Ik kijk de 2e helft, en uiteraard valt PSV alleen maar aan. Alleen komen ook weinig echt grote kansen. Maar verder kan ie er zomaar invallen hoor en dat zou me ook niks verbazen.quote:
flikkert es op op kutjongquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een dramatische wedstrijd, verpest door dat hoerenjong die weer eens een strafschop wilde missen
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Van wat ik gezien heb mag Luuk zich dit aanrekenen. Wat heeft die een kansen gemist zeg.
Misschien schiet die er wel eens een strafschop in. Laat iemand anders ze lekker nemen, Willems ofzo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:32 schreef tompsv18 het volgende:
Krijgen we die schijtbroer van hem er ook nog eens bij
Dat kan ik niet betwisten, jij hebt daar vast een heel archief voorquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit posten we elk jaar in het feyenoord topic.
Luuk uit, Ziyech in.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Van wat ik gezien heb mag Luuk zich dit aanrekenen. Wat heeft die een kansen gemist zeg.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |