SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links in de hoek is mijn woning. Met voor mij (naast de parkeerplaats) een uitzicht op de vijver en de fontein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige waar ik nu over het nadenk is het raam. Ik krijg namelijk een raam van 2,5 meter breed en 6 meter lang. Ik vraag me af of ik gordijnen wil of iets anders.Immer gerade aus!
Haha, ik weet niet of werkt in een kleine dorp waar ik woon.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:56 schreef d4v1d het volgende:
Je kan ook rood licht ophangen in plaats van gordijnen
Ik zou voor duo rolgordijnen gaan. Mooi strak. Maar natuurlijk moet het wel passen bij de rest van je interieur. Als het een moderne look heeft zou ik er zeker voor gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:03 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of werkt in een kleine dorp waar ik woon.
2,5 meter hoog en 6 meter breed?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:52 schreef MiszSpace het volgende:
Het enige waar ik nu over het nadenk is het raam. Ik krijg namelijk een raam van 2,5 meter breed en 6 meter lang. Ik vraag me af of ik gordijnen wil of iets anders.
Aan de interieurschets te zien is er een vide en een raam van 2,5m breed en 6 meter hoog.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
2,5 meter hoog en 6 meter breed?
Klopt Ivo1985, het is inderdaad een vide met een raam van 2,5 breed en 6 meter hoog.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:25 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Aan de interieurschets te zien is er een vide en een raam van 2,5m breed en 6 meter hoog.
Het verscheelt per woning. Woningen van 40m² tot aan woningen van 155m².quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoeveel m² zijn de woningen eigenlijk ?
Maar zo ideaalquote:
Haha kan inderdaad geen andere dorp zijn! Maar foto's komen nogquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:09 schreef Lutte het volgende:
Oude middelbare school die omgetoverd wordt tot koopwoningen met uitzicht op een vijver met fontein in een klein dorp: ik weet vrij zeker dat dit ook mijn oude middelbare is.![]()
Ben erg benieuwd wat ze ervan maken en ga je zeker volgen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |