Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou zeg ik ben een en al lobi...
rotterdam/amsterdamquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je locatie is, maar R'dam max 28 op de piek. Vandaag en gisteren 32 piek.
Prognose, geen garantie.
kreeft laat dat schijnheilige provoceren maar over aan hzaw of niels bij jou is het te amateuristischquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
anders sc's vermongoliseren ja
jij hebt echt de nieuwe standaard gezet gewoon
Sorry maar dat is echt bullshit, nofi!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar toch ben jij wel degene met "macht", de banknop, zeg maar, dat vormt toch een barrière waardoor je niet helemaal vrijelijk gelijkwaardig kunt reageren als jij een nare opmerking maakt.
BOEMquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Scheidende familieleden en ineens moeten helpen met verhuizen en toneelspelen
Hoerenzooi
Zeg, maar even, ben je ondertussen hommo geworden?quote:
Ik heb dit idee niet hoor. Misschien moeten we een SC openen in TRUquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry maar dat is echt bullshit, nofi!
Dan kennen jullie me heel erg slecht en wordt het inderdaad eens tijd dat je wat meer buiten je sc komt ( wederom nofi)
Zo doe je me echt onrecht.
Wat raad je aan? Ik kom dus echt nooit buiten de SC, ben eigenlijk vergeten dat er nog meer fora zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kennen jullie me heel erg slecht en wordt het inderdaad eens tijd dat je wat meer buiten je sc komt ( wederom nofi)
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, maar even, ben je ondertussen hommo geworden?
Opgeslagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, maar even, ben je ondertussen hommo geworden?
En dan allemaal bovennatuurlijke shit discussiërenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb dit idee niet hoor. Misschien moeten we een SC openen in TRU
Nee, maar je begrijpt me wederom verkeerd, wat wss ook gewoon aan mij ligt. Het heeft niets met jou als persoon te maken of met hoe jij reageert, maar meer met de psychische shit dat jij een rode kleur hebt en een van de hoofdadmins van het forum bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ohquote:
Die wil ik ook nog wel zien ja. Zo meteen geeft hij ook de geestquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef Drug het volgende:
als paul mccartney nog eens deze kant op komt ga ik wel weer heen denk
blijft een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |