Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou zeg ik ben een en al lobi...
rotterdam/amsterdamquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je locatie is, maar R'dam max 28 op de piek. Vandaag en gisteren 32 piek.
Prognose, geen garantie.
kreeft laat dat schijnheilige provoceren maar over aan hzaw of niels bij jou is het te amateuristischquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
anders sc's vermongoliseren ja
jij hebt echt de nieuwe standaard gezet gewoon
Sorry maar dat is echt bullshit, nofi!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar toch ben jij wel degene met "macht", de banknop, zeg maar, dat vormt toch een barrière waardoor je niet helemaal vrijelijk gelijkwaardig kunt reageren als jij een nare opmerking maakt.
BOEMquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Scheidende familieleden en ineens moeten helpen met verhuizen en toneelspelen
Hoerenzooi
Zeg, maar even, ben je ondertussen hommo geworden?quote:
Ik heb dit idee niet hoor. Misschien moeten we een SC openen in TRUquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry maar dat is echt bullshit, nofi!
Dan kennen jullie me heel erg slecht en wordt het inderdaad eens tijd dat je wat meer buiten je sc komt ( wederom nofi)
Zo doe je me echt onrecht.
Wat raad je aan? Ik kom dus echt nooit buiten de SC, ben eigenlijk vergeten dat er nog meer fora zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kennen jullie me heel erg slecht en wordt het inderdaad eens tijd dat je wat meer buiten je sc komt ( wederom nofi)
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, maar even, ben je ondertussen hommo geworden?
Opgeslagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan allemaal bovennatuurlijke shit discussiërenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb dit idee niet hoor. Misschien moeten we een SC openen in TRU
Nee, maar je begrijpt me wederom verkeerd, wat wss ook gewoon aan mij ligt. Het heeft niets met jou als persoon te maken of met hoe jij reageert, maar meer met de psychische shit dat jij een rode kleur hebt en een van de hoofdadmins van het forum bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ohquote:
Die wil ik ook nog wel zien ja. Zo meteen geeft hij ook de geestquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef Drug het volgende:
als paul mccartney nog eens deze kant op komt ga ik wel weer heen denk
blijft een baas
Verliefd?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bumblebee, ik had vroeger Bumblebee... ik was erop verliefd.
Oke..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja laten we dat doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb dit idee niet hoor. Misschien moeten we een SC openen in TRU
neem me meequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef Drug het volgende:
als paul mccartney nog eens deze kant op komt ga ik wel weer heen denk
blijft een baas
Zoals Transformersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
En dan allemaal bovennatuurlijke shit discussiëren
Wacht even, ik loop achter, is er nu weer een verkering uit?quote:
Ja.. daarom ben ik zo sadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wacht even, ik loop achter, is er nu weer een verkering uit?
R&Pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef Fylax het volgende:
had ik maar een plek waar ik daar over kon praten
Nou, dat moet je niet doen dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt me wederom verkeerd, wat wss ook gewoon aan mij ligt. Het heeft niets met jou als persoon te maken of met hoe jij reageert, maar meer met de psychische shit dat jij een rode kleur hebt en een van de hoofdadmins van het forum bent.
Onbewust en soms ook bewust kies ik mijn woorden tegen jou ook veel zorgvuldiger dan tegen andere users, of mods.
niet hier iigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef Fylax het volgende:
nee gast, srs, je verdient beter dan dat kindquote:
Ja wrijf het maar inquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, sorry, zal het dan maar leten
fok.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef Fylax het volgende:
Zeg het me als je die sc hebt gevonden okquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben het een keer met je eens speciaal moment
Zoek op youtube naar Gene Chandler met "You Cant Hurt Me No More''quote:
ja mja... ik vind ze wel maar de volgende stap gaat nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gast, srs, je verdient beter dan dat kind
als ze niet eens snapt dat jij er srs hard mee zit dat ze het uitmaakt en het vervelend vindt dat ze last heeft van jouw emoties, fuck dat wijf dan
genoeg leukere meiskes te vinden
je ging toch wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Crip het volgende:
[..]
kreeft laat dat schijnheilige provoceren maar over aan hzaw of niels bij jou is het te amateuristisch
ja, dat is waar iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dat moet je niet doen dus
Ik ben nog steeds voornamelijk user, anders bleef ik echt niet zo lang hangen hier
Serieus? Iedere keer als ik hem zie denk ik dat ze hem al opgegraven hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel zien ja. Zo meteen geeft hij ook de geest
ja dat zeg ik al de hele tijd maar niemand geloofde me weer zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Is rassilon kloontje van reTARDIS.
nog geen succes, i'll keep u posted.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zeg het me als je die sc hebt gevonden ok
Dat is mijn grap. Retardis.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Is rassilon kloontje van reTARDIS.
ze heeft nu gexegd dat ze geen feelings meer heeft en dat ze me niet meer terug gaat nemenquote:
Ik denk dat hij Frass isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zeg ik al de hele tijd maar niemand geloofde me weer zoals gewoonlijk
maar mijn kloonradar is beter dan de supergeheime klooncheck van FOK! jeweettog
had m in ahoy gezien, front row, was geweldigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel zien ja. Zo meteen geeft hij ook de geest
Google z'n username.quote:
Sowieso wel want zijn verlangens naar mij toe zijn net als bij retardy creepy hueheuaheuquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zeg ik al de hele tijd maar niemand geloofde me weer zoals gewoonlijk
maar mijn kloonradar is beter dan de supergeheime klooncheck van FOK! jeweettog
Haha ROSTOOOOVquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij kent zij echt iedereen.
Jawel, sommige fora kom ik nooit en dan kom ik opeens een naam tegen en dan blijkt die al sinds 2000 user te zijn ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Yvonne, zijn er users die jij niet kent? Van alle SC's?
eheheh ;pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sowieso wel want zijn verlangens naar mij toe zijn net als bij retardy creepy hueheuaheu
Bipolaire trut is hetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
ze heeft nu gexegd dat ze geen feelings meer heeft en dat ze me niet meer terug gaat nemen
Is dit dezelfde als laatst of is dit weer een ander?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
ze heeft nu gexegd dat ze geen feelings meer heeft en dat ze me niet meer terug gaat nemen
Oke het is sws tardisquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
eheheh ;p
En het is een Dr. Who username
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, sommige fora kom ik nooit en dan kom ik opeens een naam tegen en dan blijkt die al sinds 2000 user te zijn ofzo
ja dat zeg ik toch ;squote:
Fangirl gespot.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij kent zij echt iedereen.
dezelfdequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dit dezelfde als laatst of is dit weer een ander?
Hey Haagsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen echte vrienden hier noemen mij Haags
Ja dat is dus wel een dingetje. Jij noemt mij ipv Haags dus hey vriend.quote:
Bij je ouders beneden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef Fylax het volgende:
Hey Haagsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben fanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..], mij noemde je meteen Haags
ik hou van jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed gaan we ook naar queen b jah
Dua die heb je teruggenomen en nu is het weer uit?quote:
Misschien een idee om een handleiding voor elk crewlid te maken dan, want ik kan ze onmogelijk allemaal kennen en al ken je ze wel oppervlakkig dan nog kan je ze net tegenkomen op een slechte dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dat moet je niet doen dus
Ik ben nog steeds voornamelijk user, anders bleef ik echt niet zo lang hangen hier
is ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus? Iedere keer als ik hem zie denk ik dat ze hem al opgegraven hebben
ja maar jij zei dat echte vrienden je Haags noemen en toen raakte ik verward over hoe ik mijn affectie moest tonenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel een dingetje. Jij noemt mij ipv Haags dus hey vriend.
jup..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dua die heb je teruggenomen en nu is het weer uit?
Deed ik toch al gvd tattaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch ;s
vertrouw mij nou gewoon eens
Nu zit je ook wel redelijk veel in fora waar ik ook komquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb thuis een paar fossielen, dus ik vind kijken naar een fossiel niet ergquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
oke lobiquote:
Ik vind dat echt een irritante naam wordenquote:
Oh ja dat snap ik wel. Nou jij mag zelf als Oppervriend van mij bepalen hoe je mij noemt. Hoe vind je dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij zei dat echte vrienden je Haags noemen en toen raakte ik verward over hoe ik mijn affectie moest tonen![]()
dit zeggen mensen ook vaak over mij :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
VBLquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu zit je ook wel redelijk veel in fora waar ik ook kom
Bedankt vriend.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik wel. Nou jij mag zelf als Oppervriend van mij bepalen hoe je mij noemt. Hoe vind je dat?
Leef niet boven je stand, Opso.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sowieso wel want zijn verlangens naar mij toe zijn net als bij retardy creepy hueheuaheu
Oke, pinvrouw.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een irritante naam worden
Kopie van je VOG anders leugensquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef Catkiller het volgende:
Ben trouwens altijd wel paranoïde bij autoriteiten ook al kom ik nooit in aanraking met ze.
Ik geloof dat ik je voor het eerst tegenkwam in VBL.quote:
Ja dan heb je pech.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien een idee om een handleiding voor elk crewlid te maken dan, want ik kan ze onmogelijk allemaal kennen en al ken je ze wel oppervlakkig dan nog kan je ze net tegenkomen op een slechte dag.
Hey wanneer log je in op je originele account bbyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:26 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Leef niet boven je stand, Opso.
Ik noem jou altijd hallootjesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk het ook. Heb ook een onuitwisbare indruk achter gelaten daar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je voor het eerst tegenkwam in VBL.
Ja, ik heb dit ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef Catkiller het volgende:
Ben trouwens altijd wel paranoïde bij autoriteiten ook al kom ik nooit in aanraking met ze.
Was eigenlijk serieusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom moest ik lachen.![]()
Ik ben ook een fossiel onderhandquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb thuis een paar fossielen, dus ik vind kijken naar een fossiel niet erg
Wie is hij dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey wanneer log je in op je originele account bby
Je viel toch niet op oudere mannen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
HPLC ik hou ook van fossieltjes xxx
Ben je bang dat hij even een PEPtalk komt houden met je?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
Heb een politieagent in de buurt wonen en soms staat de auto even vrij dicht bij mijn huis
Wat een kutgevoel is dat, terwijl ik niet echt dingen doe waarvoor de politie nou echt langs zou komen.
Jij bent een uitzonderingquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je viel toch niet op oudere mannen?
En hierquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het ook. Heb ook een onuitwisbare indruk achter gelaten daar.
Mja behalve mensen 49 noemen terwijl ze dat heul nie zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
Heb een politieagent in de buurt wonen en soms staat de auto even vrij dicht bij mijn huis
Wat een kutgevoel is dat, terwijl ik niet echt dingen doe waarvoor de politie nou echt langs zou komen.
Ja, je kloon ken ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Yvonne waarvan herken jij mij of ken je mij überhaupt wel ;ssss
Mag niet meer van Yvonne.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey wanneer log je in op je originele account bby
Ja, maar dat topic vroeg er ook omquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hier
NWS / Groep Marokkaanse jongeren verziekt lampionnentocht
Die ligt in de prullenbakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dit breng carambola terug
Mag niet meer van Yvonne.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dit breng carambola terug
Hehequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je bang dat hij even een PEPtalk komt houden met je?
Wel snotverdesnotver, ben jij nou fan ja of nee, wanneer begint het nieuwe seizoenquote:
Dan bedoel je deze toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weeljack was ook leuk, met die fleurige oren
Hihiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mja behalve mensen 49 noemen terwijl ze dat heul nie zijn.
Hij heeft al lang antwoord gegeven hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel snotverdesnotver, ben jij nou fan ja of nee, wanneer begint het nieuwe seizoen
Snap ik G.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
HeheNee, het is gewoon een para kutgevoel.
Wat is je kloon dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh da's niet goed nu al busted
IN MAART ZEI IKquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel snotverdesnotver, ben jij nou fan ja of nee, wanneer begint het nieuwe seizoen
ja, met die blauwe orenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:30 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Dan bedoel je deze toch?
[ afbeelding ]
Deze komt uit de originele serie uit 1984. Die heeft geen mond
En dan heb je ook nog de Wheeljack uit Transformers Prime
[ afbeelding ]
En deze heeft wel een mond
Hahahquote:
Ja die lichten op als hij praatquote:
gaat over mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA DAT ZAG IK NIETquote:
ik beloof niksquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
- Geen doodsverwensingen graag![]()
![]()
38 toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben ook een fossiel onderhand
haha patrouillewagen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
Al minstens 10 jaar 28 hoor.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
leuk op je CV... als ik praat lichten mijn oren op.
Jaquote:
Lief tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
- Geen doodsverwensingen graag![]()
![]()
quote:
Neequote:
Ben srsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je bent toch niet sarcastisch he
Weljaquote:
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA DAT ZAG IK NIET
Tering, maart
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb jou eigenlijk nog nooit betrapt op een niet grappige post.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of Megatron op een sollicitatie... Als ik boos ben kan ik in een... een... een SUPERGEWEER veranderen.
Nee jammer, poging weer gefaald.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik eigenaar van een brillenwinkelketen, dus kom er bij mij maar één uitzoeken
Hehehequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik eigenaar van een brillenwinkelketen, dus kom er bij mij maar één uitzoeken
Dat ie maar lekker oprot onderhand.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:33 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Jauitstel omdat het moffat zn laatste wordt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
DP schijt in zijn broek voor dit![]()
Maar verder ben ik wel lief hoor met maar 56 notes in 9 jaar lidmaatschap.quote:
Gast srs.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
DP schijt in zijn broek voor dit![]()
Hartstikke knap, er zijn er met 250+quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar verder ben ik wel lief hoor met maar 56 notes in 9 jaar lidmaatschap.
whehequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of Megatron op een sollicitatie... Als ik boos ben kan ik in een... een... een SUPERGEWEER veranderen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor bumblebee zou solliciteren dan weer minder zijn. Je kunt in een VW kever veranderen, nou geweldig.
De echte mag ik hopen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef Oberkullie het volgende:
Nu ff rustig ik ga the Bridge kijken
Precies.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik heb ook zo'n ingebouwde schuw hoor... nergens meer voor nodig, maar gaat er niet uit
Nee, maar ik ben ook geen draaideurcrimineel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gast srs.Herken je dat echt niet?
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hartstikke knap, er zijn er met 250+
Zelfs eentje met 1000+ toch, hoe heet ie ook al weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hartstikke knap, er zijn er met 250+
Maar ik bedoelde hem Andersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee jammer, poging weer gefaald.
Deadprezquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef deadprez het volgende:
Zelfs eentje met 1000+ toch, hoe heet ie ook al weer.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef Oberkullie het volgende:
Nu ff rustig ik ga the Bradge kijken
Ik sta mooi stabiel op 150quote:
WouterBquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zelfs eentje met 1000+ toch, hoe heet ie ook al weer.
De notes met muziek erin en zo.
ja nou echt goeie troll manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha ik zit DP te trollen. ZIEN JULLIE DATTTTTTTT?!?1/1/1/???!!
ik heb 151quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik sta mooi stabiel op 150
Voor deze shit allemaal tenminste dus nu weet k het nie
mij alleen een keertje met graffitiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef Drug het volgende:
iba3esh heeft mij nooit op heterdaad. 1x vroegen die lijers of ik voor getuigenverhoor wou komen, werd meteen in de boeien geslagen
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
WouterBDaar heeft iedereen in zitten kliederen, die notes openen nieteens meer
Waarvan 121 positiefquote:
Hehehe, ja die inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
WouterBDaar heeft iedereen in zitten kliederen, die notes openen nieteens meer
hahahquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
begrijpelijk, ik ben echt een typische voorbeelduser
Mel?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef deadprez het volgende:
ik verzamel positieve notes van nieuwe klb mods
maar die gibson heeft me er geen gegeven
Een vraagje hè:quote:
oke nu moest ik oprecht lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk, hier maar ik bijvoorbeeld weer iemand aan het lachen.
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een vraagje hè:
Ik heb nu een abo met 1 ster, die loopt ergens februari af. Kan ik die nou vlak voor de laatste maand nog voor een maand opwaarderen naar een 3-sterren-abo zodat ik mijn notes kan lezen?
Denk dat je notes 121 keer het woord aids bevattequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
begrijpelijk, ik ben echt een typische voorbeelduser
klopt maar weet niet of ik die mag geven van yvonnequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef deadprez het volgende:
Oh ja en van fylax heb ik ook nog een positieve tegoed.
Als je iets positiefs van Etsu tegoed zou hebben dan zou ik niet al te positief meer zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef deadprez het volgende:
hij heeft zo'n channel op ytquote:
o ja mij trouwens ook met vechtenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
mij alleen een keertje met graffiti
Yvonne dat mag fylax wel toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
klopt maar weet niet of ik die mag geven van yvonne
duurt 7 dagen hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Huh ik heb er één bij maar kan hem niet zien.
Morgen krijg ik deze keihard terug via Mycroft verslaafde Etsu.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je iets positiefs van Etsu tegoed zou hebben dan zou ik niet al te positief meer zijn.
Wat mod fyfy dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef deadprez het volgende:
Fobo en de FPquote:
Vond mijn Hans Andersgrap leuker, maar jij hebt blijkbaar gewoon geen humorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke nu moest ik oprecht lachen
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
klopt maar weet niet of ik die mag geven van yvonne
Oh Yvonne je wint me helemaal voor jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ie maar lekker oprot onderhand.
Ik vind dat het vanaf nu wel een Dr Who sc moet worden
Of een Efteling sc
Ja weet ik, maar als er een serie met Braddie in de hoofdrol op TV komt zou ik hem kijken.quote:
(s)linkse wegkijkende gutmenschen hebben dat wel vaker nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond mijn Hans Andersgrap leuker, maar jij hebt blijkbaar gewoon geen humor
half jaar pimp is maar 24 euro zelfs ik kan dat betalenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké. Vind 35 notes gewoon te weinig om meteen voor een duurdere abo te gaan.
tja snap het wel btje tbhquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen krijg ik deze keihard terug via Mycroft verslaafde Etsu.
Oh jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
JimmyDean4FP
Eens kijken of ik al een mail heb trouwens
Ik praat niet meer met jou, jij kwetst mij alleen maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
HPLC ik hou ook van fossieltjes xxx
Ik ook :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:45 schreef deadprez het volgende:
Maar eh, ik begin KLB wel echt te missen hoor jongens..
Jij hebt vandaag in je eentje ervoor gezorgd dat heel ONZ ontploft is. van 1 topic naar 4058 topics in 1 dag. Chapeau!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:45 schreef deadprez het volgende:
Maar eh, ik begin KLB wel echt te missen hoor jongens..
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
Is yvonne er nou snel vandoor gegaan
Ik wil een positieve note van fylax gvd
wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag in je eentje ervoor gezorgd dat heel ONZ ontploft is. van 1 topic naar 4058 topics in 1 dag. Chapeau!
Jij hebt vandaag in je eentje ervoor gezorgd dat heel ONZ ontploft is. van 1 topic naar 4058 topics in 1 dag. Chapeau!quote:
ik hou ook van kattenmannetjesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou, jij kwetst mij alleen maar.
deze grap heb ik vandaag al gemaaktquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag in je eentje ervoor gezorgd dat heel ONZ ontploft is. van 1 topic naar 4058 topics in 1 dag. Chapeau!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze grap heb ik vandaag al gemaakt
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik hou ook van kattenmannetjes
Hee maar wat las ik nou, kitten laten inslapen??
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
Overigens:
Aantal posts voor deadprez
Vandaag tot nu toe: 1061
Deze maand tot nu toe: 6825
Dit jaar tot nu toe: 50011
godtering zeg![]()
![]()
goed bezig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
Overigens:
godtering zeg![]()
![]()
141 pdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
Overigens:
godtering zeg![]()
![]()
56quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel positieve heb ik er?
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een vraagje hè:
Ik heb nu een abo met 1 ster, die loopt ergens februari af. Kan ik die nou vlak voor de laatste maand nog voor een maand opwaarderen naar een 3-sterren-abo zodat ik mijn notes kan lezen?
Ik moest even ergens anders heenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
Is yvonne er nou snel vandoor gegaan
Ik wil een positieve note van fylax gvd
Jezus, je gaat er echt voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
ey yvonne krijg ik ook zo'n cool tagje als ajacied nu heeft als ik op 1 van FOK! sta qua posts aan het eind van het jaar :$
https://dierenziekenhuize(...)itonitis-bij-de-kat/quote:
Doe je tegenwoordig nog wel wat buiten FOK!?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
ey yvonne krijg ik ook zo'n cool tagje als ajacied nu heeft als ik op 1 van FOK! sta qua posts aan het eind van het jaar :$
oh nou oke vooruit dan maarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest even ergens anders heen
Ja en bij mij is het een Transformers referentiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doctor Who referentie, dus plausibel.
ja maat ik kom je inhalenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, je gaat er echt voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |