Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou zeg ik ben een en al lobi...
rotterdam/amsterdamquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je locatie is, maar R'dam max 28 op de piek. Vandaag en gisteren 32 piek.
Prognose, geen garantie.
kreeft laat dat schijnheilige provoceren maar over aan hzaw of niels bij jou is het te amateuristischquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
anders sc's vermongoliseren ja
jij hebt echt de nieuwe standaard gezet gewoon
Sorry maar dat is echt bullshit, nofi!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar toch ben jij wel degene met "macht", de banknop, zeg maar, dat vormt toch een barrière waardoor je niet helemaal vrijelijk gelijkwaardig kunt reageren als jij een nare opmerking maakt.
BOEMquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Scheidende familieleden en ineens moeten helpen met verhuizen en toneelspelen
Hoerenzooi
Zeg, maar even, ben je ondertussen hommo geworden?quote:
Ik heb dit idee niet hoor. Misschien moeten we een SC openen in TRUquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry maar dat is echt bullshit, nofi!
Dan kennen jullie me heel erg slecht en wordt het inderdaad eens tijd dat je wat meer buiten je sc komt ( wederom nofi)
Zo doe je me echt onrecht.
Wat raad je aan? Ik kom dus echt nooit buiten de SC, ben eigenlijk vergeten dat er nog meer fora zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kennen jullie me heel erg slecht en wordt het inderdaad eens tijd dat je wat meer buiten je sc komt ( wederom nofi)
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, maar even, ben je ondertussen hommo geworden?
Opgeslagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan allemaal bovennatuurlijke shit discussiërenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb dit idee niet hoor. Misschien moeten we een SC openen in TRU
Nee, maar je begrijpt me wederom verkeerd, wat wss ook gewoon aan mij ligt. Het heeft niets met jou als persoon te maken of met hoe jij reageert, maar meer met de psychische shit dat jij een rode kleur hebt en een van de hoofdadmins van het forum bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ohquote:
Die wil ik ook nog wel zien ja. Zo meteen geeft hij ook de geestquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef Drug het volgende:
als paul mccartney nog eens deze kant op komt ga ik wel weer heen denk
blijft een baas
Verliefd?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bumblebee, ik had vroeger Bumblebee... ik was erop verliefd.
Oke..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja laten we dat doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb dit idee niet hoor. Misschien moeten we een SC openen in TRU
neem me meequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef Drug het volgende:
als paul mccartney nog eens deze kant op komt ga ik wel weer heen denk
blijft een baas
Zoals Transformersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
En dan allemaal bovennatuurlijke shit discussiëren
Wacht even, ik loop achter, is er nu weer een verkering uit?quote:
Ja.. daarom ben ik zo sadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wacht even, ik loop achter, is er nu weer een verkering uit?
R&Pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef Fylax het volgende:
had ik maar een plek waar ik daar over kon praten
Nou, dat moet je niet doen dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt me wederom verkeerd, wat wss ook gewoon aan mij ligt. Het heeft niets met jou als persoon te maken of met hoe jij reageert, maar meer met de psychische shit dat jij een rode kleur hebt en een van de hoofdadmins van het forum bent.
Onbewust en soms ook bewust kies ik mijn woorden tegen jou ook veel zorgvuldiger dan tegen andere users, of mods.
niet hier iigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef Fylax het volgende:
nee gast, srs, je verdient beter dan dat kindquote:
Ja wrijf het maar inquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, sorry, zal het dan maar leten
fok.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef Fylax het volgende:
Zeg het me als je die sc hebt gevonden okquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben het een keer met je eens speciaal moment
Zoek op youtube naar Gene Chandler met "You Cant Hurt Me No More''quote:
ja mja... ik vind ze wel maar de volgende stap gaat nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gast, srs, je verdient beter dan dat kind
als ze niet eens snapt dat jij er srs hard mee zit dat ze het uitmaakt en het vervelend vindt dat ze last heeft van jouw emoties, fuck dat wijf dan
genoeg leukere meiskes te vinden
je ging toch wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Crip het volgende:
[..]
kreeft laat dat schijnheilige provoceren maar over aan hzaw of niels bij jou is het te amateuristisch
ja, dat is waar iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dat moet je niet doen dus
Ik ben nog steeds voornamelijk user, anders bleef ik echt niet zo lang hangen hier
Serieus? Iedere keer als ik hem zie denk ik dat ze hem al opgegraven hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel zien ja. Zo meteen geeft hij ook de geest
ja dat zeg ik al de hele tijd maar niemand geloofde me weer zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Is rassilon kloontje van reTARDIS.
nog geen succes, i'll keep u posted.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zeg het me als je die sc hebt gevonden ok
Dat is mijn grap. Retardis.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Is rassilon kloontje van reTARDIS.
ze heeft nu gexegd dat ze geen feelings meer heeft en dat ze me niet meer terug gaat nemenquote:
Ik denk dat hij Frass isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zeg ik al de hele tijd maar niemand geloofde me weer zoals gewoonlijk
maar mijn kloonradar is beter dan de supergeheime klooncheck van FOK! jeweettog
had m in ahoy gezien, front row, was geweldigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel zien ja. Zo meteen geeft hij ook de geest
Google z'n username.quote:
Sowieso wel want zijn verlangens naar mij toe zijn net als bij retardy creepy hueheuaheuquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zeg ik al de hele tijd maar niemand geloofde me weer zoals gewoonlijk
maar mijn kloonradar is beter dan de supergeheime klooncheck van FOK! jeweettog
Haha ROSTOOOOVquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij kent zij echt iedereen.
Jawel, sommige fora kom ik nooit en dan kom ik opeens een naam tegen en dan blijkt die al sinds 2000 user te zijn ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Yvonne, zijn er users die jij niet kent? Van alle SC's?
eheheh ;pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sowieso wel want zijn verlangens naar mij toe zijn net als bij retardy creepy hueheuaheu
Bipolaire trut is hetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
ze heeft nu gexegd dat ze geen feelings meer heeft en dat ze me niet meer terug gaat nemen
Is dit dezelfde als laatst of is dit weer een ander?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
ze heeft nu gexegd dat ze geen feelings meer heeft en dat ze me niet meer terug gaat nemen
Oke het is sws tardisquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
eheheh ;p
En het is een Dr. Who username
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, sommige fora kom ik nooit en dan kom ik opeens een naam tegen en dan blijkt die al sinds 2000 user te zijn ofzo
ja dat zeg ik toch ;squote:
Fangirl gespot.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij kent zij echt iedereen.
dezelfdequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dit dezelfde als laatst of is dit weer een ander?
Hey Haagsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen echte vrienden hier noemen mij Haags
Ja dat is dus wel een dingetje. Jij noemt mij ipv Haags dus hey vriend.quote:
Bij je ouders beneden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef Fylax het volgende:
Hey Haagsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen echte vrienden hier noemen mij Haags
Ik ben fanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..], mij noemde je meteen Haags
ik hou van jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed gaan we ook naar queen b jah
Dua die heb je teruggenomen en nu is het weer uit?quote:
Misschien een idee om een handleiding voor elk crewlid te maken dan, want ik kan ze onmogelijk allemaal kennen en al ken je ze wel oppervlakkig dan nog kan je ze net tegenkomen op een slechte dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dat moet je niet doen dus
Ik ben nog steeds voornamelijk user, anders bleef ik echt niet zo lang hangen hier
is ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus? Iedere keer als ik hem zie denk ik dat ze hem al opgegraven hebben
ja maar jij zei dat echte vrienden je Haags noemen en toen raakte ik verward over hoe ik mijn affectie moest tonenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel een dingetje. Jij noemt mij ipv Haags dus hey vriend.
jup..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dua die heb je teruggenomen en nu is het weer uit?
Deed ik toch al gvd tattaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch ;s
vertrouw mij nou gewoon eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |