KLB SC gaat wel weer open.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar wie moeten ik en CK uit elkaar trekken om weer klb sc nieuw leven in te blazen dan?
zou wel kiezen om of stront of schijt te gebruiken en niet allebeiquote:
Ja ik las het ook netquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel kiezen om of stront of schijt te gebruiken en niet allebei
Ja, ik gooi het gewoon op de hitte.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is ook alweer afhankelijk van de verdere context van de conversatie en het gezelschap waarin je je begeeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stront op een hittebron gooien is echt niet bevorderlijk voor de stankquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik gooi het gewoon op de hitte.
Eventjes geduld, jullie horen vanzelf spoedig hoe of wat we gaan doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar wie moeten ik en CK uit elkaar trekken om weer klb sc nieuw leven in te blazen dan?
spannendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eventjes geduld, jullie horen vanzelf spoedig hoe of wat we gaan doen.
Wel goed tegen de muggen heb ik mij ooit eens laten vertellen toen ik zo'n survivalprogramma zat te kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stront op een hittebron gooien is echt niet bevorderlijk voor de stank
hmm, dus door gewoon een dampende hoop in je slaapkamer te leggen, zou je snachts niet gestoken worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel goed tegen de muggen heb ik mij ooit eens laten vertellen toen ik zo'n survivalprogramma zat te kijken.
jij weet toch wel dat we niet grote boze pestkoppen zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eventjes geduld, jullie horen vanzelf spoedig hoe of wat we gaan doen.
alleen etsu, dat is echt een gemenerdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij weet toch wel dat we niet grote boze pestkoppen zijn
Dat weet ik niet alleen, dat weet iedereen wel hoor. Maar tegelijkertijd kunnen mensen elkaar wel lekker opruien natuurlijk en dan krijg je een beetje zoiets zoals gisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor die tocht met dit weer Frank!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet alleen, dat weet iedereen wel hoor. Maar tegelijkertijd kunnen mensen elkaar wel lekker opruien natuurlijk en dan krijg je een beetje zoiets zoals gisteren.
Godverdommequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor die tocht met dit weer Frank!
hou je bek joh, zeiklulquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja mij beetje zien als seksobjectquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen etsu, dat is echt een gemenerd
echt he. die hzaw en ck smeren de hele tijd ongemerkt een beetje stront aan die ventilator en doen dan verontwaardigt als iemand de stekker in het stopcontact steektquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet alleen, dat weet iedereen wel hoor. Maar tegelijkertijd kunnen mensen elkaar wel lekker opruien natuurlijk en dan krijg je een beetje zoiets zoals gisteren.
eensquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen etsu, dat is echt een gemenerd
Daar ontkom je niet altijd aan als je wat aan me vraagt, dat weet je.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor die tocht met dit weer Frank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |