haha jaloersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, je gaat er echt voor.
doe maar alsof je niet caret je weet gwn dat je kansloos bentquote:
Dit is van all time.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel respectabel ja in twee dagen tijd.
Ahhhh nee schatje tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:50 schreef Catkiller het volgende: [..] https://dierenziekenhuize(...)itonitis-bij-de-kat/ Misschien kan jij als liefhebber van vreemde ziektes je toewijden aan een vaccin, ik koop meteen een pallet vol.
Denk dat wij wel redelijk tegen elkaar op kunnen boksen als we beide een volle dag aanwezig zijn. Alleen ik werk, dan win je sowieso nooit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe maar alsof je niet caret je weet gwn dat je kansloos bent
neequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Ik denk erover om nog een kloon aan te maken
Zal ik het doen?
Neenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
quote:
Hoe kom je aan een kitten met FIPquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahhhh nee schatje tochhad hijzij ook verlammingsverschijnselen of bleef het meer bij griepachtige verschijnselen?
Wel gevaarlijk hoor coronavirus is echt snel overdraagbaar
wil je er een van mij hebben ik heb er nog een paar honderd die niks staan te doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
Bij ieder bol.com linkje hier op FOK! bestel ik altijd wat daar, dus ik draag genoeg bijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
half jaar pimp is maar 24 euro zelfs ik kan dat betalen
nee joh nergens goed voorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
quote:
Dan doe ik het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.
nogal kansloos maar motte ze zelf wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/212(...)lle-azc-s-dicht.html
Wat een kutprogramma hè?
quote:
Pinman zal altijd de leukste blijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Wheeljack het volgende:
Zal ik het doen?
Ja oke beetje kansloosquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
"haha ik doe het lekker toch"
"word ik dan gebanned??"
Grootste partij in de peilingen dus niet kansloos.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
nogal kansloos maar motte ze zelf weten
Heb je huisdieren? www.zooplus.nl zit er ook bijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij ieder bol.com linkje hier op FOK! bestel ik altijd wat daar, dus ik draag genoeg bij
vond wel grappigquote:
Ohquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je huisdieren? www.zooplus.nl zit er ook bij
Alleen op zondag.quote:
Ja ik vergeet dat soort shit altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij ieder bol.com linkje hier op FOK! bestel ik altijd wat daar, dus ik draag genoeg bij
Wilde niet eten al een tijdje en daarom naar de dierenarts, bleek hoge koorts te hebben en kreeg een remmer die snel zou werken, toen werd het een te lage temperatuur en toen op laten nemen. Maar ja het bleef sukkelen en eten deed ze niet dus een echo en bloed afnemen en toen kwam deze conclusie na afnemen van buikvocht. Naast de koorts was ze dus nog goed, vroeg gespot allemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahhhh nee schatje tochhad hijzij ook verlammingsverschijnselen of bleef het meer bij griepachtige verschijnselen?
Wel gevaarlijk hoor coronavirus is echt snel overdraagbaar
Ik heb een hondenhok besteld voor als mijn neefje op bezoek komtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je huisdieren? www.zooplus.nl zit er ook bij
Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef Wheeljack het volgende:
Dat was wel een van de domste dingen die ik gezegd heb ;')
Doe het via FOK! danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhIk bestel daar altijd kattenbrokken.
Heel verstandigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een hondenhok besteld voor als mijn neefje op bezoek komt
Lage weerstand in combinatie met stress waarschijnlijk, of gewoon stress. Maar ze weten het niet eens zeker.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een kitten met FIP
Poeh ik ben bang dat ik als stoner dat ga vergeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe het via FOK! danAlle beetjes helpen.
Hoe staat het er nu eigenlijk voor? Want eerlijk gezegd heb ik het idee dat het echt steeds verder aan het uitsterven is over het hele forum gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe het via FOK! danAlle beetjes helpen.
Heb het toen met de xbox one gedaan eind vorig jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik vergeet dat soort shit altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kwam dat kitten vandaan dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde niet eten al een tijdje en daarom naar de dierenarts, bleek hoge koorts te hebben en kreeg een remmer die snel zou werken, toen werd het een te lage temperatuur en toen op laten nemen. Maar ja het bleef sukkelen en eten deed ze niet dus een echo en bloed afnemen en toen kwam deze conclusie na afnemen van buikvocht. Naast de koorts was ze dus nog goed, vroeg gespot allemaal.
En ja maar ja je kan het bijna ook niet ontwijken.
Is geboren bij hen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kwam dat kitten vandaan dan?
Joehoe, had ze FIP?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het toen met de xbox one gedaan eind vorig jaar#playstationmasterraceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Eigen fok. En ja anders was ze niet ingeslapen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kwam dat kitten vandaan dan?
Joehoe, had ze FIP?
rand van tafelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
Ben aansteker kwijt verdomme, nu kan ik mijn bier niet openmaken
Nee, recent in FB gaf het grafiekje aan dat de dalende lijn was getsopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe staat het er nu eigenlijk voor? Want eerlijk gezegd heb ik het idee dat het echt steeds verder aan het uitsterven is over het hele forum gezien.
Gewoon een a4-tje vouwen en dan openmaken, is heel simpelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
Ben aansteker kwijt verdomme, nu kan ik mijn bier niet openmaken
Ah tof, dan ligt dat aan mij. Waarschijnlijk doordat ik over het algemeen 's avonds laat en 's nachts meer online benquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, recent in FB gaf het grafiekje aan dat de dalende lijn was getsopt.
Ik heb juist de indruk dat het weer wat drukker is geworden.
mwah dat plan gaat natuurlijk nooit doorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grootste partij in de peilingen dus niet kansloos.
En de rest dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eigen fok. En ja anders was ze niet ingeslapen.
quote:
Hopelijk nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah dat plan gaat natuurlijk nooit door
Crazy cat lady'squote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de rest dan?
<< kattenvrouwtje, dus serieuze belangstelling.
latersssquote:
wow crewbashquote:
quote:
Jouw filmpjes op fbquote:
Het is niet besmettelijk, enkel de corona waar FIP uit kan ontstaan is dat. Corona hebben is een kans op FIP krijgen. Wel grotere kans dat als er 1 gaat er meerdere het loodje leggen maar duimen dat het niet het geval is. Want dat trek ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de rest dan?
<< kattenvrouwtje, dus serieuze belangstelling.
Ja, goed hè.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik zag net in vorig topic dat dp meer dan 1.000 posts had vandaag
er zijn vrij veel users die dat in totaal überhaupt nooit halen
Géén idee, ik ben een amateurexpert in mensenziektes en niet in dierenziektesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een kitten met FIP
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde niet eten al een tijdje en daarom naar de dierenarts, bleek hoge koorts te hebben en kreeg een remmer die snel zou werken, toen werd het een te lage temperatuur en toen op laten nemen. Maar ja het bleef sukkelen en eten deed ze niet dus een echo en bloed afnemen en toen kwam deze conclusie na afnemen van buikvocht. Naast de koorts was ze dus nog goed, vroeg gespot allemaal.
En ja maar ja je kan het bijna ook niet ontwijken.
jaquote:
Je kunt ook een dag gewoon echt levenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
# 24 deadprez 182.671
Hoppa, nummer 24 in de top 500. En in 2013 pas geregistreerd.
Ga een keer naar buiten dpquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
# 24 deadprez 182.671
Hoppa, nummer 24 in de top 500. En in 2013 pas geregistreerd.
Ja morgen weer lekker minstens 12 uur op duistere teknobeats freaken als popo wegblijftquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt ook een dag gewoon echt leven
Dit zuigt echt enorm, sterktequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is niet besmettelijk, enkel de corona waar FIP uit kan ontstaan is dat. Corona hebben is een kans op FIP krijgen. Wel grotere kans dat als er 1 gaat er meerdere het loodje leggen maar duimen dat het niet het geval is. Want dat trek ik niet.
want nu leeft hij nep of wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Filmpjes?Oh die ik deel bedoel je
Van die hamster enz.
Gewoon je zwarte tranen als inkt en een kattenhaartjes als penseel gebruikenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef Catkiller het volgende:
Kan gvd nooit een pen vinden als ik er 1 nodig heb
hij is maar paar dagen per week vaak hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
in deze hitte? godteringquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja morgen weer lekker minstens 12 uur op duistere teknobeats freaken als popo wegblijft
deze week niet thoughquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef Drug het volgende:
[..]
hij is maar paar dagen per week vaak hoor
Ik ookquote:
gezelligquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja morgen weer lekker minstens 12 uur op duistere teknobeats freaken als popo wegblijft
wowquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon je zwarte tranen als inkt en een kattenhaartjes als penseel gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |