wat is het doel danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms deed k bij anno 1404 wel eens gewoon alle "tegenstanders" in mijn team zetten zodat k alleen maar rustig shit hoefde te bouwen met jonko erbij :$
noh man tenzij chloro wil daten ;$quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Amsterdam kom ik wel eens.
Kom je ooit in de de buurt van Arnhem?
gwn, joints roken en btje brainless klikkenquote:
ga dan cookie clicker spelen ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn, joints roken en btje brainless klikken
neeh :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga dan cookie clicker spelen ofzo
Oh klinkt ook wel als de Sims.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn, joints roken en btje brainless klikken
ja dat is daar ook perfect voor iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh klinkt ook wel als de Sims.
tell joke tell joke tell joke compliment compliment flirt flirt kiss kiss kiss woohoo woohoo woohooquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet om jou ofzo, vind je een erg aardige kerel, maar vertrouw de post niet.😂quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:37 schreef Drug het volgende:
[..]
noh man tenzij chloro wil daten ;$
anders ben ik wel bereid een keer naar utrecht te komen om 'm te droppen. en post is nog een optie, ik bubblewrap die ding wel hoor
quote:
yo ama ik kan je niet die ansichtkaartjes sturen, reisje gaat niet doorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen illegale techno vandaag?quote:
heb geen waggie maar wel gratis ovquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Niet om jou ofzo, vind je een erg aardige kerel, maar vertrouw de post niet.😂
Utrecht is oké, als hem langs wil brengen betaal ik je benzine btw.
Volgende week ben ik terug, wel ff snel me ps3 verkopen😂quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:41 schreef Drug het volgende:
[..]
heb geen waggie maar wel gratis ov
doen we gewoon utrecht HC toch. laat maar weten als je terug in NL bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |