Zo zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die vraag staat er niet meer op
Er staat toch ook niet dat je zelf via Utrecht gaat? Jouw trein wellicht wel (ik ben niet bekend met de dienstregeling daar).quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:31 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Interessante route neem ik dan van Diemen naar Sloterdijk via Utrecht.
Van Kazachstan, Rusland en Azerbeidzjan weet ik zeker dat ze modern materieel voor slaaptreinen hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:47 schreef 0906 het volgende:
Veel slaaptreinen worden uitgefaseerd, weten jullie nog waar ze van die moderne slaaptreinen hebben?
- RZD (Rusland), o.a. Nice - Moskouquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:47 schreef 0906 het volgende:
Veel slaaptreinen worden uitgefaseerd, weten jullie nog waar ze van die moderne slaaptreinen hebben?
Zänk ju vor trävveling wis duts reelways koetbaai exit on zze left, ziz treen is ät ze moment ten minnets diläitquote:
Tot 4 november mag je gratis mee!quote:ISRAEL’s minister of transport Mr Yisrael Katz took an inaugural trip on August 29 on the 60km Jezreel Valley line linking Haifa and Beit Shee’an ahead of the start of scheduled services on October 16.
Dan kunnen ze die verdiepte ligging ook wel op hun buik schrijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
In Vught willen ze geen cargo's meer door hun dorp heen hebben
http://www.bd.nl/regio/de(...)veranderen-1.6319031
Pimpel, in Twello. Kwam pas op de IJsselbrug tot stilstand..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wie is er tegen een auto gereden!
ik denk het wel, want gevaarlijk. Paard en wagen komen weer terug in Vught, net als de trekschuitquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:49 schreef dcm360 het volgende:
Willen ze dan ook vrachtverkeer over de weg gaan verbieden?
Veel ton tegen een klein beetje ton, tegen zijkant wellicht. Vreemd is het wel maar onverklaarbaar, moah.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:41 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Pimpel, in Twello. Kwam pas op de IJsselbrug tot stilstand..
Edit: 'De trein had de aanrijding met de auto niet door en reed door.' Wtf![]()
http://www.destentor.nl/r(...)g-deventer-1.6323274
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |