Ja en al die pvv kiezers beginnen nu te watertanden bij het idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Houd het er maar op dat het een populistisch standpuntje is.
Ik denk dat je niet hoeft te wachten op een bredere uiteenzetting. Geert gaat dat gewoon regelen!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet maar vraag mij dan of hoe de pvv het dan bedoeld :p
Dus de PVV wil een methodiek gebruiken uit een boek dat ze willen verbiedenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de koran staat dat je belasting kunt heffen op niet- en andersgelovigen (als je ze laat leven)
Dus de PVV hanteert eigenlijk een omgekeerd systeem
De vervuiler betaaltquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:10 schreef Joachim het volgende:
[..]
Dus de PVV wil een methodiek gebruiken uit een boek dat ze willen verbieden
Nou, misschien zal ik wel stemmen op de PVV maar sta echt niet te watertanden bij het idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en al die pvv kiezers beginnen nu te watertanden bij het idee.
Vanwege deze punten?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou, misschien zal ik wel stemmen op de PVV maar sta echt niet te watertanden bij het idee.
Dat wezenloze geleuter van jou helpt ook niet echt. Jij beschouwt het echt als een SC. En je bent niet de enige.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en al die pvv kiezers beginnen nu te watertanden bij het idee.
Volgens mij gaat het gewoon over het plan van de pvv?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat wezenloze geleuter van jou helpt ook niet echt. Jij beschouwt het echt als een SC. En je bent niet de enige.
Ja, gek genoeg zou dat zomaar een optie kunnen worden. Heb het altijd gezien als een one-issue partijtje dat een beetje voor de fun in de Kamer zit, maar ze hebben tegenwoordig volgens mij best een ruimer programma.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:12 schreef Zienswijze het volgende:
Je kan niet zeggen dat Wilders dom is: lagere lasten voor de Nederlanders en geen asielzoekers meer. Zeteltje of 30 moet wel lukken. Overigens dankzij het domme beleid van de gevestigde partijen.
Interessant idee. Kan misschien in POL.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:39 schreef Bart2002 het volgende:
Ik zou best interesse hebben in een topic om het programma puntsgewijs te bespreken. 1 punt per topic. Puntje 11 lijkt een bonuspunt te willen scoren...
Vooral om het EU standpunt van de PVV, ik ben een beetje klaar met het gelieg en gedraai van de andere partijen.quote:
Het gaat er wel over maar jij hebt het er niet over. Maar goed. Kansloos. Nutteloos, dit soort topics.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het gewoon over het plan van de pvv?
Jij bent vooral degene die over compleet andere dingen begint dan er in het plan van Wilders staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat wezenloze geleuter van jou helpt ook niet echt. Jij beschouwt het echt als een SC. En je bent niet de enige.
Komt overeen met de jizya uit dat boek wat Links Nederland zo aanbidt. Overigens ben ik tegen elke vorm van discriminatie, dat ter zijde.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zoiets doms heb gehoord als een belasting op hoofddoekjes.
Dan open je een topic in POL. Niemand houdt je tegenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het gaat er wel over maar je hebt het er niet over. Maar goed. Kansloos. Nutteloos, dit soort topics.
Hoe hypocriet wil je het dan hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Komt overeen met de jizya uit dat boek wat Links Nederland zo aanbidt. Overigens ben ik tegen elke vorm van discriminatie, dat ter zijde.
Pfffff. Die wijven allemaal. Ik ga naar bed.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij bent vooral degene die over compleet andere dingen begint dan er in het plan van Wilders staan.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe hypocriet wil je het dan hebben.
Jezus wat een huilie ben jij. je kan het gewoon niet hebben dat we het niet met je eens zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Pfffff. Die wijven allemaal. Ik ga naar bed.
Nou, ik ben eerder bang dat niemand jou tegen houdt om daar ook weer te reageren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan open je een topic in POL. Niemand houdt je tegen
Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerder bang dat niemand jou tegen houdt om daar ook weer te reageren.
Je leest mijn reacties niet. Ik weet niet of je bewust mij 'verkeerd begrijpt' of dat je je echt blind staart op sommige woorden, zonder de woorden die daarna volgen te lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gedachten zijn geen concrete voorbereidingen. Je moet eens weten hoeveel mensen dwanggedachten hebben. Moeten we die dan ook maar gaan verbieden als ze ons onwelgevallig zijn?
[..]
Dat bedoel ik dus. Als je in boerkini een terroristisch symbool ziet dan gaat het al mis. Kennelijk is ieder islamitisch symbool voor jou een uiting van terrorisme. Generalisatie ten top.
Vind ik ook. Maar de FAQ paste niet meer op het A4'tje dus is het troep blijkbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef LXIV het volgende:
Het is tenminste wel helder en overzichtelijk.
Nee, de grenzen voor radicale moslims openzetten, miljarden jaarlijks aan de EU overmaken, Oost-Europeanen die concurreren met Nederlanders, lage straffen bij criminaliteit, hoge criminaliteit door Marokkanen, bezuinigen op de AIVD zoals de VVD wil zijn allemaal leuke beleidsinstrumenten. De gevestigde partijen hebben de opkomst van de PVV - helemaal - aan zichzelf te danken. Overigens heel treurig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:45 schreef Wespensteek het volgende:
"Nederland weer van ONS!", wie zijn dat de Duitsers, Fransen of de Spanjaarden?
Tsja, de PVV heeft ook nooit gezegd dat ze niet hypocriet is. Als de gevestigde partijen eens 40 jaar lang de radicale islam goed hadden aangepakt, zou je nu geen PVV hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe hypocriet wil je het dan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |