Ik hoop dat je het voor eeuwig te warm hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Muggen zoeken altijd een groot oppervlak waar ze op kunnen landen hoor
Zo hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het voor eeuwig te warm hebt
te lang l0bi geeft me altijd de drang om te gaan hatenquote:
echt hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh nu gaat Ober mij maar negeren?
in je echte leef of op fok?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
te lang l0bi geeft me altijd de drang om te gaan haten
Nee sorry ik kijk online en dit is al een andere kleur dan die ik normaal hebquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh nu gaat Ober mij maar negeren?
beidequote:
ja rtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:34 schreef Drug het volgende:
maar misschien kan ik beter een zelfdestructief leven kiezen dan
borderliner mss?quote:
Je kan ook gewoon gaan gamenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
daarom kon ik ook niet met dat POS-forum omgaan
lang en dan ook nog verplicht positief doen triggert mij
nee gwn zelf mn dopaminehuishouding naar de klote geholpen denk ikquote:
nee waaromquote:
Ik heb dat ook vaak als ik films check om te kijken wat ik wil zien, maar vervolgens kan ik wel rustig 3 uur 1 serie kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef McNulty het volgende:
ik wil de The Revenant zien maar duurt een kaolo 2,5 uur man
minder aan de krek zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gwn zelf mn dopaminehuishouding naar de klote geholpen denk ik
Vond het wel een goede film.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef McNulty het volgende:
haags is er sws ook dagelijks tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kan ik ook weer eens nummer 1 poster van de dag worden
Ja, maar die heeft meestal maar rond de 300, dus die kan ik hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
haags is er sws ook dagelijks toch
meid toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef McNulty het volgende:
Omdat series per aflevering korter zijn. Dan zie het einde meer voor je. En dan denk je van he doe maar nog een en nog een.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak als ik films check om te kijken wat ik wil zien, maar vervolgens kan ik wel rustig 3 uur 1 serie kijken.
wat? nee manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft meestal maar rond de 300, dus die kan ik hebben
waarom ga je met je vader mee werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Wheeljack het volgende:
Ik ga morgen met mijn vader mee werken maar heb geen zin om naar bed te gaan
haha ik fok niet zo man, altijd via my active topics of active topicsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
godverdomme echt elke keer van een andere fucking pagina op FOK! klik ik klb aan om naar de sc te gaan en ben ik paar seconden confused omdat ie er niet staat
oeps verkeerde account hahaquote:
Gewoon. Vind het wel leuk soms. Het is niet echt het leukste werk maar het verdiend wel goed. Hij is hovenier.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom ga je met je vader mee werken
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
[..]
ik zou je helemaal troetelen tot je van suiker bent zo zoetjes
Nee fuck datquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:40 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ik fok niet zo man, altijd via my active topics of active topics
Omdat hij nog niet alleen mag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom ga je met je vader mee werken
Ik ben 18quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Omdat hij nog niet alleen mag.
oh ja oke als je het leuk vindtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Gewoon. Vind het wel leuk soms. Het is niet echt het leukste werk maar het verdiend wel goed. Hij is hovenier.
cachet mag je niet tegen praten van Noel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:40 schreef McNulty het volgende:
Kom je na zes maanden weer op fok wil je cholo en xcachet groeten zijn ze er niet
[ afbeelding ]
niemand denkt aan jouquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef McNulty het volgende:
mensen dachten dat ash een kloon van mij was smh
Zal eens kijken in GCquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat? nee man
waarom denk je dat hij momenteel op 1 van heel FOK! staat dit jaar
wat wil die pussy doen danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
cachet mag je niet tegen praten van Noel.
Wat doen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Wheeljack het volgende:
Ik ga morgen met mijn vader mee werken maar heb geen zin om naar bed te gaan
Helemaal para wordenquote:
dat zegt ie toch net al joh prutserquote:
Bunk waarschijnlijk. Er waren niet zoveel toffe agenten imo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Ashqelon het volgende:
O, mc wie vond je tofste agent op mc na?
En van Cachet mag je niet tegen haar over Noel praten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen ze al weer uit elkaar zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En van Cachet mag je niet tegen haar over Noel praten.
hoezo dachten ze dat, je ging wel net weg toen ash intrad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef McNulty het volgende:
mensen dachten dat ash een kloon van mij was smh
nu ga ik extra veel praten met xcachetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen ze al weer uit elkaar zijn?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo dachten ze dat, je ging wel net weg toen ash intrad.
ja soms is t gewoon een achterlijke retardquote:
Hij is hovenier en ik ga soms wel eens mee naar een klant. Lekker in de tuin werken. Het is niet echt het leukste werk maar ik vind het soms wel leukquote:
Wat is deze info?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En van Cachet mag je niet tegen haar over Noel praten.
die is er nooit meerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
nu ga ik extra veel praten met xcachet
echt stfu hoor met je somsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja soms is t gewoon een achterlijke retard
hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
het is breng je zoon mee naar werk dag
sry hoorquote:
dat was puur toeval geen grandioos masterplan ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo dachten ze dat, je ging wel net weg toen ash intrad.
Leuk toch als dat zo kan, en dat je gewoon redelijk betaald krijgt ga ik maar even voor het gemak vanuit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hij is hovenier en ik ga soms wel eens mee naar een klant. Lekker in de tuin werken. Het is niet echt het leukste werk maar ik vind het soms wel leukKan niet goed uitleggen waarom ik het niet leuk vind maar ook weer wel
![]()
Ja gvd, ben toch sloomquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zegt ie toch net al joh prutser
ik belieber je nietquote:
Carver is grappig net als die negro die lt. werd, weet je nog dat moment in seizoen twee toen ze die neef van zig wilde arresteren die al gearresteerd is? wat vond je van seizoen twee de eerste x dat je dat zag?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bunk waarschijnlijk. Er waren niet zoveel toffe agenten imo.
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Lekker met 30 graden in de tuin werken.
ja echt wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon in je gele Dries Roelvink zwembroekquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |