Dat is rap. Heb wel eens meegemaakt dat er binnen het half uur een vervangende bus reed, maar binnen 20 minuten ...quote:Op donderdag 1 september 2016 18:30 schreef dennistd het volgende:
Om 17.31u was er een melding van een aangereden viaduct Hengelo-Oldenzaal, en om 17.50u stond er al een treinvervangende bus klaar
Bij Arriva gebeurt het ook wel eens, die hebben dan ook eigen bussen, dus veel kortere lijntjes om die te regelen.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is rap. Heb wel eens meegemaakt dat er binnen het half uur een vervangende bus reed, maar binnen 20 minuten ...
mja, ze bellen eerder een Veenstra, Dorenbos, UVO of een andere tourboer die dicht bij de storing zit. Ietsje later komen er ook eigen bussen.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij Arriva gebeurt het ook wel eens, die hebben dan ook eigen bussen, dus veel kortere lijntjes om die te regelen.
Je moest die bus zelf rijden?quote:Op donderdag 1 september 2016 18:30 schreef dennistd het volgende:
Om 17.31u was er een melding van een aangereden viaduct Hengelo-Oldenzaal, en om 17.50u stond er al een treinvervangende bus klaar
TS komt met enige regelmaat voorbij tijdens Steam sales. Ik heb TS2016 inclusief vier routes gekocht voor iets van ¤ 8,- en dat is best leuk.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:34 schreef MTL het volgende:
So, die engine voor TS2017 van hun is ook wel verouderd zegt
Zo te zien is dat ding sinds die eerste Rail Simulator eigenlijk niet meer geüpdatet. En daar nog 45 euro voor durven te vragen ook![]()
Waar ik me het meeste aan stoor in TS is de dispatcher. Het ding is traag met het uitrekenen van paden, en is ook niet al te slim in de keuzes die uiteindelijk gemaakt worden. Ik hoop dat ze dat goed aanpakken.quote:Die UE4 versie ziet er wel strak uit, maar alsnog is dit nog niet de belachelijk mooie content die je met UE4 zou kunnen maken.
Nu lijkt het alsof ze een hoop content geïmporteerd hebben vanuit de oude versie, en daarna de locs grafisch wat opgepoetst hebben.
Als de developertools voor die UE4 versie uitkomen, hoop ik dat er wel wat mooiers gemaakt gaat worden
Nee, ik was al een normale dienst aan het rijden, had net even kort pauze. Was een MVP'er (Medewerker Veiligheid & Productie, combifunctie van controleur, reserve, haltedienst en wat er verder te doen is) die erop zat.quote:
Ik weet het ook niet, maar het is gewoon vanaf het begin kut, dus waarschijnlijk gestart met verkeerde uitgangspunten. Gaat ook niet meer goedkomen. Ergo: vernietigen.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit of het kansloze incompetentie is, of outright keiharde kontenaaierij.
Dat zou wel fijn zijn, ook dat je wat meer gekke dingen kunt doen, zoals achter een stopper terecht komen met je IC als je echt een rukker bent in op tijd rijden.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waar ik me het meeste aan stoor in TS is de dispatcher. Het ding is traag met het uitrekenen van paden, en is ook niet al te slim in de keuzes die uiteindelijk gemaakt worden. Ik hoop dat ze dat goed aanpakken.
Jaaaaaquote:Op donderdag 1 september 2016 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn, ook dat je wat meer gekke dingen kunt doen, zoals achter een stopper terecht komen met je IC als je echt een rukker bent in op tijd rijden.
Dorenbosquote:Op donderdag 1 september 2016 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ze bellen eerder een Veenstra, Dorenbos, UVO of een andere tourboer die dicht bij de storing zit. Ietsje later komen er ook eigen bussen.
Of willekeurige wisselstoringen, seinstoringen, dat je die auto's die vlak voor je trein de overweg oversteken ook gewoon kunt aanrijden, bovenleiding slopen met brakke stroomafnemers, snelschakelaars eruit trekken als je teveel stroom vraagt, sowieso functionele voltmeters op basis van een elektrisch netwerk.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef James1988 het volgende:
*pling plong*
"Dames en heren, omdat onze machinist een absolute rukker is qua op tijd rijden zal deze trein in het volgende station worden opgeheven. Reizigers naar X, Y en Z kunnen gebruik maken van de eerstvolgende S1 naar Lindau, die 5 minuten na onze aankomst zal vertrekken vanaf het tegenovergelegen perron. Onze excuses voor het ongemak."
Lijkt me leuk als dat óók kan
Als ik dat allemaal wil meemaken kan ik beter bij NS (of NMBS) solliciteren denk ikquote:Op donderdag 1 september 2016 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of willekeurige wisselstoringen, seinstoringen, dat je die auto's die vlak voor je trein de overweg oversteken ook gewoon kunt aanrijden, bovenleiding slopen met brakke stroomafnemers, snelschakelaars eruit trekken als je teveel stroom vraagt, sowieso functionele voltmeters op basis van een elektrisch netwerk.
Dat met die volten bij NMBS iets minder.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als ik dat allemaal wil meemaken kan ik beter bij NS (of NMBS) solliciteren denk ik
Zelf dispatchen lijkt me ook wel aardig. Van mijn werk mijn hobby maken, zeg maar.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
TS komt met enige regelmaat voorbij tijdens Steam sales. Ik heb TS2016 inclusief vier routes gekocht voor iets van ¤ 8,- en dat is best leuk.
Niet alle routes vind ik even interessant (stoom boeit me geen ene ruk), maar op Keulen - Koblenz heb ik me uitstekend kunnen vermaken.
[..]
Waar ik me het meeste aan stoor in TS is de dispatcher. Het ding is traag met het uitrekenen van paden, en is ook niet al te slim in de keuzes die uiteindelijk gemaakt worden. Ik hoop dat ze dat goed aanpakken.
En er komt dus multiplayer! Het lijkt me leuk als er straks routes zijn waar je een conducteur nodig hebt bij het vertrekproces.
Dat lijkt mij ook leukquote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Zelf dispatchen lijkt me ook wel aardig. Van mijn werk mijn hobby maken, zeg maar.![]()
Ik heb onlangs de Vectron Advance gekocht van RSSLO. Wat een beest van een machine is datquote:Overigens is mijn favoriet de Class 90 op de GEML London-Ipswich. Al is de Class 86(?) met die tap charger ook een fijne uitdaging.
Voor wat ik weet van het nieuwe rooster starten we met drie dagen, hier moeten nog wel vrijstellingen van af. Plus dat het merendeel nog voor de kerstvakantie alweer af wordt gesloten, dus zal vast niet veel van die drie dagen overblijven...quote:Op donderdag 1 september 2016 18:19 schreef MTL het volgende:
Jep, op een geven moment waren de lessen allemaal perfect op twee dagen gepland
Gaat dat nog steeds zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |