Kom al een tijdje zo nu en dan buurten. Ben eind juli begonnen, maar mede dankzij prioriteiten nog maar lvl7.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:27 schreef picodealion het volgende:
Ik had je hier nog niet gezien Nattekat. Net begonnen?
Dees als ie werkt.. Doet t soms niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:35 schreef FreekVonk het volgende:
Ik ben weer terug van een lange vakantie, en ik vroeg me af of er een werkend alternatief is voor wat eerst Pokévision was?
Blijven hetzelfde. Je kan dan ook adv de IV waardes precies uitrekenen welk CP de pokemon na evolutie krijgt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:44 schreef Murmeli het volgende:
Ik geloof dat het al wel eens gezegd is hier maar ik weet het niet meer. Blijven iv etc bij evolueren vergelijkbaar of zeggen waardes voor de evo niets over daarna?
Oké, jammer. Mijn eevees zijn niet zo goed. Hopelijk komen er nog betere langs danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Blijven hetzelfde. Je kan dan ook adv de IV waardes precies uitrekenen welk CP de pokemon na evolutie krijgt.
Grote kans dat je betere tegenkomt.. Of misschien een 10km ei.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oké, jammer. Mijn eevees zijn niet zo goed. Hopelijk komen er nog betere langs dan
Tnx
Raar genoeg vallen die bij mij ook altijd hoog uit. Heb er nu 4 boven de 90% (waarvan 2 97.8). En dat is me verder alleen gelukt bij magikarps, maar daar heb ik er dan ook al 600+ van gevangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Grote kans dat je betere tegenkomt.. Of misschien een 10km ei.
Ik heb zelf geen tekort aan goede Eevee's.
Schijnt een bugje met pokedexnummer te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Raar genoeg vallen die bij mij ook altijd hoog uit. Heb er nu 4 boven de 90% (waarvan 2 97.8). En dat is me verder alleen gelukt bij magikarps, maar daar heb ik er dan ook al 600+ van gevangen.
Meestal welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:20 schreef Nattekat het volgende:
En in één keer met een normale pokeball in een nice throw
Lastig toch?
Ik kwam 'm eindelijk tegen op vakantie... en hij rende wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:14 schreef Nattekat het volgende:
Pikatchu in de buurt
Echt nog nooit gezien in de omgeving.
Deze pagina kan ook wel uit mijn bookmarks... midden in een woonwijkquote:Electric-type Pokemon like Pikachu can be found in only one particular type of area in Pokemon Go: areas the game regards as ‘industrial’. The best place to search for these, then, are industrial parks, schools and college campuses, and other dry places that are largely concreted over.
Ik vind het niet erg. Eevee's evoluties zijn nog steeds een van de makkelijkste en snelste manieren om een sterke vuur/water/elektriciteit pokemon te krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Schijnt een bugje met pokedexnummer te zijn.
Ik moet 'm nog downloaden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze pagina kan ook wel uit mijn bookmarks... midden in een woonwijk
Eerder vandaag ook al een poison op diezelfde plek, die had daar ook niet mogen spawnen.
Ben fan van deze update
Congratsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |