Zit hij mobiel?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat kan Niels toch niet jonguuhhhh
o chill zie die mensen weleens rondlopen bij mij op werk, best relaxed beetje lullen met iedereen en als er wat omflikkert een schoonmaker naartoe sturenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:05 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Tweede jaar Facilitair Medewerker niveau 2
18 jaar is niet zo jong hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:12 schreef Etsu het volgende:
Jeetje, 18 jaar en nu al zulke grove scheldwoorden gebruiken.
Ik had niet in de gaten dat ik lapo had.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat kan Niels toch niet jonguuhhhh
Gelukkig is iedereen hier met mij eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:13 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
18 jaar is niet zo jong hoor
Ja dat vind jij wel natuurlijk maar ik vind 15 jaar weer jong
Heb ik ook constant, kuuhuuuttttutututututuutututututututututtttttttquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:14 schreef Wheeljack het volgende:
Ik dacht dat ik lapo had maar toen ik op invoeren drukte zag ik 'je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren'
Ah joh, dan pak je er toch 2 van 9? of 3 van 6?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:14 schreef Drug het volgende:
vind 18 prima leeftijd tbh :$
net een jaartje voorbij de sweet spot, mjah who cares toch
intiem zijn is voor mij tussen twee personen, ik ben conservatief like that :$quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ah joh, dan pak je er toch 2 van 9? of 3 van 6?
#PEDO
Jij hebt te veel met die Amerikaan gechat denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ah joh, dan pak je er toch 2 van 9? of 3 van 6?
#PEDO
Maar wat nou als diegene gek is op breien? Dan moet 'ie wel met steekjes verder toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is een beetje flauw etsu, zeker als iemand niet kan reageren. Laat we maar even zonder steekjes verder gaan.
Juist helemaal niet meer, maar dat is een opmerking die ik ooit in de kroeg hoordequote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt te veel met die Amerikaan gechat denk ik.
Mur is echte levensgenieter dat zie ik nu alquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
fuck yeahtijd voor terrasje. Lams spiesjes, bier, tetten. Leven
Alleen als het een praktiserend breier is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar wat nou als diegene gek is op breien? Dan moet 'ie wel met steekjes verder toch?
KLB / [KLB SEX SC]quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is een beetje flauw etsu, zeker als iemand niet kan reageren. Laat we maar even zonder steekjes verder gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |