ER IS EEN VERSCHIL TUSSEN EEN HALFUUR EN UREN HEquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:53 schreef Nobu het volgende:
Nou en? Als je het uren laat staan smaakt het sowieso naar smeerolie.
Slimquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:15 schreef Roland_Deschain het volgende:
Gewoon even na 29 minuten het aan- en uitknopje indrukken. Blijft ie weer een half uur warm.
Zal ik anders zelf bonen gaan branden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:15 schreef Roland_Deschain het volgende:
Gewoon even na 29 minuten het aan- en uitknopje indrukken. Blijft ie weer een half uur warm.
Staat deze nog ergens op internet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:55 schreef deadprez het volgende:
Zou een filmpje maken waarin je ze met de dood bedreigt.
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Staat deze nog ergens op internet?
Ja, de temperatuur.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:26 schreef zovty het volgende:
Alsof er iets mis is met koude koffie.
Ik heb een keer mezelf doodgedreigdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Staat deze nog ergens op internet?
Als je een halve kan zet voor twee personen is 'ie toch niet leeg in een half uur? Niks fijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:38 schreef Pharkus het volgende:
Ik vind het wel fijn. Wist niet dat het een opgelegde regel was van het partijbeuro.
Is 'ie schoon?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:47 schreef 44rdbei het volgende:
Ruilen van koffiezetter? mijn koffiezetter kan je altijd aan laten staan maar ik vergeet hem wel eens uit te zetten. .
![]()
Wel beetje kalk aan de binnenkant maar wel schoon.en het warmhoud plaatje is niet helemaal mooi meer.quote:
Wat is het voordeel van een moccamaster? of is het gewoon voor luie mensen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:02 schreef kELAL het volgende:
Geen Moccamaster hebben
(Ja, ze zien er uit alsof ze sinds 1964 helemaal niets hebben veranderd, maar dat is in dit geval alleen maar een groot voordeel.)
Nee, het niets voor luie mensen, sterker nog: het is volkomen ongeschikt voor lieden die te lui zijn om te googlen of copy-pasten en .nl er achter tikken. ‽quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:11 schreef 44rdbei het volgende:
Wat is het voordeel van een moccamaster? of is het gewoon voor luie mensen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef haan33 het volgende:
Geen caffeine strijder zijn en elk half uur 2 bakken espresso knallen
Die is inderdaad heel fijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:02 schreef kELAL het volgende:
Geen Moccamaster hebben
(Ja, ze zien er uit alsof ze sinds 1964 helemaal niets hebben veranderd, maar dat is in dit geval alleen maar een groot voordeel.)
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]niet gewoon elk uur een lijn vatten
Wist je dat er thermoskannen bestaan die je koffie warm houden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:49 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb een nieuw koffiezetapparaat gekocht van een niet nader te noemen merk. Opeens flikkert dat ding steeds uit, ik dacht al dat het een beveiliging was.
Navraag bij Philips leert dat DE KUT EU regelgeving heeft bedacht dat een koffiezetapparaat na 30 minuten vanzelf moet uitschakelen.
ZO SNEL DRINK IK DE KAN NIET LEEG EN HIJ ONTPLOFT NIET ZOMAAR
FUCK MAN
Wist je dat er een warmhoudpl... moet ik het echt uitleggen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wist je dat er thermoskannen bestaan die je koffie warm houden?
Ja, dat ding wat na 30 minuten uitgaat. Waardoor je dus koude koffie krijgt. Wat je kunt voorkomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wist je dat er een warmhoudpl... moet ik het echt uitleggen?
Deze man weet hoe het werkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:02 schreef kELAL het volgende:
Geen Moccamaster hebben
Dat dus niet had gehoeven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, dat ding wat na 30 minuten uitgaat. Waardoor je dus koude koffie krijgt. Wat je kunt voorkomen.
Zoals DSLR's die 10 minuten (lelijk) kunnen filmen omdat de fabrikant toevallig ook nog camcorders verkoopt. En dan heb ik het over het prof segment.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:25 schreef ToT het volgende:
Mijn Philips blijft een uur of 2 de boel verwarmen, maar @ die regeltjes: digitale camera's die ook kunnen filmen, mogen hooguit 29 minuten en 59 seconden kunnen filmen, anders wordt het als een camcorder gezien en moet er meer belastingen over betaald worden!
Zelfs in Amerika krijgen ze deze afgeknepen versies, zeker om grijze import naar Europa te voorkomen.
Yup, paar dagen geleden nog een filmpje gezien over iemand die een lens gewoon ergens in het land zelf gekocht had, maar de verkoper had dat ding zelf grijs geïmporteerd. Nikon weigerde het onder garantie te repareren. Alleen als je met keiharde bewijzen kunt komen dat jij zelf het ter plekke in bijvoorbeeld Taiwan of whatever gekocht hebt i.p.v. via een tussenhandelaar of via internet besteld hebt vanuit het buitenland, schijnen ze wel een coulanceregeling te hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:32 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat dus niet had gehoeven.
[..]
Zoals DSLR's die 10 minuten (lelijk) kunnen filmen omdat de fabrikant toevallig ook nog camcorders verkoopt. En dan heb ik het over het prof segment.
En als je lensen koopt in Japan en ze opstuurt naar bijvoorbeeld een Amerikaans repair center repareren ze het niet. Terwijl het gewoon een echte Nikon of Canon-lens is.
Ik snap de irritatie wel dat je extra geld moet uitgeven en een extra handeling moet doen omdat het ding wat je gekocht hebt, niet aan je verwachtingen voldoet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, dat ding wat na 30 minuten uitgaat. Waardoor je dus koude koffie krijgt. Wat je kunt voorkomen.
Tony & Chelseaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, paar dagen geleden nog een filmpje gezien over iemand die een lens gewoon ergens in het land zelf gekocht had, maar de verkoper had dat ding zelf grijs geïmporteerd. Nikon weigerde het onder garantie te repareren. Alleen als je met keiharde bewijzen kunt komen dat jij zelf het ter plekke in bijvoorbeeld Taiwan of whatever gekocht hebt i.p.v. via een tussenhandelaar of via internet besteld hebt vanuit het buitenland, schijnen ze wel een coulanceregeling te hebben.
Maar dat heeft weer niks met de EU te maken natuurlijk.
Maar een koffiezetapparaat die de boel maar een half uurtje warm houdt is natuurlijk wel te achterlijk voor woorden!Veiligheid moet er zijn, maar het product moet nog wel een beetje bruikbaar zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Tony & Chelsea
Ik ben die wetgeving een beetje zat. Een spaarlamp op je wc slaat ook nergens op. En zo zijn er wel meer rare wetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |