haha jaloersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, je gaat er echt voor.
doe maar alsof je niet caret je weet gwn dat je kansloos bentquote:
Dit is van all time.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel respectabel ja in twee dagen tijd.
Ahhhh nee schatje tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:50 schreef Catkiller het volgende: [..] https://dierenziekenhuize(...)itonitis-bij-de-kat/ Misschien kan jij als liefhebber van vreemde ziektes je toewijden aan een vaccin, ik koop meteen een pallet vol.
Denk dat wij wel redelijk tegen elkaar op kunnen boksen als we beide een volle dag aanwezig zijn. Alleen ik werk, dan win je sowieso nooit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe maar alsof je niet caret je weet gwn dat je kansloos bent
neequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Ik denk erover om nog een kloon aan te maken
Zal ik het doen?
Neenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
quote:
Hoe kom je aan een kitten met FIPquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahhhh nee schatje tochhad hijzij ook verlammingsverschijnselen of bleef het meer bij griepachtige verschijnselen?
Wel gevaarlijk hoor coronavirus is echt snel overdraagbaar
wil je er een van mij hebben ik heb er nog een paar honderd die niks staan te doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
Bij ieder bol.com linkje hier op FOK! bestel ik altijd wat daar, dus ik draag genoeg bijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
half jaar pimp is maar 24 euro zelfs ik kan dat betalen
nee joh nergens goed voorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
quote:
Dan doe ik het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.
nogal kansloos maar motte ze zelf wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/212(...)lle-azc-s-dicht.html
Wat een kutprogramma hè?
quote:
Pinman zal altijd de leukste blijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
Ja oke beetje kansloosquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
"haha ik doe het lekker toch"
"word ik dan gebanned??"
Grootste partij in de peilingen dus niet kansloos.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
nogal kansloos maar motte ze zelf weten
Heb je huisdieren? www.zooplus.nl zit er ook bijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij ieder bol.com linkje hier op FOK! bestel ik altijd wat daar, dus ik draag genoeg bij
vond wel grappigquote:
Ohquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je huisdieren? www.zooplus.nl zit er ook bij
Alleen op zondag.quote:
Ja ik vergeet dat soort shit altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij ieder bol.com linkje hier op FOK! bestel ik altijd wat daar, dus ik draag genoeg bij
Wilde niet eten al een tijdje en daarom naar de dierenarts, bleek hoge koorts te hebben en kreeg een remmer die snel zou werken, toen werd het een te lage temperatuur en toen op laten nemen. Maar ja het bleef sukkelen en eten deed ze niet dus een echo en bloed afnemen en toen kwam deze conclusie na afnemen van buikvocht. Naast de koorts was ze dus nog goed, vroeg gespot allemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahhhh nee schatje tochhad hijzij ook verlammingsverschijnselen of bleef het meer bij griepachtige verschijnselen?
Wel gevaarlijk hoor coronavirus is echt snel overdraagbaar
Ik heb een hondenhok besteld voor als mijn neefje op bezoek komtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je huisdieren? www.zooplus.nl zit er ook bij
Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef Wheeljack het volgende:
Dat was wel een van de domste dingen die ik gezegd heb ;')
Doe het via FOK! danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhIk bestel daar altijd kattenbrokken.
Heel verstandigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een hondenhok besteld voor als mijn neefje op bezoek komt
Lage weerstand in combinatie met stress waarschijnlijk, of gewoon stress. Maar ze weten het niet eens zeker.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een kitten met FIP
Poeh ik ben bang dat ik als stoner dat ga vergeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe het via FOK! danAlle beetjes helpen.
Hoe staat het er nu eigenlijk voor? Want eerlijk gezegd heb ik het idee dat het echt steeds verder aan het uitsterven is over het hele forum gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe het via FOK! danAlle beetjes helpen.
Heb het toen met de xbox one gedaan eind vorig jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik vergeet dat soort shit altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kwam dat kitten vandaan dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde niet eten al een tijdje en daarom naar de dierenarts, bleek hoge koorts te hebben en kreeg een remmer die snel zou werken, toen werd het een te lage temperatuur en toen op laten nemen. Maar ja het bleef sukkelen en eten deed ze niet dus een echo en bloed afnemen en toen kwam deze conclusie na afnemen van buikvocht. Naast de koorts was ze dus nog goed, vroeg gespot allemaal.
En ja maar ja je kan het bijna ook niet ontwijken.
Is geboren bij hen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kwam dat kitten vandaan dan?
Joehoe, had ze FIP?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het toen met de xbox one gedaan eind vorig jaar#playstationmasterraceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Eigen fok. En ja anders was ze niet ingeslapen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kwam dat kitten vandaan dan?
Joehoe, had ze FIP?
rand van tafelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
Ben aansteker kwijt verdomme, nu kan ik mijn bier niet openmaken
Nee, recent in FB gaf het grafiekje aan dat de dalende lijn was getsopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe staat het er nu eigenlijk voor? Want eerlijk gezegd heb ik het idee dat het echt steeds verder aan het uitsterven is over het hele forum gezien.
Gewoon een a4-tje vouwen en dan openmaken, is heel simpelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
Ben aansteker kwijt verdomme, nu kan ik mijn bier niet openmaken
Ah tof, dan ligt dat aan mij. Waarschijnlijk doordat ik over het algemeen 's avonds laat en 's nachts meer online benquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, recent in FB gaf het grafiekje aan dat de dalende lijn was getsopt.
Ik heb juist de indruk dat het weer wat drukker is geworden.
mwah dat plan gaat natuurlijk nooit doorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grootste partij in de peilingen dus niet kansloos.
En de rest dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eigen fok. En ja anders was ze niet ingeslapen.
quote:
Hopelijk nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah dat plan gaat natuurlijk nooit door
Crazy cat lady'squote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de rest dan?
<< kattenvrouwtje, dus serieuze belangstelling.
latersssquote:
wow crewbashquote:
quote:
Jouw filmpjes op fbquote:
Het is niet besmettelijk, enkel de corona waar FIP uit kan ontstaan is dat. Corona hebben is een kans op FIP krijgen. Wel grotere kans dat als er 1 gaat er meerdere het loodje leggen maar duimen dat het niet het geval is. Want dat trek ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de rest dan?
<< kattenvrouwtje, dus serieuze belangstelling.
Ja, goed hè.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik zag net in vorig topic dat dp meer dan 1.000 posts had vandaag
er zijn vrij veel users die dat in totaal überhaupt nooit halen
Géén idee, ik ben een amateurexpert in mensenziektes en niet in dierenziektesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een kitten met FIP
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde niet eten al een tijdje en daarom naar de dierenarts, bleek hoge koorts te hebben en kreeg een remmer die snel zou werken, toen werd het een te lage temperatuur en toen op laten nemen. Maar ja het bleef sukkelen en eten deed ze niet dus een echo en bloed afnemen en toen kwam deze conclusie na afnemen van buikvocht. Naast de koorts was ze dus nog goed, vroeg gespot allemaal.
En ja maar ja je kan het bijna ook niet ontwijken.
jaquote:
Je kunt ook een dag gewoon echt levenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
# 24 deadprez 182.671
Hoppa, nummer 24 in de top 500. En in 2013 pas geregistreerd.
Ga een keer naar buiten dpquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
# 24 deadprez 182.671
Hoppa, nummer 24 in de top 500. En in 2013 pas geregistreerd.
Ja morgen weer lekker minstens 12 uur op duistere teknobeats freaken als popo wegblijftquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt ook een dag gewoon echt leven
Dit zuigt echt enorm, sterktequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is niet besmettelijk, enkel de corona waar FIP uit kan ontstaan is dat. Corona hebben is een kans op FIP krijgen. Wel grotere kans dat als er 1 gaat er meerdere het loodje leggen maar duimen dat het niet het geval is. Want dat trek ik niet.
want nu leeft hij nep of wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Filmpjes?Oh die ik deel bedoel je
Van die hamster enz.
Gewoon je zwarte tranen als inkt en een kattenhaartjes als penseel gebruikenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef Catkiller het volgende:
Kan gvd nooit een pen vinden als ik er 1 nodig heb
hij is maar paar dagen per week vaak hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
in deze hitte? godteringquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja morgen weer lekker minstens 12 uur op duistere teknobeats freaken als popo wegblijft
deze week niet thoughquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef Drug het volgende:
[..]
hij is maar paar dagen per week vaak hoor
Ik ookquote:
gezelligquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja morgen weer lekker minstens 12 uur op duistere teknobeats freaken als popo wegblijft
wowquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon je zwarte tranen als inkt en een kattenhaartjes als penseel gebruiken
ja, is 's nachts hè dan gaat het welquote:
Ik vind kippen leuk.quote:
Heb tong80 een dm gestuurdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik zag net in vorig topic dat dp meer dan 1.000 posts had vandaag
er zijn vrij veel users die dat in totaal überhaupt nooit halen
Kippen zijn ook leuk jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:04 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik vind kippen leuk.
Wij hebben kippen
moest net trainen, was toen ik 3 stappen buiten zette al bezweetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, is 's nachts hè dan gaat het wel
Niet nog meer hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon je zwarte tranen als inkt en een kattenhaartjes als penseel gebruiken
ik google ook altijd op kippenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:05 schreef Wheeljack het volgende:
Net 'kippen' op Google Afbeeldingen gezocht
[ afbeelding ]
nooitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:06 schreef deadprez het volgende:
Maar, en ik blijf gwn zeuren hoor, wanneer mogen we terug naar klb¿
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
denk niet dat hij tijd heeft voor droeftoeters die nooit iets op FOK! hebben gepresteerd
6 katten, hond, dochter heeft nog 2 paarden en ook 2 katten en zoon heeft ook al 2 katten.quote:
Hij zit er anders al minstens twee maanden mee dat ie een keer had gezien dat ik 800 posts op een dag had.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
denk niet dat hij tijd heeft voor droeftoeters die nooit iets op FOK! hebben gepresteerd
Als je zeurt dan nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:06 schreef deadprez het volgende:
Maar, en ik blijf gwn zeuren hoor, wanneer mogen we terug naar klb¿
Zal wel vies stinken bij jullie thuis.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
6 katten, hond, dochter heeft nog 2 paarden en ook 2 katten en zoon heeft ook al 2 katten.
In de loop der jaren hebben we kippen, konijnen, egels, jonge eendjes, van alles en nog wat gehad, leek wel een dierenziekenhuis soms
Oh ja, en we zorgen voor de rode buurtzwerver, krijgt fatsoenlijke brokjes, vlooiendruppels, een bedje in de hal, maar wil gewoon het liefste zwerven, is ook prima. Hij is van niemand, maar stieken toch van ons.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
* Wheeljack gaat op de kip zitten en brengt hem naar Opsonisatie toequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb wel zin in lkkr kipfiletje hoor Wheeljack breng die chicken maar naar mij toe
ja godverdommequote:
eeeeeeeeeeeeeeuhm, nee. Zoon en dochter wonen zelfstandig hèquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal wel vies stinken bij jullie thuis.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:08 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
* Wheeljack gaat op de kip zitten en brengt hem naar Opsonisatie toe
"In de loop der jaren"quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeuhm, nee. Zoon en dochter wonen zelfstandig hè
zelden zo gelachenquote:
hehequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij zit er anders al minstens twee maanden mee dat ie een keer had gezien dat ik 800 posts op een dag had.
Daar blijft ie maar over bezig en de ironie ontgaat hem volledig.
Ja vooral de machteloosheid. Maar 'gelukkig' nog terwijl ze vrolijk bij ons was waar ze bekend was en niet bij net nieuwe eigenaren. Van FIP is ook een andere vorm waar het proces maanden in beslag kan nemen en je weet pas na overlijden via sectie of het FIP was, hier kon er tenminste geen twijfel over bestaan, dus ja dan heb je het 'juiste' gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit zuigt echt enorm, sterkte
Ik hb er hier een met FIV, is al 8 jaar maar gaat nu sukkelen
Bah, dat er maar snel een vaccin gevonden wordt
Ook toen niet.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil soms ook een vriendje maar dat gaat niet werken op lange termijn
Ben al leeg. Had er maandag hoofdpijn van.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebruik mijn lange haartjes maar #pen
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
Vinden jullie mijn nieuwe UI trouwens ook zo chill?
doet t niequote:
Dat geloven, de teringquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
huh maar opso, zei jij niet echt anderhalf uur geleden dat je met Paus in de stad was?
Wat doe je de hele tijd hier dan?
Ze zit mij op te stoken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
huh maar opso, zei jij niet echt anderhalf uur geleden dat je met Paus in de stad was?
Soms wou ik dat transformers bestondenquote:
Ahwwwquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben al leeg. Had er maandag hoofdpijn van.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:11 schreef Crip het volgende:
iemand stuurde dit net naar mij
[gifv]http://i.imgur.com/jzKzHe6.mp4[/gifv]
O okquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lees elke week avonturen over een bepaalde eend
Ja er is dinges ( kutchemobrain, die AIDS medicatie die er ook voor mensen is) maar dat is niet bewezen dat het ook echt werkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja vooral de machteloosheid. Maar 'gelukkig' nog terwijl ze vrolijk bij ons was waar ze bekend was en niet bij net nieuwe eigenaren. Van FIP is ook een andere vorm waar het proces maanden in beslag kan nemen en je weet pas na overlijden via sectie of het FIP was, hier kon er tenminste geen twijfel over bestaan, dus ja dan heb je het 'juiste' gedaan.
Krijgen ze medicijnen als ze FIV hebben? Ik weet alleen van de FIV/FeLV testen af maar altijd negatief getest gelukkig.
Is dat Billy the Kid?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
Vinden jullie mijn nieuwe UI trouwens ook zo chill?
Aahquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
6 katten, hond, dochter heeft nog 2 paarden en ook 2 katten en zoon heeft ook al 2 katten.
In de loop der jaren hebben we kippen, konijnen, egels, jonge eendjes, van alles en nog wat gehad, leek wel een dierenziekenhuis soms
Oh ja, en we zorgen voor de rode buurtzwerver, krijgt fatsoenlijke brokjes, vlooiendruppels, een bedje in de hal, maar wil gewoon het liefste zwerven, is ook prima. Hij is van niemand, maar stieken toch van ons.
Denken dat dat echt isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
Welke eend dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lees elke week avonturen over een bepaalde eend
Oooooooooooh, ik wil een varkentje en een geitje en een tekkel.quote:
Had het niet verwacht van mijzelf, vooral ook omdat je gewend bent dat ze toch weer gaan uiteindelijk en je denkt dat je enige afstand aan het bewaren bent van ze, nope.quote:
Las ik vroeger heel vaak. Soms nog steeds in de wachtruimte van de tandartsquote:
disney verkoopt seks en kapitalisme aan kleine kinderenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:14 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Las ik vroeger heel vaak. Soms nog steeds in de wachtruimte van de tandarts![]()
Nou nou.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hou je dikke kutbek over donald
Precies dit jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hou je dikke kutbek over donald
Illuminati confirmedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
disney verkoopt seks en kapitalisme aan kleine kinderen
Maarja dan weet je dat ze in een liefdevolle "familie" belanden en dat het waarschijnlijk wel goed met ze zal gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had het niet verwacht van mijzelf, vooral ook omdat je gewend bent dat ze toch weer gaan uiteindelijk en je denkt dat je enige afstand aan het bewaren bent van ze, nope.
Trumpquote:
Ah ok, lees wel dat het jaren kan duren voor er iets komt, weet je het van deze al lang? Lijkt mij ook niks om te weten dat je kat nooit heel oud gaat worden (er van uit gaande dat hij of zij het op jonge leeftijd al heeft opgelopen). Al zal je dat tussendoor wel regelmatig vergeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja er is dinges ( kutchemobrain, die AIDS medicatie die er ook voor mensen is) maar dat is niet bewezen dat het ook echt werkt.
Maar nee, als het doorzet is het veelal kuren en op een gegeven moment de beslissing nemen dat het genoeg is
"none of the above"quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:15 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Trump
Die gast moet echt geen president worden. Clinton ook niet
trump4presidentquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:15 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Trump
Die gast moet echt geen president worden. Clinton ook niet
slaap lekker bbyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar welterusten alvast slaap lekker folkssss ben echt moe xoxo
yeh kloptquote:
oké, de ballen hèquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
awwquote:
Welterusten bbyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Truste slettebak.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
ik zie dubbelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Tex_Willer
o klinkt wel tofquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Tex_Willer
Maar ze zeggen altijd je bent wat je eet.quote:
doei moppiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
hardop godverdommequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ze zeggen altijd je bent wat je eet.
ben geen kannibaal wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ze zeggen altijd je bent wat je eet.
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:19 schreef Wheeljack het volgende:
Mag ik het volgende deel openen?
Weet goede TT
Ja, komt uit het asiel, was bekend dat hij het had, maar heeft 6 jaar geduurd voor er echt wat mis ging.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah ok, lees wel dat het jaren kan duren voor er iets komt, weet je het van deze al lang? Lijkt mij ook niks om te weten dat je kat nooit heel oud gaat worden (er van uit gaande dat hij of zij het op jonge leeftijd al heeft opgelopen). Al zal je dat tussendoor wel regelmatig vergeten.
Die beesten klimmen daar toch altijd in bomen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
ik haat geiten in marokko op mn opas boerderij rammen ze me altijd maar ik ben te sloom om weg te rennen dus rammen ze mij recht in mn reet meestal
zou wel een geitje willen zijn op je opa's boerderij in marokkoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
ik haat geiten in marokko op mn opa's boerderij rammen ze me altijd maar ik ben te sloom om weg te rennen dus rammen ze mij recht in mn reet meestal
ja dan loop je en dan zie je paar geiten in de boom chillenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:21 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Die beesten klimmen daar toch altijd in bomen?
mag k ookquote:
ja dat is awesomequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:21 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Die beesten klimmen daar toch altijd in bomen?
ehehehquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
tfoe gehoopt dt ik op tijd had gewijzigd
Hij heeft nog niets gezegd wat ik persoonlijk beledigend vind, dus ik vind hem nog wel oké.quote:
haha hardopquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef Wheeljack het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel raar uit
okequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets gezegd wat ik persoonlijk beledigend vind, dus ik vind hem nog wel oké.
#makeamericagreatagaing
o why?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
huh?
[..]
Ja lees het in een dappere poging Italiaans te leren.
rt zal ook eens niequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
kaolo mocro geiten weer altijd raar doen
Adolf ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets gezegd wat ik persoonlijk beledigend vind, dus ik vind hem nog wel oké.
#makeamericagreatagaing
Kan dat wel respecteren, mensen die van die 'kneusjes' een goed huis geven ook al weten ze het vooraf welke problemen ze er bij nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, komt uit het asiel, was bekend dat hij het had, maar heeft 6 jaar geduurd voor er echt wat mis ging.
We wilden graag zo'n beestje nog een goed leven geven en ja, je vergeet echt dat ie ziek is hoor
http://www.rondreis.nl/bl(...)-geiten-van-marokko/quote:Geiten staan natuurlijk bekend als ervaren klimmers, maar hierbij denk je normaalgesproken aan steile rotswanden in de bergen, waar ze op zoek gaan naar voedsel. Om diezelfde reden klimmen ze in Marokko dus in bomen, omdat het voedsel in deze droge omgeving erg schaars is. De vrucht van de Argan boom is de reden dat ze in bomen klimmen, en deze is elk jaar rond juni rijp.
De Argan bomen kunnen zo'n 8 tot 10 meter hoog worden en leven tussen de 150 en 200 jaar. Ze hebben netelige, knoestige stammen, maar de geiten hebben al eeuwen geleden geleerd om in deze bomen te klimmen.
De geiten uit deze regio hebben gespleten voeten. Elke hoef heeft twee tenen die kunnen spreiden, die ze balans geven tijdens het klimmen, terwijl de zolen van hun voeten zacht zijn en helpen om grip op de schors te houden. De geiten hebben ook nog twee tenen hoger op hun benen, genaamd hubertusklauwen. De Argan bomen groeien in de semi-woestijn van de Sous-vallei in het zuidwesten van Marokko en in de Algerijnse Tindouf regio, in het westelijke Middellandse-Zeegebied. De vrucht is ook een waardevolle bron van olie en een belangrijke bron van inkomsten voor de Berbers van Marokko. De vrucht is ongeveer 2 tot 4 centimeter lang en heeft een harde noot omgeven door een vlezig deel dat de gieten eten. Het heeft een jaar nodig om te rijpen en zijn in juni-juli rijp genoeg om te eten. Tot die tijd worden de dieren uit de Argan bossen gehouden, omdat ze vaak de vrucht al eten voordat deze rijp zijn, alsmede de bladeren, wat de groei van de bomen belemmerd.
Reis je rijdens je rondreis door Marokko bijvoorbeeld van Marrakecht naar Essaouira, let dan goed op of je langs de weg geiten in de bomen ziet!
Gvd nog gekker dan een Transformer in een boom ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef Wheeljack het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel raar uit
awquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
de lammetjes en kuikentjes op mn opa's boerderij zijn wel zo cute he omfg heledag knuffelen
Preciesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan dat wel respecteren, mensen die van die 'kneusjes' een goed huis geven ook al weten ze het vooraf welke problemen ze er bij nemen.
En ja 6 jaar is dan nog best wel lang, is dan wel de moeite waard. Ook voor jezelf.
Ok Baloequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef McNulty het volgende:
Over dieren gesproken, vandaag The Jungle Book gezien
Ik heb een stel in het Nederlands en toen ontdekte ik dat ze eigenlijk Italiaans zijn dus heb ik een stapel Italiaanse comics gehaald.quote:
ja speelgoed en accessoiresquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef Drug het volgende:
beetje triest wel dat dieren onderdeel van een soort speelgoedindustrie zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd nog gekker dan een Transformer in een boom ja.
ik ben Shere Khanquote:
o chill, zonder enige voorkennis dus? da's inderdaad dapperquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb een stel in het Nederlands en toen ontdekte ik dat ze eigenlijk Italiaans zijn dus heb ik een stapel Italiaanse comics gehaald.
Wil Italiaans leren want ik wil ooit in Italië gaan wonen, maar met zo'n app of website werkt het voor mij niet echt. Als ik een comic lees met woordenboek erbij geeft dat mij meer voldoening.
byequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef yvonne het volgende:
Netflixen
Braaf zijn.
HPLC houdt toezicht.
Veel plezier, ik zal m'n best doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef yvonne het volgende:
Netflixen
Braaf zijn.
HPLC houdt toezicht.
ja waar niet danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef Drug het volgende:
[..]
o chill, zonder enige voorkennis dus? da's inderdaad dapper
misschien moet ik ook een taal laten en dan weggaan. dooie sporen hiero ;s
Ik heb het ook erg heet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef Oberkullie het volgende:
Dan niet ongeinteresseerde sweinhunden
Hey teringblauwe we maken je kapotquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Veel plezier, ik zal m'n best doen
Btw, Ik dacht dat je nog niet zou verklappen dat ik mod zou worden.
Appartementje met die ene FOK!ker die vol lof is over Italië gaan huren zeker, of trek je bij zijn oma in?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb een stel in het Nederlands en toen ontdekte ik dat ze eigenlijk Italiaans zijn dus heb ik een stapel Italiaanse comics gehaald.
Wil Italiaans leren want ik wil ooit in Italië gaan wonen, maar met zo'n app of website werkt het voor mij niet echt. Als ik een comic lees met woordenboek erbij geeft dat mij meer voldoening.
dat zou wel echt fucking grappig zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Veel plezier, ik zal m'n best doen
Btw, Ik dacht dat je nog niet zou verklappen dat ik mod zou worden.
+ 1 notequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef Drug het volgende:
[..]
bye
beetje domme keus voor hans mjah
Nou ja, ik kan het een klein beetje want ik heb een tijdje een app gebruikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef Drug het volgende:
[..]
o chill, zonder enige voorkennis dus? da's inderdaad dapper
misschien moet ik ook een taal laten en dan weggaan. dooie sporen hiero ;s
wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef Oberkullie het volgende:
1 positieve note voor jouquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Hey teringblauwe we maken je kapot
Wat heb je gezegd ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef Oberkullie het volgende:
ja ze kwam weer klagen over van alles zoals altijdquote:
Skere Khan hoogstens als ik Meloewa moet geloven, je moet nog betalen voor vorige week.quote:
kan je tenminste toch nog eens om me lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zou wel echt fucking grappig zijn
Nee, ik wil Engels geven in Italië als dat mogelijk is. Liefst in Pugliaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Appartementje met die ene FOK!ker die vol lof is over Italië gaan huren zeker, of trek je bij zijn oma in?
Weekniequote:
ze hadden geen schoenen in dr maat en het is warmquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Heb het weer eens niet mee gekregen eigenlijk.
mwah sommige landen zijn veel meer laid back en bijvoorbeeld door chille klimaat veel aantrekkelijker om buitenshuis te zijn enzo. plus wordt minder van je vereist qua inspanning om te voorzien in levensonderhoudquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja waar niet dan
overal dezelfde bullshit
zouden ze wel moeten invoeren dat een positieve note een slechte opheftquote:
mehquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:29 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah sommige landen zijn veel meer laid back en bijvoorbeeld door chille klimaat veel aantrekkelijker om buitenshuis te zijn enzo. plus wordt minder van je vereist qua inspanning om te voorzien in levensonderhoud
Omdat ze van die hobbitvoeten heeft en 150 kilo weegt en 1,50 meter kort is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze hadden geen schoenen in dr maat en het is warm
zoiets
wat suggereer jij hier? smeerlapquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Skere Khan hoogstens als ik Meloewa moet geloven, je moet nog betalen voor vorige week.
Hahah zo'n kleine prikker hebben zelfs de muggen niet!!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou niet alles. Wil niet dat de muggen in mijn fluit prikken
oke succes iig :pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het een klein beetje want ik heb een tijdje een app gebruikt.
ah oke als opso was had ik wel aandacht gegeven maar van aber? mehquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ze kwam weer klagen over van alles zoals altijd
Oh ziet er wel cool uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
wat suggereer jij hier? smeerlap
[ afbeelding ]
Het is het jaar van de positiviteit, dit jaar zetten we geen negatieve notenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
zouden ze wel moeten invoeren dat een positieve note een slechte opheft
anders krijg je een veel te eenzijdig beeld
gvdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahah zo'n kleine prikker hebben zelfs de muggen niet!!
Muggen zoeken altijd een groot oppervlak waar ze op kunnen landen hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou niet alles. Wil niet dat de muggen in mijn fluit prikken
Hahaatjesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahah zo'n kleine prikker hebben zelfs de muggen niet!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Muggen zoeken altijd een groot oppervlak waar ze op kunnen landen hoor
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh over die schoenen.. Gewoon online checken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:30 schreef Amarantha het volgende:
En anders een keer een andere kleur kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |