montelly plsquote:
oh ja, zou best kunnen, ik ben iig steeds te laatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:52 schreef Drug het volgende:
[..]
haha 1e keer vandaag volgens mij hoor
al zit ik zowat elke ronde te azen
ff deze vol baggeren en dan nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, zou best kunnen, ik ben iig steeds te laat
ja man hier hetzelfdequote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo/straks maar eens douchen maar heb weinig zin.
Ja, ieder z'n ding.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:56 schreef yvonne het volgende:
@deadprez, kan hoor ik kwam/kom niet zo vaak in KLB, ik vond ONZ altijd leuker
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, wat mij betreft blijven we dus niet hier als SC. Tenzij hugo pharkus en frank ook meeverhuizen als mods, dan wil ik er nog wel over nadenken.
have funquote:
weenie kun je het snuivenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:57 schreef Montelly het volgende:
Ok wie heeft hier ervaring met bannana powder?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie kun je het snuiven
dan wil k wel proberen ;s
Ja kan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie kun je het snuiven
dan wil k wel proberen ;s
ik ga nog ff wachten tot verder is afgekoeldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik ga zo meteen toch maar even.
maar waarom wil je dat weten, is gwn voedingsshit toch. Volgens google tenminstequote:
ahw sentimentele boyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
fucking kippenvel altijd als het what a wonderful world stuk erin knalt met die kick eronder
oh heeft niks met de tekst te maken verder, het klinkt gewoon zo fucking epicquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ahw sentimentele boy
zehma wonderful world
nu zehma stoere boy zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh heeft niks met de tekst te maken verder, het klinkt gewoon zo fucking epic
jaquote:
o ja zit wat inquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
maar neeh voor sentimentele shit luister ik wel andere dingen dan hardtek
das echt kansloosquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Jammer als mensen spullen uit de weggeefwinkel halen en vervolgens proberen te verkopen.
meestal gwn nostalgische pop punk en zoquote:
Dan ben je echt een fucking teringhond gewoon.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Jammer als mensen spullen uit de weggeefwinkel halen en vervolgens proberen te verkopen.
quote:
Heb er gewoon wat van gezegd op die Facebook groep.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan ben je echt een fucking teringhond gewoon.
quote:Waarom verkoop je deze tafel eigenlijk? Die komt uit de weggeefwinkel.![]()
ugh mensenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef Amarantha het volgende:
ah okquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
meestal gwn nostalgische pop punk en zo
Ja en terecht. Dat ze het gewoon aan iemand anders geven of weer terug naar jullie brengen als het niet meer nodig is...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Heb er gewoon wat van gezegd op die Facebook groep.
[..]
Waarschijnlijk gaat ze zeggen dat het niet zo is maar ik heb hun vandaag nog in de winkel gezien en die tafel stond een tijdje terug ook bij ons. Huisgenoot bevestigd ook net dat het idd de zelfde tafel is als op de foto.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en terecht. Dat ze het gewoon aan iemand anders geven of weer terug naar jullie brengen als het niet meer nodig is...
Als iedereen maar shit ophaalt en daarna doorverkoopt houdt het hele principe gauw op met bestaan.
Gewoon niet meer binnenlaten in het vervolg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze zeggen dat het niet zo is maar ik heb hun vandaag nog in de winkel gezien en die tafel stond een tijdje terug ook bij ons.
Zo werkt de wereld nou eenmaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Dus moet je het maar accepteren?quote:
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus moet je het maar accepteren?
Nee je zegt eigenlijk helemaal niks met zo'n opmerking.quote:
Stel je gewoon niet zo aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee je zegt eigenlijk helemaal niks met zo'n opmerking.
zal we fucking duur zijn ofniequote:
wat een zielige teringmongool ben jijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:24 schreef KREEFTx het volgende:
Gevoelig snaartje voor deadprez
Luie werkloze nietsnutten wiens gratis spulletjes afgepakt worden![]()
![]()
Man oh man.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:24 schreef KREEFTx het volgende:
![]()
gemiddeld 90/100 euro per kaartjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal we fucking duur zijn ofnie
hier heb je een beetje aandacht. jij bent echt zo'n sneue jonge niels geworden sinds je ban. Je kunt nu weer je micropener gaan sjorren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:24 schreef KREEFTx het volgende:
![]()
wejoquote:
ja ikr. maja het is queen bquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo
kun je gwn bijna van naar een 3-daags-festival, nja aantal jaar terug dan
ewaaquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die fylax en pinman idd met hun buikpijntjes :s
Dp beste pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom proberen mensen zo wanhopig dp te dissen ofzo like he caressss
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een zielige teringmongool ben jij
Jij mag van mij elke dag caren. Of ik het eens ben of niet, je passie spreekt boekdelen en is iets waar ik respect voor heb.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:26 schreef deadprez het volgende:
En ja das een gevoelig snaartje voor mij, er zijn al amper van dit soort initiatieven terwijl er genoeg mensen zijn die het nodig hebben. Dan kan ik me idd kwaad maken als mensen dat gaan lopen verzieken. Heb zelf overigens nog nooit van zoiets gebruik gemaakt.
ik care wel hoor, gwn niet op persoonlijk niveauquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Kun je ook normaal doen na een x aantal bier? Zeg je wat over mij. Kom aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
rtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:31 schreef Rassilon het volgende:
Smaakt goed, de anus van deadprez.
Jij moet gewoon helemaal niet je laptop openen,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kun je ook normaal doen na een x aantal bier? Zeg je wat over mij. Kom aan.
Zou je dat ook zeggen na x bier?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij moet gewoon helemaal niet je laptop openen,
ja hoor dat kan ik bestquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kun je ook normaal doen na een x aantal bier? Zeg je wat over mij. Kom aan.
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Dwaas, geen slapende honden wakker maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:35 schreef Drug het volgende:
dp ik heb je nu trouwens wel ge-tr'd, anders krijgen we klb sc nooit terug
ja je doet maarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:35 schreef Drug het volgende:
dp ik heb je nu trouwens wel ge-tr'd, anders krijgen we klb sc nooit terug
sow, mod vs modquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Veel succes!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:35 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Ik heb braddie je provider laten bellen.
Gaan jullie elkaar weer lief negeren?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Populair hè, dan krijg je dat. Met Tong gebeurt hetzelfdequote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
is onderdeel dezelfde "haha waarom zou je ergens om carenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:36 schreef Drug het volgende:
o die "laten kennen" is ook zo fucking irritant en bullshitty
ja is verkapte versie vanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
is onderdeel dezelfde "haha waarom zou je ergens om caren![]()
"-mentaliteit
beetje sneu en oppervlakkig
Ah mooi zo .quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Top. Ze zegt dat het een fout was en dat ze het namens iemand anders deed. Ze heeft het verwijderd.
Dat smoesje werkt altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Top. Ze zegt dat het een fout was en dat ze het namens iemand anders deed. Ze heeft het verwijderd.
"zo zijn mensen nu eenmaal"quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
ja leuk en aardig allemaal maar dat komt er toch allemaal weer op neer dat ik negeer en er alsnog backhanded berichten komen en ik een ban krijg omdat ik er wat van zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gaan jullie elkaar weer lief negeren?
Pharkus post nog geen minuut eerderquote:
hele fok carriere van nutzquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
is onderdeel dezelfde "haha waarom zou je ergens om caren![]()
"-mentaliteit
beetje sneu en oppervlakkig
Wegkijkerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:36 schreef Drug het volgende:
o die "laten kennen" is ook zo fucking irritant en bullshitty
vind het bij nootjes anders, minder geforceerd stoer en meer op een kinderachtige 'ehehehe ;p ;p'-manierquote:
En nee dat was niet zo netjes van je.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pharkus post nog geen minuut eerder
En jij moet eens kappen met je schijnheilige kutgedrag. Denk je dat de mods daar niet doorheen prikken ofzo?quote:
Nee was het ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En nee dat was niet zo netjes van je.
Mijn opmerking was ook voor niels.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
ja leuk en aardig allemaal maar dat komt er toch allemaal weer op neer dat ik negeer en er alsnog backhanded berichten komen en ik een ban krijg omdat ik er wat van zeg.
dus ik zie het nut niet in nee
Ook niet van mij hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En nee dat was niet zo netjes van je.
ja en mijn opmerking was voor jouquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn opmerking was ook voor niels.
quote:
Hey vriend, ik ben het.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
Nou gezellig weer hoor. Goed dat de SC dicht is.
Niet zo caren manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
En jij moet eens kappen met je schijnheilige kutgedrag. Denk je dat de mods daar niet doorheen prikken ofzo?
Gedraag je naar je leeftijd man, halve tamme.
doe ik lekker welquote:
Altijd dezelfde die het verpesten voor de groep.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
Nou gezellig weer hoor. Goed dat de SC dicht is.
Geef liever antwoord op m'n pbquote:
wie¿quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:46 schreef kdricklamar het volgende:
Gio heeft me gelinkt wat iser gebeurd
Nee jij caret niet, daarom zou je wegblijven van FOK! omdat je er genoeg van had toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:47 schreef Rassilon het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij en care niet.
Lul toch niet zo slap als je niet eens weet waar je over praat. Je mag zelf eens nadenken over hoeveel notes je van mij persoonlijk hebt gehad en hoeveel bans.quote:
das tardisquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
We zitten echt niet op je te wachten, Jimmy
ohquote:
Waar the fuck heb jij het over dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap als je niet eens weet waar je over praat. Je mag zelf eens nadenken over hoeveel notes je van mij persoonlijk hebt gehad en hoeveel bans.
dan kun je overigens nog steeds niet zien van wie je ze hebt gekregenquote:
hier ook stukjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:50 schreef Wheeljack het volgende:
Ah het wordt wel wat kouder in huis volgens mij
jij neemt mij je bans kwalijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij het over dan?
ik heb geen abo dus geen idee x
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee jij caret niet, daarom zou je wegblijven van FOK! omdat je er genoeg van had toch?
Rokenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je zo boos bent maar niks ertegen kan doen?
dat heb ik nu. Heb al n heel pakje weggerookt
aw bbyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
automutilatie lucht iig opquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
Ik denk nog steeds dat die jongen een meestertrol is en hij precies weet welke effecten hij teweeg brengt met zijn woorden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:54 schreef deadprez het volgende:
Wel grappig dat Niels nu weer verdwenen is. Enige wat ie lijkt te doen de laatste tijd is mensen op wie hij boos is aanvallen als ze met iemand anders "fittie" hebben en dan ook nog even gauw een ban aan proberen te naaien.
wat doe je hier dan nog vraag ik me af ;s
Graag, heb zin om iemand te uitschelden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
aw bby
zullen we weer ff ruzie maken mss lucht dat op
Madrespect dan, maar ik vrees het niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:55 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat die jongen een meestertrol is en hij precies weet welke effecten hij teweeg brengt met zijn woorden.
Nee je was niet uitgedroogd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:56 schreef kdricklamar het volgende:
Het is zo warm ik ging vandaag bijna dood jammer he
Echt wejo ik was maximaal uitgedroogd en alles
Ben 'r. Lees mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:54 schreef deadprez het volgende:
Wel grappig dat Niels nu weer verdwenen is. Enige wat ie lijkt te doen de laatste tijd is mensen op wie hij boos is aanvallen als ze met iemand anders "fittie" hebben en dan ook nog even gauw een ban aan proberen te naaien.
ga je gang a hommeltjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Graag, heb zin om iemand te uitschelden.
Wijze woordenquote:
nou sinds ik in de sc ben probeert hij mensen waarmee hij ruzie heeft elke keer een ban aan te naaien en te laten vertrekken. mja ;squote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:54 schreef deadprez het volgende:
Ik ben het serieus nooitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Altijd dezelfde die het verpesten voor de groep.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wijze woorden
Zit elkaar toch niet zo verschrikkelijk dwars, leer nou eens sommige mensen te negeren.
Was echt overledenquote:
Dat is toch geen WCH?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee jij caret niet, daarom zou je wegblijven van FOK! omdat je er genoeg van had toch?
Nee precies ik dus ook niet.quote:
nee TARDIS., google de username maarquote:
mij wel ik vind je posts leuk xquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Dit boeit niemand iets, maar ik zeg het toch gewoon even.
aight 2e complimentquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wijze woorden
Zit elkaar toch niet zo verschrikkelijk dwars, leer nou eens sommige mensen te negeren.
wie ben jijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef Rassilon het volgende:
Ik verziek het vaak wel, sorry jongens. Dat meen ik.
Echt serieus, leg me nou eens uit wat er zo schijtlollig is aan die achterlijke spelling?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
ff snel schijnheilig doen nu yvonne er is tog
Dat kanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:58 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Dat zegt mijn zus en bij extensie haar dochter altijd.
Excuses niet aanvaardquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef Rassilon het volgende:
Ik verziek het vaak wel, sorry jongens. Dat meen ik.
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef Drug het volgende:
is morgen weer gewoon normaal temperatuur of wat?
Ik 'ondertoon'vrij weinig hoor, ik ben meestal vrij direct.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef Drug het volgende:
[..]
aight 2e compliment
al was de eerste mss wat cynisch en met een dreigend ondertoontje
dat was gisteren!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Na het douchen maar even The Great British Bake Off kijken.Omg nieuw seizoen.
hlm nietsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt serieus, leg me nou eens uit wat er zo schijtlollig is aan die achterlijke spelling?
Ik word er ook helemaal krankjorum van.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt serieus, leg me nou eens uit wat er zo schijtlollig is aan die achterlijke spelling?
Ik liet het jou verpesten deze keerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
Ik ben het ook best vaak die het verpest met fitties.
Maar nooit unprovoked [ afbeelding ]
Kom, vormen we een groepje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
Ik ben het ook best vaak die het verpest met fitties.
Maar nooit unprovoked [ afbeelding ]
Ik zou je aanraden dit ook te gebruiken bij sollicitatiesquote:
Wanneer begint het nieuwe seizoen weer?quote:
k hb al werkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden dit ook te gebruiken bij sollicitaties
en dan zegt ze dat ik een mongool benquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:02 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen even froyo of cheesecake scoren in maastricht want ik ben net begonnen met menstrueren en ik wil het liefst iemands keel doorsnijden en het bloed eruit zuigen.
Dat ze er zelf ook 1 is maakt jou niet minder mongool hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:03 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
en dan zegt ze dat ik een mongool ben
Ben je ook, maar dat heeft verder niets te maken met mijn mongoloïde level.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:03 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Neh, ik ben geen downie en het is niet alsof ik in een opwelling zo reageer. Dus dat is gewoon mijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:02 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik liet het jou verpesten deze keer
aw same retarded mind <3quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze er zelf ook 1 is maakt jou niet minder mongool hoor.
Neh, dit is kopieergedrag van een user die wel leuk is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:03 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Heyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:02 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen even froyo of cheesecake scoren in maastricht want ik ben net begonnen met menstrueren en ik wil het liefst iemands keel doorsnijden en het bloed eruit zuigen.
Crip en kopieergedrag?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, dit is kopieergedrag van een user die wel leuk is.
Ja dat kan je eigenlijk niet met elkaar vergelijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je ook, maar dat heeft verder niets te maken met mijn mongoloïde level.
hey vriendquote:
Ja ik denk ik zeg ook eens iets nieuwsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Crip en kopieergedrag?![]()
![]()
haha wow
Ik zou wel degene willen ontmoeten, lijkt me gezellig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Crip en kopieergedrag?![]()
![]()
haha wow
Zit in een zwembadje in de tuin. Omgeven door lege bierflesjes. Zo rol ik vanavond.quote:
En hoe werkt dat voor je?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zeg ook eens iets nieuws
Ik vroeg wanneer het seizoen begonquote:
Kun je me die username dm'en? Ik zoek nieuwe vrienden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vroeg iets aan je.quote:
Hehehequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou wel degene willen ontmoeten, lijkt me gezellig.
Ik dacht dat je me beter kende dan dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Neh, ik ben geen downie en het is niet alsof ik in een opwelling zo reageer. Dus dat is gewoon mijn verantwoordelijkheid.
Maar je opmerking was wel gewoon dom en als ik het zou kunnen herhalen zou ik je weer uitschelden.
Mwoah, ben er nog niet dol enthousiast over.quote:
Hey Yvonnequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoah, ben er nog niet dol enthousiast over.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Transformers, robots in ze skiiiies...
ik zeg toch ook nie dat jij dom bentquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:07 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me beter kende dan dit.
Wat is dit voor gedraag van admin naar user dan? Allemaal leuk en aardig maar als je nu een reply krijgt die je niet zint dan druk je op de knop en is ze weg, en het is niet eens een ondenkbaar scenario volgens mij. Wij moeten ons gedragen en dan ga je zelf zulke dingen zeggen en op de persoon spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je locatie is, maar R'dam max 28 op de piek. Vandaag en gisteren 32 piek.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef Drug het volgende:
is morgen weer gewoon normaal temperatuur of wat?
Wanneerquote:
Ik vond het vandaag stukken warmer aanvoelen dan gisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je locatie is, maar R'dam max 28 op de piek. Vandaag en gisteren 32 piek.
Prognose, geen garantie.
komt goed mattiquote:
Een beter FOK! begint met je mods en admins eens wat beter te leren kennen en wat meer credit te geven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is dit voor gedraag van admin naar user dan? Allemaal leuk en aardig maar als je nu een reply krijgt die je niet zint dan druk je op de knop en is ze weg, en het is niet eens een ondenkbaar scenario volgens mij. Wij moeten ons gedragen en dan ga je zelf zulke dingen zeggen en op de persoon spelen.
Een beter FOK! begint bij jezelf zit in de prullenbak zeker?
o chill dan heb ik dat gemisreadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik 'ondertoon'vrij weinig hoor, ik ben meestal vrij direct.
haar*quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah![]()
Komt goed joh, voor hem 10 nieuwe toch.
lol waz ditquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:33 schreef Rassilon het volgende:
[..]
De enige die echt zn best doet voor je.
Volgens mij ben je dit ook echt snotterend aan het typenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is dit voor gedraag van admin naar user dan? Allemaal leuk en aardig maar als je nu een reply krijgt die je niet zint dan druk je op de knop en is ze weg, en het is niet eens een ondenkbaar scenario volgens mij. Wij moeten ons gedragen en dan ga je zelf zulke dingen zeggen en op de persoon spelen.
Een beter FOK! begint bij jezelf zit in de prullenbak zeker?
hkquote:
Waarom stress?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat wel. Beetje veel stress nu (en dat in mijn vakantie![]()
![]()
) Met u?
hem?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah![]()
Komt goed joh, voor hem 10 nieuwe toch.
Noprob.quote:
Temp zegt niet alles. Het is ook druk en luchtvochtigheid. Ik weet niet hoe het daar in Den haag zit exact. Ik haal data van luchthavens en m'n eigen localiteit. Morgen wordt wel beter uit te houden. 4 graden lager denk'.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag stukken warmer aanvoelen dan gisteren.
Met mij gaat het goedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat wel. Beetje veel stress nu (en dat in mijn vakantie![]()
![]()
) Met u?
anders sc's vermongoliseren jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
ok tijd om een minder mongolische sc op te zoeken
reqtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
anders sc's vermongoliseren ja
jij hebt echt de nieuwe standaard gezet gewoon
Ja, ik dacht altijd dat fylax homo was, waar uiteraard niets mis mee is. Maar ik blijf maar hem zeggenquote:
Maar toch ben jij wel degene met "macht", de banknop, zeg maar, dat vormt toch een barrière waardoor je niet helemaal vrijelijk gelijkwaardig kunt reageren als jij een nare opmerking maakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een beter FOK! begint met je mods en admins eens wat beter te leren kennen en wat meer credit te geven.
Er is nog nooit iemand door mij gebanned wiens reply me niet aanstond.
In een vorig topic zei ik al, gelijkwaardig kunnen uitdelen en incasseren.
In maart pas volgens mijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vroeg wanneer het seizoen begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |