abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167126268
Op Tinder staan juist veel vrouwen met die leeftijd & WO hier in Amsterdam.
Mooie vrouwen ook nog.

Ben al voorzien dus keek alleen even uit nieuwsgierigheid, hoor er veel goeds over.
  maandag 5 december 2016 @ 20:57:32 #152
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_167128583
Ik zie een man die geen moeite wil doen voor een vrouw en er geen geld aan wil uitgeven en die niets te bieden heeft. Het ligt uiteraard aan de websites en vrouwen.
Schandalig dat ze eisen stellen aan een man, jij neemt vast genoegen met alles wat warm aanvoelt.
Gewoon lekker alleen blijven!
pi_167128725
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 20:57 schreef gewoonmeppen het volgende:
Ik zie een man die geen moeite wil doen voor een vrouw en er geen geld aan wil uitgeven en die niets te bieden heeft. Het ligt uiteraard aan de websites en vrouwen.
Schandalig dat ze eisen stellen aan een man, jij neemt vast genoegen met alles wat warm aanvoelt.
Ik raad je aan om de lezingen van vrouwelijke anti-feministen te luisteren. Zij leggen uit hoe scheef wensen van vrouwen zijn gegroeid. Binnen de moderne maatschappij. Ten opzichte van mannen. Dating-Sites moeten deze inzichtelijke cijfers ook bezitten. Hun eisenlijst is gewoon te veel. Ze willen de knappe partner, het inkomen, de carriere en de kinderen. En zelf raken zij hierdoor ook in de knel. Mannen zijn onteigend van hun natuurlijke rol. Vrouwen weten niet meer wat zij willen. En vragen zich af waar de goede mannen voor de relaties zijn gebleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tamabralski op 05-12-2016 23:35:33 ]
pi_167129615
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar wat is lelijk? Het verbaast mij soms hoe zwart-wit stellen soms zijn. Soms lopen prachtige meiden rond met de meest lelijke Neanderthaler look-a-like mannen. Andersom komt ook voor, mannen die bij vrouwen voor knap doorgaan en de meest knappe vrouwen in de kroeg kunnen hosselen eindigen bij gedrochten.

Zal wel beauty is in the eye of the beholder zijn.
Schoonheid en aantrekkelijkheid is voor een heel groot deel gewoon objectief te bepalen. Dat een prachtige meid met een lelijkerd gaat is iets dat normaal weinig voorkomt (gold-diggers nagelaten) en andersom ook niet. En die ene uitzondering die je kent, ontkracht niet de theorie.

Het feit is dat uiterlijk een ontzettend belangrijke eigenschap is bij het daten van het andere geslacht. Zelfs al is je persoonlijkheid zeer goed, zal je date door je uiterlijk al afgeknapt kunnen zijn, waarna ze ook je persoonlijkheid begint af te kraken. Tegelijkertijd wordt de persoonlijkheid van aantrekkelijke mensen juist hoger ingeschat en worden fouten genegeerd.

Daarbovenop komt natuurlijk nog de emotionele bagage die je meeneemt als je in je jeugd vaak gepest/buitengesloten bent door je uiterlijk. En toch wordt er ook van die mensen verwacht dat ze maar ergens zelfvertrouwen vandaan toveren. 'Gewoon naar de sportschool gaan dan krijg je zelfvertrouwen' :')
pi_167129698
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 20:57 schreef gewoonmeppen het volgende:
Een relatie moet toch echt van 2 kanten komen, of ben jij zo'n béta die de vrouw helemaal in de watten legt en jezelf laat gebruiken?
pi_167135095
Stop ajb met datingssites, er komt alleen maar narigheid van. Neem tinder: Als je geen 8-pack hebt om te showen wordt het lastig voor je. Heb je een keer een leuke match, dan antwoorden ze niet of spelen hard-to-get.

Het grote probleem is dat vrouwen te gewild zijn. Mannen doen een moord op die websites als Lexa, terwijl menig vrouw Lexa gebruikt "als erbij".

Wil je als man je ego krenken, ga dan vooral door.

Ik houd het bij de kroeg.. daar heb ik veel vaker sjans dan dat ene maandje dat ik op Tinder zat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 december 2016 @ 00:47:15 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_167135146
FOK!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_167135213
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:47 schreef rubbereend het volgende:
FOK!
Volgens mij is hij opzoek naar vrouwen..
pi_167135957
Nederlandse vrouwen zijn echt wel enorm veeleisend moet ik zeggen hoor :'(

Heb een tijdje de betaalde versie van Tinder gehad, en ging toen swipen in Manilla (Fillippijnen). Ik had (zonder overdrijven) binnen anderhalf uur meer dan 200 matches, en meer dan 50 % ging uit zichzelf tegen mij praten. En de meerderheid van die vrouwen was echt aanzienlijk knapper dan menig Nederlandse met een schouderbreedte van een boeing 747. En ze waren allemaal hoog opgeleid en spraken veel beter engels dan ik, dus ook echt niet van die domme snollen of hoeren ofzo.

Realiteit is natuurlijk Twisted, want die Filipina's vinden natuurlijk ook het idee van een westerse man met (in hun ogen) veel geld erg interessant,

Maar ga je dan weer in NL swipen, krijg je twee karige matches per uur ofzo, die natuurlijk nooit een keer tegen je zullen gaan praten. En dat terwijl ik toch een niet onooglijke degelijke en netjes geklede jongeman ben van bijna twee meter lang. Maar ook dat is kennelijk niet goed genoeg meer.

Zit gvd laatst een keer the Undateables te kijken, zie ik een gehandicapte meid met een scheve bek en een krom gegroeide ruggengraat die doodleuk zit te vertellen dat ze 'wel een lange eisenlijst' heeft :')
pi_167136322
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 05:57 schreef Dorpspastoor het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn echt wel enorm veeleisend moet ik zeggen hoor :'(

Heb een tijdje de betaalde versie van Tinder gehad, en ging toen swipen in Manilla (Fillippijnen). Ik had (zonder overdrijven) binnen anderhalf uur meer dan 200 matches, en meer dan 50 % ging uit zichzelf tegen mij praten. En de meerderheid van die vrouwen was echt aanzienlijk knapper dan menig Nederlandse met een schouderbreedte van een boeing 747. En ze waren allemaal hoog opgeleid en spraken veel beter engels dan ik, dus ook echt niet van die domme snollen of hoeren ofzo.

Realiteit is natuurlijk Twisted, want die Filipina's vinden natuurlijk ook het idee van een westerse man met (in hun ogen) veel geld erg interessant,

Maar ga je dan weer in NL swipen, krijg je twee karige matches per uur ofzo, die natuurlijk nooit een keer tegen je zullen gaan praten. En dat terwijl ik toch een niet onooglijke degelijke en netjes geklede jongeman ben van bijna twee meter lang. Maar ook dat is kennelijk niet goed genoeg meer.

Zit gvd laatst een keer the Undateables te kijken, zie ik een gehandicapte meid met een scheve bek en een krom gegroeide ruggengraat die doodleuk zit te vertellen dat ze 'wel een lange eisenlijst' heeft :')
Mja, maar houd er rekening mee dat je al heel snel interessant bent voor aziatische vrouwen uit die landen. Het hoeven geen hoeren te zijn om op westerse welvaart te vallen.
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:28:58 #161
416020 K44S
The bearded man
pi_167137133
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:43 schreef Denivellering het volgende:
Stop ajb met datingssites, er komt alleen maar narigheid van. Neem tinder: Als je geen 8-pack hebt om te showen wordt het lastig voor je. Heb je een keer een leuke match, dan antwoorden ze niet of spelen hard-to-get.

Het grote probleem is dat vrouwen te gewild zijn. Mannen doen een moord op die websites als Lexa, terwijl menig vrouw Lexa gebruikt "als erbij".

Wil je als man je ego krenken, ga dan vooral door.

Ik houd het bij de kroeg.. daar heb ik veel vaker sjans dan dat ene maandje dat ik op Tinder zat.
Ik heb geen 8 pack en had in een week redelijk wat matches.

Het gaat dan wel om een creatieve foto, minimale maar wel creatieve text.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167137702
Okee nu kunnen we allemaal zeggen dat de vrouwen veeleisend zijn, maar als ik op badoo langs de mannen ga dan vind ik het niet zo gek dat mannen niet zo vaak worden aangesproken, op de gemiddelde foto zie je een psychopatisch grijnzende man met een compleet vergeeld gebit en een zonnebril met een vis in zijn hand, met kleding waarvan ik mij afvraag waar ze die winkel ooit hebben gevonden, helemaal een afknapper op elke foto bier erbij.
Of ze hebben een foto waarbij de ex of vrouw/vriendin is weggeknipt of ook zo afgrijzelijk, van die via de spiegel selfie's waarbij ze nogal scheel kijken.

De dates die ik wel heb gedaan via badoo, hadden de mannen een vrij leuk profiel met gewone foto's, heb mijn huidige vriend ook via een datingsite, die had gewoon een normaal profiel die spontaan en leuk overkwam. Twee van mijn exen ken ik ook via badoo en ook die hadden hele normale profielen met normale foto's.

Daarbij na de mannen te hebben afgezeken, sommige vrouwen denken ook dat ze het nieuwste foto model zijn en hoevaak plaatsen vrouwen geen foto's met zichzelf van 10 jaar voor vandaag. Of ze zijn zo geshopt dat die 30 kg teveel ineens wonderbaarlijk verdwenen is of ze smeren zoveel make up dat je meer het idee hebt dat met een roller die wenkbrauwen worden aangebracht. En veeleisend, tja wat is veeleisend, je valt erop of niet en wat iemand hiervoor al zei, je kiest zelf ook niet zomaar een vrouw omdat die warm is.
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:25:01 #163
451005 Grems
Clown World
pi_167137941
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:08 schreef LittleLady het volgende:
Okee nu kunnen we allemaal zeggen dat de vrouwen veeleisend zijn, maar als ik op badoo langs de mannen ga dan vind ik het niet zo gek dat mannen niet zo vaak worden aangesproken, op de gemiddelde foto zie je een psychopatisch grijnzende man met een compleet vergeeld gebit en een zonnebril met een vis in zijn hand, met kleding waarvan ik mij afvraag waar ze die winkel ooit hebben gevonden, helemaal een afknapper op elke foto bier erbij.
Of ze hebben een foto waarbij de ex of vrouw/vriendin is weggeknipt of ook zo afgrijzelijk, van die via de spiegel selfie's waarbij ze nogal scheel kijken.

De dates die ik wel heb gedaan via badoo, hadden de mannen een vrij leuk profiel met gewone foto's, heb mijn huidige vriend ook via een datingsite, die had gewoon een normaal profiel die spontaan en leuk overkwam. Twee van mijn exen ken ik ook via badoo en ook die hadden hele normale profielen met normale foto's.

Daarbij na de mannen te hebben afgezeken, sommige vrouwen denken ook dat ze het nieuwste foto model zijn en hoevaak plaatsen vrouwen geen foto's met zichzelf van 10 jaar voor vandaag. Of ze zijn zo geshopt dat die 30 kg teveel ineens wonderbaarlijk verdwenen is of ze smeren zoveel make up dat je meer het idee hebt dat met een roller die wenkbrauwen worden aangebracht. En veeleisend, tja wat is veeleisend, je valt erop of niet en wat iemand hiervoor al zei, je kiest zelf ook niet zomaar een vrouw omdat die warm is.

"Niet reageren tenzij je minimaal 1.80 bent"

De realiteit van online dating.

[ Bericht 2% gewijzigd door Grems op 06-12-2016 10:34:34 ]
pi_167139676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:08 schreef LittleLady het volgende:
Tja, Badoo is dan ook een datingsite die voornamelijk wordt gebruikt door mensen die sociaal-economisch minder sterk zijn dan gemiddeld. Vergelijk het maar eens met OkCupid, daar zul je minder karper-foto's en selfies tegenkomen.
pi_167140098
Volgens mij is Badoo ook erg nep.
pi_167141220
De gemiddelde vrouw is vrij veeleisend.

Ik vind het al heel fijn als mijn date in kwestie (m/v) er verzorgd uitziet. En met geld om kan gaan, maar ook op een manier dat anderen er niet minder van worden (gierigheid, bah!). Of dat nou is van een minimumloon of van een goed betaalde baan interesseert me niet. Ik vind het veel irritanter als mensen rekeningen verstoppen of alles ontkennen wanneer de deurwaarder voor de deur staat.

Maar misschien ben ik wel raar. Het lijkt me ook helemaal niks om carrièrevrouw te zijn en dat hoeft voor mij ook helemaal niet. Een leuk leven is goed genoeg. Het is handig om veel geld te verdienen, maar dan doe ik niet het werk wat ik leuk vind.

Het lijkt mij veel belangrijker dat mensen humor hebben en dat je gesprekken kunt voeren. Ik hoef geen lege huls waar ik mee kan showen in de buitenwereld en waar ik thuis doodongelukkig mee ben.
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:46:40 #167
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_167141806
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:43 schreef Denivellering het volgende:

Ik snap het niet, bij mij antwoorden ze allemaal en uiteraard gaan niet alle gesprekken even vlot maar dan laat je'm gewoon passeren. En ik ben ook geen fotomodel, maar wel verzorgd met een degelijke vaste baan en beetje moderne kleding.

En dan hangt het er natuurlijk van af waar je op gaat swipen, ik ben 44 en als ik swipe op 18 tot 22 jarigen dan gebeurd er ook geen hol, maar dat is ook niet waar ik naar zoek.

Wees ambitieus maar realistisch in je partnerkeuze, kom een beetje creatief en grappig uit de hoek en zet duidelijke recente foto's.
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:47:23 #168
451005 Grems
Clown World
pi_167141826
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:17 schreef Opoefiets het volgende:
De gemiddelde vrouw is vrij veeleisend.

Ik vind het al heel fijn als mijn date in kwestie (m/v) er verzorgd uitziet. En met geld om kan gaan, maar ook op een manier dat anderen er niet minder van worden (gierigheid, bah!). Of dat nou is van een minimumloon of van een goed betaalde baan interesseert me niet. Ik vind het veel irritanter als mensen rekeningen verstoppen of alles ontkennen wanneer de deurwaarder voor de deur staat.

Maar misschien ben ik wel raar. Het lijkt me ook helemaal niks om carrièrevrouw te zijn en dat hoeft voor mij ook helemaal niet. Een leuk leven is goed genoeg. Het is handig om veel geld te verdienen, maar dan doe ik niet het werk wat ik leuk vind.

Het lijkt mij veel belangrijker dat mensen humor hebben en dat je gesprekken kunt voeren. Ik hoef geen lege huls waar ik mee kan showen in de buitenwereld en waar ik thuis doodongelukkig mee ben.
Ja, ze moeten vooral betalen natuurlijk :')

En dan ook nog vaak negatief uitlaten over dames die eerlijk zijn over hun beroep _O-
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:50:42 #169
451005 Grems
Clown World
pi_167141919
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:46 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik snap het niet, bij mij antwoorden ze allemaal en uiteraard gaan niet alle gesprekken even vlot maar dan laat je'm gewoon passeren. En ik ben ook geen fotomodel, maar wel verzorgd met een degelijke vaste baan en beetje moderne kleding.

En dan hangt het er natuurlijk van af waar je op gaat swipen, ik ben 44 en als ik swipe op 18 tot 22 jarigen dan gebeurd er ook geen hol, maar dat is ook niet waar ik naar zoek.

Wees ambitieus maar realistisch in je partnerkeuze, kom een beetje creatief en grappig uit de hoek en zet duidelijke recente foto's.
Als ze ~44 zijn weten ze zelf ook dondersgoed dat hun marktwaarde als een denderende trein richting de 0 gaat natuurlijk _O-

Prachtig advies maar volstrekt niet relevant voor mensen onder de 35-40
pi_167145441
Ach ik denk dat iedereen wel eisen heeft, anders zouden we zo naar buiten lopen, even checken, ja vrijgezel en zo een willekeurig persoon mee naar binnen nemen van nou, dit is de nieuwe relatie.

Ja ook ik had eisen, werk dien je te hebben, zelfstandigheid, geen kleine kinderen, verzorgd en een motor, dat laatste omdat ik zelf groot liefhebber ben van motorrijden en zelf ook een heb.
Noem het veeleisend, maar zijn dingen die ik belangrijk vind.

Maar je komt eigenlijk pas na een jaar erachter of je goed bij elkaar past, dan trekt de roze wolk op, dan zie je de nadelen van een ander, de ware trekjes, iemand zal zich in het begin de volle 200% presenteren, na een jaar voelen ze zich op hun gemak en zie je de ware ik.

Ik had ook een geweldige man getroffen via internet, had werk, zag er woest aantrekkelijk uit, hadden heel veel lol samen, onze eerste date was geweldig en hadden een erg leuke klik, echt nog steeds als ik de foto's van hem zie dan denk ik wauw, helaas kwam ik erachter dat meneer een enorm alcohol probleem had en nog steeds heeft want zelfs nu 4,5 jaar na de relatie krijg ik zo af en toe nog steeds berichten als hij straalbezopen is.
pi_167145780
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:17 schreef Tamabralski het volgende:
Volgens mij is Badoo ook erg nep.
Die ene en tevens laatste keer dat ik een blik wierp op Badoo hoopte ik ook dat het nep zou zijn. Zo veel sociaal-economische zwakkeren bij elkaar... Het leek wel een theatervoorstelling. Zo'n meisje/vrouw had wel 20 selfies met in elke foto diezelfde wezenloze blik, telkens in haar tuintje met grindtegels en plastic tuinmeubels... Gewoon niet goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door cefuni op 06-12-2016 16:31:34 ]
pi_167149919
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:04 schreef LittleLady het volgende:
Ach ik denk dat iedereen wel eisen heeft, anders zouden we zo naar buiten lopen, even checken, ja vrijgezel en zo een willekeurig persoon mee naar binnen nemen van nou, dit is de nieuwe relatie.

Ja ook ik had eisen, werk dien je te hebben, zelfstandigheid, geen kleine kinderen, verzorgd en een motor, dat laatste omdat ik zelf groot liefhebber ben van motorrijden en zelf ook een heb.
Noem het veeleisend, maar zijn dingen die ik belangrijk vind.

Maar je komt eigenlijk pas na een jaar erachter of je goed bij elkaar past, dan trekt de roze wolk op, dan zie je de nadelen van een ander, de ware trekjes, iemand zal zich in het begin de volle 200% presenteren, na een jaar voelen ze zich op hun gemak en zie je de ware ik.

Ik had ook een geweldige man getroffen via internet, had werk, zag er woest aantrekkelijk uit, hadden heel veel lol samen, onze eerste date was geweldig en hadden een erg leuke klik, echt nog steeds als ik de foto's van hem zie dan denk ik wauw, helaas kwam ik erachter dat meneer een enorm alcohol probleem had en nog steeds heeft want zelfs nu 4,5 jaar na de relatie krijg ik zo af en toe nog steeds berichten als hij straalbezopen is.
En wat nou als iemand, om maar een voorbeeld te noemen, erg ambitieus is maar net is wegbezuinigd bij een bank en dus opnieuw moet gaan solliciteren? Dan heeft die man in kwestie dus geen werk, en voldoet hij dus niet aan het lijstje en wordt doorgehaald op de lijst?

Daarom vind ik lijstjes ook zo stom. Iemand hoeft op het eerste gezicht helemaal niet te lijken wat het is. Mijn buurjongen rijdt ook rond in een gloednieuwe Audi A3 lease, heeft werk, maar is ondertussen zo instabiel als de pest in verband met zijn cocaineverslaving. Als het goed gaat in zijn leven zijn er geen problemen, maar gebeurt er iets ergs dan zit je met een doorgesnoven gek in je huis.

Je kunt iemand toch niet volledig beoordelen op basis van een paar (al dan niet tijdelijke) vinkjes?

Ik heb het idee dat veel vrouwen dat wel doen. Die hebben een paar harde eisen, maar kijken af en toe niet naar de persoon. En dan opeens na een jaar of twee is het janken want ''Hij was heel anders dan gedacht''. Ja omdat je iemand enorm oppervlakkig hebt beoordeeld.
pi_167150148
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:12 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

En wat nou als iemand, om maar een voorbeeld te noemen, erg ambitieus is maar net is wegbezuinigd bij een bank en dus opnieuw moet gaan solliciteren? Dan heeft die man in kwestie dus geen werk, en voldoet hij dus niet aan het lijstje en wordt doorgehaald op de lijst?

Daarom vind ik lijstjes ook zo stom. Iemand hoeft op het eerste gezicht helemaal niet te lijken wat het is. Mijn buurjongen rijdt ook rond in een gloednieuwe Audi A3 lease, heeft werk, maar is ondertussen zo instabiel als de pest in verband met zijn cocaineverslaving. Als het goed gaat in zijn leven zijn er geen problemen, maar gebeurt er iets ergs dan zit je met een doorgesnoven gek in je huis.

Je kunt iemand toch niet volledig beoordelen op basis van een paar (al dan niet tijdelijke) vinkjes?
Nu denk ik ook niet dat iemand die bij een bank heeft gewerkt mij direct zal uitkiezen als een potentieele partner.
pi_167152854
fok werkt trouwens ook prima
  dinsdag 6 december 2016 @ 21:05:34 #175
416020 K44S
The bearded man
pi_167153605
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:42 schreef madeliefff het volgende:
fok werkt trouwens ook prima
Ohja? Dm dan maar :7
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167176785
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:05 schreef K44S het volgende:

[..]

Ohja? Dm dan maar :7
:D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')