Waar ging je nog maar weer heen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:40 schreef Drug het volgende:
[..]
yo ama ik kan je niet die ansichtkaartjes sturen, reisje gaat niet door
iranquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar ging je nog maar weer heen?
mis je even hard ls mijn ex en daar ben ik zeg maar geen vrienden meequote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mist me wel. Geef maar toe.
vlucht is vervallen en ik ben te lui om allemaal moeite te doen voor omboekenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah zonde ja dat het niet doorgaat (voor jou he). Why not?
pff gelderland is uren ver weg man, dat zie ik niet zo zitten tbhquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:45 schreef BoneThugss het volgende:
BTW Drug, ik heb geen OV, pak trein naar mijn hometown dan zorg ik voor goede whisky. Kan ik hem gelijk testen.
Hmm minder, maarja stuur me ff DM.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:47 schreef Drug het volgende:
[..]
vlucht is vervallen en ik ben te lui om allemaal moeite te doen voor omboeken
ga nu denk gewoon wat dichterbij reisje doen ofzo, nog ff checken
[..]
pff gelderland is uren ver weg man, dat zie ik niet zo zitten tbh
techno is voor flikkersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geen illegale techno vandaag?
benzinestation om 7 ofzoquote:
weenie :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie ik eruit als iemand die naar het benzinestation gaat
geen idee. hoe zie je uit?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie ik eruit als iemand die naar het benzinestation gaat
hehehquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een auto had zou ik sws mijn benzine gewoon online bestellen
pall mallquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |