montelly plsquote:
oh ja, zou best kunnen, ik ben iig steeds te laatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:52 schreef Drug het volgende:
[..]
haha 1e keer vandaag volgens mij hoor
al zit ik zowat elke ronde te azen
ff deze vol baggeren en dan nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, zou best kunnen, ik ben iig steeds te laat
ja man hier hetzelfdequote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo/straks maar eens douchen maar heb weinig zin.
Ja, ieder z'n ding.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:56 schreef yvonne het volgende:
@deadprez, kan hoor ik kwam/kom niet zo vaak in KLB, ik vond ONZ altijd leuker
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, wat mij betreft blijven we dus niet hier als SC. Tenzij hugo pharkus en frank ook meeverhuizen als mods, dan wil ik er nog wel over nadenken.
have funquote:
weenie kun je het snuivenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:57 schreef Montelly het volgende:
Ok wie heeft hier ervaring met bannana powder?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie kun je het snuiven
dan wil k wel proberen ;s
Ja kan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie kun je het snuiven
dan wil k wel proberen ;s
ik ga nog ff wachten tot verder is afgekoeldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik ga zo meteen toch maar even.
maar waarom wil je dat weten, is gwn voedingsshit toch. Volgens google tenminstequote:
ahw sentimentele boyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
fucking kippenvel altijd als het what a wonderful world stuk erin knalt met die kick eronder
oh heeft niks met de tekst te maken verder, het klinkt gewoon zo fucking epicquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ahw sentimentele boy
zehma wonderful world
nu zehma stoere boy zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh heeft niks met de tekst te maken verder, het klinkt gewoon zo fucking epic
jaquote:
o ja zit wat inquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
maar neeh voor sentimentele shit luister ik wel andere dingen dan hardtek
das echt kansloosquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Jammer als mensen spullen uit de weggeefwinkel halen en vervolgens proberen te verkopen.
meestal gwn nostalgische pop punk en zoquote:
Dan ben je echt een fucking teringhond gewoon.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Jammer als mensen spullen uit de weggeefwinkel halen en vervolgens proberen te verkopen.
quote:
Heb er gewoon wat van gezegd op die Facebook groep.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan ben je echt een fucking teringhond gewoon.
quote:Waarom verkoop je deze tafel eigenlijk? Die komt uit de weggeefwinkel.![]()
ugh mensenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef Amarantha het volgende:
ah okquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
meestal gwn nostalgische pop punk en zo
Ja en terecht. Dat ze het gewoon aan iemand anders geven of weer terug naar jullie brengen als het niet meer nodig is...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Heb er gewoon wat van gezegd op die Facebook groep.
[..]
Waarschijnlijk gaat ze zeggen dat het niet zo is maar ik heb hun vandaag nog in de winkel gezien en die tafel stond een tijdje terug ook bij ons. Huisgenoot bevestigd ook net dat het idd de zelfde tafel is als op de foto.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en terecht. Dat ze het gewoon aan iemand anders geven of weer terug naar jullie brengen als het niet meer nodig is...
Als iedereen maar shit ophaalt en daarna doorverkoopt houdt het hele principe gauw op met bestaan.
Gewoon niet meer binnenlaten in het vervolg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze zeggen dat het niet zo is maar ik heb hun vandaag nog in de winkel gezien en die tafel stond een tijdje terug ook bij ons.
Zo werkt de wereld nou eenmaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Dus moet je het maar accepteren?quote:
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus moet je het maar accepteren?
Nee je zegt eigenlijk helemaal niks met zo'n opmerking.quote:
Stel je gewoon niet zo aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee je zegt eigenlijk helemaal niks met zo'n opmerking.
zal we fucking duur zijn ofniequote:
wat een zielige teringmongool ben jijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:24 schreef KREEFTx het volgende:
Gevoelig snaartje voor deadprez
Luie werkloze nietsnutten wiens gratis spulletjes afgepakt worden![]()
![]()
Man oh man.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:24 schreef KREEFTx het volgende:
![]()
gemiddeld 90/100 euro per kaartjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal we fucking duur zijn ofnie
hier heb je een beetje aandacht. jij bent echt zo'n sneue jonge niels geworden sinds je ban. Je kunt nu weer je micropener gaan sjorren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:24 schreef KREEFTx het volgende:
![]()
wejoquote:
ja ikr. maja het is queen bquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo
kun je gwn bijna van naar een 3-daags-festival, nja aantal jaar terug dan
ewaaquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die fylax en pinman idd met hun buikpijntjes :s
Dp beste pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom proberen mensen zo wanhopig dp te dissen ofzo like he caressss
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een zielige teringmongool ben jij
Jij mag van mij elke dag caren. Of ik het eens ben of niet, je passie spreekt boekdelen en is iets waar ik respect voor heb.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:26 schreef deadprez het volgende:
En ja das een gevoelig snaartje voor mij, er zijn al amper van dit soort initiatieven terwijl er genoeg mensen zijn die het nodig hebben. Dan kan ik me idd kwaad maken als mensen dat gaan lopen verzieken. Heb zelf overigens nog nooit van zoiets gebruik gemaakt.
ik care wel hoor, gwn niet op persoonlijk niveauquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom proberen mensen zo wanhopig dp te dissen ofzo like he caressss
Kun je ook normaal doen na een x aantal bier? Zeg je wat over mij. Kom aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
rtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:31 schreef Rassilon het volgende:
Smaakt goed, de anus van deadprez.
Jij moet gewoon helemaal niet je laptop openen,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kun je ook normaal doen na een x aantal bier? Zeg je wat over mij. Kom aan.
Zou je dat ook zeggen na x bier?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij moet gewoon helemaal niet je laptop openen,
ja hoor dat kan ik bestquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kun je ook normaal doen na een x aantal bier? Zeg je wat over mij. Kom aan.
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij moet gewoon helemaal niet je laptop openen,
Dwaas, geen slapende honden wakker maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:35 schreef Drug het volgende:
dp ik heb je nu trouwens wel ge-tr'd, anders krijgen we klb sc nooit terug
ja je doet maarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:35 schreef Drug het volgende:
dp ik heb je nu trouwens wel ge-tr'd, anders krijgen we klb sc nooit terug
sow, mod vs modquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |