Ik raad je aan om de lezingen van vrouwelijke anti-feministen te luisteren. Zij leggen uit hoe scheef wensen van vrouwen zijn gegroeid. Binnen de moderne maatschappij. Ten opzichte van mannen. Dating-Sites moeten deze inzichtelijke cijfers ook bezitten. Hun eisenlijst is gewoon te veel. Ze willen de knappe partner, het inkomen, de carriere en de kinderen. En zelf raken zij hierdoor ook in de knel. Mannen zijn onteigend van hun natuurlijke rol. Vrouwen weten niet meer wat zij willen. En vragen zich af waar de goede mannen voor de relaties zijn gebleven.quote:Op maandag 5 december 2016 20:57 schreef gewoonmeppen het volgende:
Ik zie een man die geen moeite wil doen voor een vrouw en er geen geld aan wil uitgeven en die niets te bieden heeft. Het ligt uiteraard aan de websites en vrouwen.
Schandalig dat ze eisen stellen aan een man, jij neemt vast genoegen met alles wat warm aanvoelt.
Gewoon lekker alleen blijven!
Schoonheid en aantrekkelijkheid is voor een heel groot deel gewoon objectief te bepalen. Dat een prachtige meid met een lelijkerd gaat is iets dat normaal weinig voorkomt (gold-diggers nagelaten) en andersom ook niet. En die ene uitzondering die je kent, ontkracht niet de theorie.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar wat is lelijk? Het verbaast mij soms hoe zwart-wit stellen soms zijn. Soms lopen prachtige meiden rond met de meest lelijke Neanderthaler look-a-like mannen. Andersom komt ook voor, mannen die bij vrouwen voor knap doorgaan en de meest knappe vrouwen in de kroeg kunnen hosselen eindigen bij gedrochten.
Zal wel beauty is in the eye of the beholder zijn.
Een relatie moet toch echt van 2 kanten komen, of ben jij zo'n béta die de vrouw helemaal in de watten legt en jezelf laat gebruiken?quote:Op maandag 5 december 2016 20:57 schreef gewoonmeppen het volgende:
Ik zie een man die geen moeite wil doen voor een vrouw en er geen geld aan wil uitgeven en die niets te bieden heeft. Het ligt uiteraard aan de websites en vrouwen.
Schandalig dat ze eisen stellen aan een man, jij neemt vast genoegen met alles wat warm aanvoelt.
Gewoon lekker alleen blijven!
Mja, maar houd er rekening mee dat je al heel snel interessant bent voor aziatische vrouwen uit die landen. Het hoeven geen hoeren te zijn om op westerse welvaart te vallen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 05:57 schreef Dorpspastoor het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn echt wel enorm veeleisend moet ik zeggen hoor![]()
Heb een tijdje de betaalde versie van Tinder gehad, en ging toen swipen in Manilla (Fillippijnen). Ik had (zonder overdrijven) binnen anderhalf uur meer dan 200 matches, en meer dan 50 % ging uit zichzelf tegen mij praten. En de meerderheid van die vrouwen was echt aanzienlijk knapper dan menig Nederlandse met een schouderbreedte van een boeing 747. En ze waren allemaal hoog opgeleid en spraken veel beter engels dan ik, dus ook echt niet van die domme snollen of hoeren ofzo.
Realiteit is natuurlijk Twisted, want die Filipina's vinden natuurlijk ook het idee van een westerse man met (in hun ogen) veel geld erg interessant,
Maar ga je dan weer in NL swipen, krijg je twee karige matches per uur ofzo, die natuurlijk nooit een keer tegen je zullen gaan praten. En dat terwijl ik toch een niet onooglijke degelijke en netjes geklede jongeman ben van bijna twee meter lang. Maar ook dat is kennelijk niet goed genoeg meer.
Zit gvd laatst een keer the Undateables te kijken, zie ik een gehandicapte meid met een scheve bek en een krom gegroeide ruggengraat die doodleuk zit te vertellen dat ze 'wel een lange eisenlijst' heeft
Ik heb geen 8 pack en had in een week redelijk wat matches.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:43 schreef Denivellering het volgende:
Stop ajb met datingssites, er komt alleen maar narigheid van. Neem tinder: Als je geen 8-pack hebt om te showen wordt het lastig voor je. Heb je een keer een leuke match, dan antwoorden ze niet of spelen hard-to-get.
Het grote probleem is dat vrouwen te gewild zijn. Mannen doen een moord op die websites als Lexa, terwijl menig vrouw Lexa gebruikt "als erbij".
Wil je als man je ego krenken, ga dan vooral door.
Ik houd het bij de kroeg.. daar heb ik veel vaker sjans dan dat ene maandje dat ik op Tinder zat.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:08 schreef LittleLady het volgende:
Okee nu kunnen we allemaal zeggen dat de vrouwen veeleisend zijn, maar als ik op badoo langs de mannen ga dan vind ik het niet zo gek dat mannen niet zo vaak worden aangesproken, op de gemiddelde foto zie je een psychopatisch grijnzende man met een compleet vergeeld gebit en een zonnebril met een vis in zijn hand, met kleding waarvan ik mij afvraag waar ze die winkel ooit hebben gevonden, helemaal een afknapper op elke foto bier erbij.
Of ze hebben een foto waarbij de ex of vrouw/vriendin is weggeknipt of ook zo afgrijzelijk, van die via de spiegel selfie's waarbij ze nogal scheel kijken.
De dates die ik wel heb gedaan via badoo, hadden de mannen een vrij leuk profiel met gewone foto's, heb mijn huidige vriend ook via een datingsite, die had gewoon een normaal profiel die spontaan en leuk overkwam. Twee van mijn exen ken ik ook via badoo en ook die hadden hele normale profielen met normale foto's.
Daarbij na de mannen te hebben afgezeken, sommige vrouwen denken ook dat ze het nieuwste foto model zijn en hoevaak plaatsen vrouwen geen foto's met zichzelf van 10 jaar voor vandaag. Of ze zijn zo geshopt dat die 30 kg teveel ineens wonderbaarlijk verdwenen is of ze smeren zoveel make up dat je meer het idee hebt dat met een roller die wenkbrauwen worden aangebracht. En veeleisend, tja wat is veeleisend, je valt erop of niet en wat iemand hiervoor al zei, je kiest zelf ook niet zomaar een vrouw omdat die warm is.
Tja, Badoo is dan ook een datingsite die voornamelijk wordt gebruikt door mensen die sociaal-economisch minder sterk zijn dan gemiddeld. Vergelijk het maar eens met OkCupid, daar zul je minder karper-foto's en selfies tegenkomen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:08 schreef LittleLady het volgende:
Okee nu kunnen we allemaal zeggen dat de vrouwen veeleisend zijn, maar als ik op badoo langs de mannen ga dan vind ik het niet zo gek dat mannen niet zo vaak worden aangesproken, op de gemiddelde foto zie je een psychopatisch grijnzende man met een compleet vergeeld gebit en een zonnebril met een vis in zijn hand, met kleding waarvan ik mij afvraag waar ze die winkel ooit hebben gevonden, helemaal een afknapper op elke foto bier erbij.
Of ze hebben een foto waarbij de ex of vrouw/vriendin is weggeknipt of ook zo afgrijzelijk, van die via de spiegel selfie's waarbij ze nogal scheel kijken.
Ik snap het niet, bij mij antwoorden ze allemaal en uiteraard gaan niet alle gesprekken even vlot maar dan laat je'm gewoon passeren. En ik ben ook geen fotomodel, maar wel verzorgd met een degelijke vaste baan en beetje moderne kleding.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:43 schreef Denivellering het volgende:
Stop ajb met datingssites, er komt alleen maar narigheid van. Neem tinder: Als je geen 8-pack hebt om te showen wordt het lastig voor je. Heb je een keer een leuke match, dan antwoorden ze niet of spelen hard-to-get.
Ja, ze moeten vooral betalen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:17 schreef Opoefiets het volgende:
De gemiddelde vrouw is vrij veeleisend.
Ik vind het al heel fijn als mijn date in kwestie (m/v) er verzorgd uitziet. En met geld om kan gaan, maar ook op een manier dat anderen er niet minder van worden (gierigheid, bah!). Of dat nou is van een minimumloon of van een goed betaalde baan interesseert me niet. Ik vind het veel irritanter als mensen rekeningen verstoppen of alles ontkennen wanneer de deurwaarder voor de deur staat.
Maar misschien ben ik wel raar. Het lijkt me ook helemaal niks om carrièrevrouw te zijn en dat hoeft voor mij ook helemaal niet. Een leuk leven is goed genoeg. Het is handig om veel geld te verdienen, maar dan doe ik niet het werk wat ik leuk vind.
Het lijkt mij veel belangrijker dat mensen humor hebben en dat je gesprekken kunt voeren. Ik hoef geen lege huls waar ik mee kan showen in de buitenwereld en waar ik thuis doodongelukkig mee ben.
Als ze ~44 zijn weten ze zelf ook dondersgoed dat hun marktwaarde als een denderende trein richting de 0 gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:46 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik snap het niet, bij mij antwoorden ze allemaal en uiteraard gaan niet alle gesprekken even vlot maar dan laat je'm gewoon passeren. En ik ben ook geen fotomodel, maar wel verzorgd met een degelijke vaste baan en beetje moderne kleding.
En dan hangt het er natuurlijk van af waar je op gaat swipen, ik ben 44 en als ik swipe op 18 tot 22 jarigen dan gebeurd er ook geen hol, maar dat is ook niet waar ik naar zoek.
Wees ambitieus maar realistisch in je partnerkeuze, kom een beetje creatief en grappig uit de hoek en zet duidelijke recente foto's.
Die ene en tevens laatste keer dat ik een blik wierp op Badoo hoopte ik ook dat het nep zou zijn. Zo veel sociaal-economische zwakkeren bij elkaar... Het leek wel een theatervoorstelling. Zo'n meisje/vrouw had wel 20 selfies met in elke foto diezelfde wezenloze blik, telkens in haar tuintje met grindtegels en plastic tuinmeubels... Gewoon niet goed.quote:
En wat nou als iemand, om maar een voorbeeld te noemen, erg ambitieus is maar net is wegbezuinigd bij een bank en dus opnieuw moet gaan solliciteren? Dan heeft die man in kwestie dus geen werk, en voldoet hij dus niet aan het lijstje en wordt doorgehaald op de lijst?quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:04 schreef LittleLady het volgende:
Ach ik denk dat iedereen wel eisen heeft, anders zouden we zo naar buiten lopen, even checken, ja vrijgezel en zo een willekeurig persoon mee naar binnen nemen van nou, dit is de nieuwe relatie.
Ja ook ik had eisen, werk dien je te hebben, zelfstandigheid, geen kleine kinderen, verzorgd en een motor, dat laatste omdat ik zelf groot liefhebber ben van motorrijden en zelf ook een heb.
Noem het veeleisend, maar zijn dingen die ik belangrijk vind.
Maar je komt eigenlijk pas na een jaar erachter of je goed bij elkaar past, dan trekt de roze wolk op, dan zie je de nadelen van een ander, de ware trekjes, iemand zal zich in het begin de volle 200% presenteren, na een jaar voelen ze zich op hun gemak en zie je de ware ik.
Ik had ook een geweldige man getroffen via internet, had werk, zag er woest aantrekkelijk uit, hadden heel veel lol samen, onze eerste date was geweldig en hadden een erg leuke klik, echt nog steeds als ik de foto's van hem zie dan denk ik wauw, helaas kwam ik erachter dat meneer een enorm alcohol probleem had en nog steeds heeft want zelfs nu 4,5 jaar na de relatie krijg ik zo af en toe nog steeds berichten als hij straalbezopen is.
Nu denk ik ook niet dat iemand die bij een bank heeft gewerkt mij direct zal uitkiezen als een potentieele partner.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:12 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
En wat nou als iemand, om maar een voorbeeld te noemen, erg ambitieus is maar net is wegbezuinigd bij een bank en dus opnieuw moet gaan solliciteren? Dan heeft die man in kwestie dus geen werk, en voldoet hij dus niet aan het lijstje en wordt doorgehaald op de lijst?
Daarom vind ik lijstjes ook zo stom. Iemand hoeft op het eerste gezicht helemaal niet te lijken wat het is. Mijn buurjongen rijdt ook rond in een gloednieuwe Audi A3 lease, heeft werk, maar is ondertussen zo instabiel als de pest in verband met zijn cocaineverslaving. Als het goed gaat in zijn leven zijn er geen problemen, maar gebeurt er iets ergs dan zit je met een doorgesnoven gek in je huis.
Je kunt iemand toch niet volledig beoordelen op basis van een paar (al dan niet tijdelijke) vinkjes?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |