nee das waarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar cc is over het algemeen gwn chille zender die je altijd wel kunt opzetten als er niks op is, maar als ze dat soort series uitzenden dan gaat dat nie :s
keek het toen Penny nog geile slet was maar toen kreeg ze een jongenskapsel en toen werd ik boos en sindsdien nooit meer gezienquote:
ja die.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gilmore girls?
big bang theory kijk ik nog wel en 2 broke girls.
en you're the worst. die is nog wel leuk
volgens mij hebben ze hele weekenden dat je alleen south park, family guy en american dad zietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee das waar
hebben ze ook nog steeds van die weekenden dat ze de godganse dag 1 serie uitzenden
zal eens iets tegen jou aan gooienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:30 schreef gianni61 het volgende:
mag kapen in deze sc ook, anders gooi ik er een tr tegenaan
ik denk oprecht dat je daar te weinig kracht voor in je armen hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal eens iets tegen jou aan gooien
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:30 schreef gianni61 het volgende:
mag kapen in deze sc ook, anders gooi ik er een tr tegenaan
dat is een beetje veel van het goeiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze hele weekenden dat je alleen south park, family guy en american dad ziet
ja, dat is wss ook wel zoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk oprecht dat je daar te weinig kracht voor in je armen hebt
beetje de ziektes van klb hierheen slepen. walgelijkquote:
is je pasta al op?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
ben al paar uur wakker dus kan nu gewoon cola pakken toch
Gooi Tess maar naar hemquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal eens iets tegen jou aan gooien
ik weet niet wie dat isquote:
jijquote:
dan moet het kunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die was binnen 5 minuten al verdwenen
Ik ken je voor de rest niet, maar ik maak me wel zorgen om je. Je overmatige zweetverzameling en je zucht naar suiker voorspellen een grotere kans op allerlei ziektes. Mag ik je aanraden om meer te gaan bewegen en je voedselinname te optimaliseren?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
ben al paar uur wakker dus kan nu gewoon cola pakken toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |