon een achterlijke retardquote:
Hij is hovenier en ik ga soms wel eens mee naar een klant. Lekker in de tuin werken. Het is niet echt het leukste werk maar ik vind het soms wel leukquote:
Wat is deze info?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En van Cachet mag je niet tegen haar over Noel praten.
die is er nooit meerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
nu ga ik extra veel praten met xcachet
echt stfu hoor met je somsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja soms is t gewoon een achterlijke retard
hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
het is breng je zoon mee naar werk dag
sry hoorquote:
dat was puur toeval geen grandioos masterplan ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo dachten ze dat, je ging wel net weg toen ash intrad.
Leuk toch als dat zo kan, en dat je gewoon redelijk betaald krijgt ga ik maar even voor het gemak vanuit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hij is hovenier en ik ga soms wel eens mee naar een klant. Lekker in de tuin werken. Het is niet echt het leukste werk maar ik vind het soms wel leukKan niet goed uitleggen waarom ik het niet leuk vind maar ook weer wel
![]()
Ja gvd, ben toch sloomquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zegt ie toch net al joh prutser
ik belieber je nietquote:
Carver is grappig net als die negro die lt. werd, weet je nog dat moment in seizoen twee toen ze die neef van zig wilde arresteren die al gearresteerd is? wat vond je van seizoen twee de eerste x dat je dat zag?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bunk waarschijnlijk. Er waren niet zoveel toffe agenten imo.
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Lekker met 30 graden in de tuin werken.
ja echt wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon in je gele Dries Roelvink zwembroekquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
als je het te warm vindtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja![]()
Is ook een beetje te warm maar als het nou 20 graden of zo is dan is het wel lekker
Lijkt me op zich helemaal geen verkeerd beroep. Zal wel van de opdracht afhangen natuurlijk, en het weerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hij is hovenier en ik ga soms wel eens mee naar een klant. Lekker in de tuin werken. Het is niet echt het leukste werk maar ik vind het soms wel leukKan niet goed uitleggen waarom ik het niet leuk vind maar ook weer wel
![]()
Ja pinvrouw.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:47 schreef Wheeljack het volgende:
Volgens mij weten nu veel mensen hier wie ik ben
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je het te warm vindt
en niet naar bed wil nog
waarom blijf je dan niet gwn thuis morgen
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Catkiller het volgende:
Alsof er maar 1 hovenier in heel Nederland is met een zoon van 18.
Ik hou niet van moeilijk spraypatronen die je hardleers moet leren, als ik richt horen kogeltjes die kant op te gaan. Geef maat gelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Murdera het volgende:
Gvd Zelf mn maat die gaat zeiken in csgo. Shotgun to the head, ban ruimschoots waard. Zeikerds
Mijn account is 7 jaar oud zo lang geleden heb ik die serie dus gezien. Geen flauw idee meer waar seizoen 2 over ging.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Carver is grappig net als die negro die lt. werd, weet je nog dat moment in seizoen twee toen ze die neef van zig wilde arresteren die al gearresteerd is? wat vond je van seizoen twee de eerste x dat je dat zag?
450quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Ashqelon het volgende:
hoeveel zou een dominos of kfc/mc fililaal gemiddeld opbrengen?
Misschien snoeien ze de buxushaagjes wel zodat ze op transformers lijken. Even googelenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Catkiller het volgende:
Alsof er maar 1 hovenier in heel Nederland is met een zoon van 18.
info staat online als het goed is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Ashqelon het volgende:
hoeveel zou een dominos of kfc/mc fililaal gemiddeld opbrengen?
jij hebt gelijk. Maat is eennzeikerd. Zeiken in eennspelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hou niet van moeilijk spraypatronen die je hardleers moet leren, als ik richt horen kogeltjes die kant op te gaan. Geef maat gelijk.
Ik begroet je heel joviaal en jij reageert met watquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je hebt de positie van m. erhmentraut, andere serie. wut bedoel je?
SOMS ZIT GEWOON ALLES EVEN TEGEN JAquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij hebt gelijk. Maat is eennzeikerd. Zeiken in eennspelfuck die shit
neeh sorryquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien snoeien ze de buxushaagjes wel zodat ze op transformers lijken. Even googelen
de vraag is of je het moet gelovenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
info staat online als het goed is.
mensen die zeiken tijdens gamen moeten sws gwn optyfen of meer zuipen en blowenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Murdera het volgende:
Gvd Zelf mn maat die gaat zeiken in csgo. Shotgun to the head, ban ruimschoots waard. Zeikerds
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:52 schreef Crip het volgende:
mn buurvrouw was voor mn buurman aan t zingen in de tuin en ik moest lachen en was vergeten dt mn raam open is. dus toen ik hardop ging lachen stopte ze ineens en ik ook en toen voelde ik die awkwardness gwn ook al zagen we elkaar niet
hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:52 schreef Crip het volgende:
mn buurvrouw was voor mn buurman aan t zingen in de tuin en ik moest lachen en was vergeten dt mn raam open is. dus toen ik hardop ging lachen stopte ze ineens en ik ook en toen voelde ik die awkwardness gwn ook al zagen we elkaar niet
Tong haxballen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
oh daar post ik nooit, bang om Tong tegen te komen.
ja wtfquote:
haaha faktapquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:52 schreef Crip het volgende:
lulligquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:52 schreef Crip het volgende:
neeman is soort heel basic voetbalspelletjequote:
Niet opnieuw gezien? Vind je the wire beste serie? wat vind je van bb? seizoen twee ging over griecen en arbeidsbonden enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mijn account is 7 jaar oud zo lang geleden heb ik die serie dus gezien. Geen flauw idee meer waar seizoen 2 over ging.
quote:
nee das zo'n oldbie die zich overal mee bemoeitquote:
kom je ze morgen tegen, doe je of niks is gebeurdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:54 schreef Crip het volgende:
[..]
was echt kaolo grappig, ging gwn knorren
Is zo'n vrouw lekker aan het zingen, misschien wel het enige liefdevolle moment van de week, wordt ze uitgelachen door een als moslima vermomd biggetjequote:
hij post hier niet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:55 schreef McNulty het volgende:
aardig wat nieuwe mensen gezien in deze chat wel
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:55 schreef Drug het volgende:
[..]
kom je ze morgen tegen, doe je of niks is gebeurd
betrouwbare? is veel toffer om eigen horeca imperium te hebben dan een of andere office baan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
info staat online als het goed is.
o irl? fuck sporten man :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
neeman is soort heel basic voetbalspelletje
beetje vergelijkbaar ook met air hockey
ik verpest alles als moslim das mn taakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is zo'n vrouw lekker aan het zingen, misschien wel het enige liefdevolle moment van de week, wordt ze uitgelachen door een als moslima vermomd biggetje
Ja dat al idd, maar die fucking arrogantie gewoonquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:55 schreef HPLC het volgende:
[..]want ik moest lachen
en huilen
haha
nu ben ik boos
o soz je weet toch dat je tof bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik begroet je heel joviaal en jij reageert met wat
neequote:
Je hoeft niet van je stoel af voor dat spelletje vetzak :squote:
Weinig imperium aan als je het onder de naam van een bestaande keten doet toch? Regel mij even een zaak.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
betrouwbare? is veel toffer om eigen horeca imperium te hebben dan een of andere office baan.
Hihiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o soz je weet toch dat je tof bent.
ja best wel heel erg sad dat je zo'n uitlaatklep zoekt ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat al idd, maar die fucking arrogantie gewoon
En waarom?
Nou nou nouquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:57 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Je hoeft niet van je stoel af voor dat spelletje vetzak :s
beter gaat ie weer lekker websites van zn gemeente hacken en zoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:57 schreef Drug het volgende:
[..]
ja best wel heel erg sad dat je zo'n uitlaatklep zoekt ofzo
Nee, niet opnieuw gekeken zou ik wel moeten doen want in er zitten zoveel personages in die serie dat het even duurt voordat je erin komt. Nu zou ik het gelijk kunnen oppakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet opnieuw gezien? Vind je the wire beste serie? wat vind je van bb? seizoen twee ging over griecen en arbeidsbonden enzo.
ey boze OGquote:
Wat knap dat je dat nu al zelf kanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:58 schreef Oberkullie het volgende:
Heb de ventilator op mezelf gericht
ja soms wel maar alleen ironisch :$quote:
Haha watquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter gaat ie weer lekker websites van zn gemeente hacken en zo
nee de og is degene die schietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
net noem je me OG en nu wil je OG en zijn homies doodschieten
zo cringyyyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja soms wel maar alleen ironisch :$
wat een gek liedjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee de og is degene die schiet
is liedje
Is hij dat op die fotoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/tag/oversight
ja mag zeker weer alleen als je buitenlander bent hequote:
jaquote:
ja tru maar bedoel je moet ergens mee beginnen, dat is wellicht een goede opstap, doelde op die chinees uit reuni die alle cafes op de dam heeft. als ik een onderneming begin, run jij alles dan als manager?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weinig imperium aan als je het onder de naam van een bestaande keten doet toch? Regel mij even een zaak.
Dat moslim vrouwen moeten lopen in boerkinnie op onze stranden, ok kan ik in meegaan maar waarom lopen de mannen die van hun vrouwen dit verwachten wel op het strand in nederland , dan moetten ze thuis blijven en niet geconfronteerd worden met de vrouwen die met westerse kleding aan het strand liggen , en waar ze graag naar kijken . want als je punktueel bent moet jij je daar als moslim man ook niet begeven als je vind dat vrouwen bedekt moeten zijn op het strand.quote:
oz niet gezien, heb je sopranos gezien of andere qualiteit tv-series?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, niet opnieuw gekeken zou ik wel moeten doen want in er zitten zoveel personages in die serie dat het even duurt voordat je erin komt. Nu zou ik het gelijk kunnen oppakken.
The Wire of Oz. op 1
BB is goed maar staat niet op eenzame hoogte zoals de wire
Ja is goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja tru maar bedoel je moet ergens mee beginnen, dat is wellicht een goede opstap, doelde op die chinees uit reuni die alle cafes op de dam heeft. als ik een onderneming begin, run jij alles dan als manager?
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje hij is niet een jong snotjoch zoals ik dacht
wie weet nog wat holland in the hood is?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee de og is degene die schiet
is liedje
Hhnnnggggquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:02 schreef Crip het volgende:
mn tits zitten ervoor als ik mn laptop op tent stand op mn buik leg en dan als tablet gebruik. moet mn tits naar benede duwen om onderste gedeelte vn scherm te lezen
Had ik wel verwacht als ik zijn berichtjes zag de laatste tijd (hij was mij daarvoor nooit opgevallen)quote:
hij is jaren weggeweestquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht als ik zijn berichtjes zag de laatste tijd (hij was mij daarvoor nooit opgevallen)
watquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef McNulty het volgende:
Welke fokker zn ma ging haar tieten ook al weer flashen voor de camera?![]()
Hoe heette die gast nou.
battlestar gallactica was ook een sterke seriequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oz niet gezien, heb je sopranos gezien of andere qualiteit tv-series?
baajguardianquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef McNulty het volgende:
Welke fokker zn ma ging haar tieten ook al weer flashen voor de camera?![]()
Hoe heette die gast nou.
geen idee eiglkquote:
quote:
Bedankt Hielkequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat moslim vrouwen moeten lopen in boerkinnie op onze stranden, ok kan ik in meegaan maar waarom lopen de mannen die van hun vrouwen dit verwachten wel op het strand in nederland , dan moetten ze thuis blijven en niet geconfronteerd worden met de vrouwen die met westerse kleding aan het strand liggen , en waar ze graag naar kijken . want als je punktueel bent moet jij je daar als moslim man ook niet begeven als je vind dat vrouwen bedekt moeten zijn op het strand.
Ja er was een fok cameraploeg naar een fokker zijn huis gegaan en zijn moeder was aanwezig.quote:
deze boy weetquote:
thanks gquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Staat in mijn subs dus denk post maar, zelf geen zin in.
Met dank aan Merkel - Juncker - Hollande - Pinokkio en zijn Rovers en niet te vergeten de Struisvogels ( NSB'ers ) onder de 17 miljoen inwoners van Nederland !!!!quote:
die gast is gwn een combinatie van elk vooroordeel dat er over FOK!kers bestaatquote:
is dat met dat voetbal gedoe op jetix? wat vind je van sopranos?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
battlestar gallactica was ook een sterke serie
Bij de Formido 10 voor 1,79. Ergens in een tuin smijten voor 7,50 per stuk.quote:
Kan bijna niet slecht zijn.quote:
weenie denk dat ik meer weetquote:
nee dat klopt daaar gaat de stelling niet over maar zonder de oorzaak te benoemen kan jet probleem niet bespreken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met dank aan Merkel - Juncker - Hollande - Pinokkio en zijn Rovers en niet te vergeten de Struisvogels ( NSB'ers ) onder de 17 miljoen inwoners van Nederland !!!!
is het ook nietquote:
wat? sopranos niet gezien the shield ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is dat met dat voetbal gedoe op jetix? wat vind je van sopranos?
quote:
heb medelijden met de mods van nws, daar zit hij echt continu vervelend te doen gwnquote:
Dat roep ik sl jaren wij naar de verdommenis en de haagse kliek gaan samen met hun asiel vrindjes maar daar denken ze in den haag niet aan :betalen en je bek dicht houden dat willen wij toch niet ,dit gaat fout let maar op weg met die stropdassen cultuurquote:
ja dat wisten we toch al :Squote:
ben je turkquote:
ja watquote:
pvv tokkie zit altijd over mn hoofddoek te kkrequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
wie is deze kneus
ah, verrassendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
[..]
pvv tokkie zit altijd over mn hoofddoek te kkre
tjaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat roep ik sl jaren wij naar de verdommenis en de haagse kliek gaan samen met hun asiel vrindjes maar daar denken ze in den haag niet aan :betalen en je bek dicht houden dat willen wij toch niet ,dit gaat fout let maar op weg met die stropdassen cultuur
Kan die post niet vindenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat roep ik sl jaren wij naar de verdommenis en de haagse kliek gaan samen met hun asiel vrindjes maar daar denken ze in den haag niet aan :betalen en je bek dicht houden dat willen wij toch niet ,dit gaat fout let maar op weg met die stropdassen cultuur
dat spiritusbus hoopt dat de sc nooit meer opengaatquote:
hta ana. 3lik rabit el kebdaquote:
nohquote:
Wat een rotzak.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat spiritusbus hoopt dat de sc nooit meer opengaat
Als ik me huis uit moet gaat het huis mee ik niks hun ook niet dan ist boem aiselzoekers de fik er in heb toch niks te verliezen beter in een cel dan op straatquote:
Waar staat dit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als ik me huis uit moet gaat het huis mee ik niks hun ook niet dan ist boem aiselzoekers de fik er in heb toch niks te verliezen beter in een cel dan op straat
trustequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:15 schreef Crip het volgende:
kga slapem morgen maasje doei
drug snap mij bby
is al wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
wie is deze kneus
nee das oversight nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:16 schreef Drug het volgende:
[..]
is al weg
die spiritus?
ook zo'n lame hater. wrs oversight ofzo
Ik vind ditverschikelijk om te zien in dít land het wort steeds erger voor en hoop mensen al een maar armoede al kijge al een maar naar de ziekenfons en of er het ander maar te zwijgen Ik heb er geen goet woord voorquote:
so zieke shit manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als ik me huis uit moet gaat het huis mee ik niks hun ook niet dan ist boem aiselzoekers de fik er in heb toch niks te verliezen beter in een cel dan op straat
k xoxoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:15 schreef Crip het volgende:
kga slapem morgen maasje doei
drug snap mij bby
Zag het net wel op Nederland mijn Vaderlandquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand anders het PVV porgramma al gezien?
Populistischer kan bijna niet.
ja heeft de revue gepasseerd. het is 1 kkgrap natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand anders het PVV porgramma al gezien?
Populistischer kan bijna niet.
je weet dat je gewoon ziet waar het naartoe linkt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |