Oké, deal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:27 schreef Drug het volgende:
[..]
ja deal, en dan ik gooi The Crew - Wild Run Edition voor niks in de mix om die ssd/hd torie te compenseren
je hebt alleen een buik als boeddhaquote:
controller is veel beter voor van die action adventure games zoals ACquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, speel veel gecrackte AC, dan vind ik controller echt aids.
ja ditquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
controller is veel beter voor van die action adventure games zoals AC
gianni had gelijk, ik was the nerderigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt alleen een buik als boeddha
Ik ben het echt zo gewend man.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf AC zonder controller spelen?
bende gij gek ofwa
jeetjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:30 schreef Drug het volgende:
ik denk dat ik psvr als impulsaankoop ga aanschaffen. niet dat ik het wil of denk dat het heel vet wordt en ik er veel mee ga doen, maar omdat ik niet anders kan en commercie mijn brein heeft geprogrammeerd om in dit soort gimmicks te trappen
je kunt ook gewoon je ps3 controller aansluiten op je pcquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben het echt zo gewend man.
Eerder zweerde ik ook bij controller, maar speel gewoon te vaak op PC.
Zeg maar niks.😂
met hoe sommige games al normaal lopen op de PS4 ben ik een beetje bang hoe games in PSVR lopen omdat daar nog meer kracht voor nodig isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:30 schreef Drug het volgende:
ik denk dat ik psvr als impulsaankoop ga aanschaffen. niet dat ik het wil of denk dat het heel vet wordt en ik er veel mee ga doen, maar omdat ik niet anders kan en commercie mijn brein heeft geprogrammeerd om in dit soort gimmicks te trappen
Ja, eigenlijk hebben jullie wel gelijk.😂quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
controller is veel beter voor van die action adventure games zoals AC
rotterdam staat ie aangesloten, amsterdam ben ik dagelijks dus kan ook daar, maar dan niet aangesloten te aanschouwen :$quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oké, deal.
Kom uit Gelderland, waar op te halen?
vind muis en toetsenbord alleen beter voor FPS of strategy gamesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk hebben jullie wel gelijk.😂
rtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind muis en toetsenbord alleen beter voor FPS of strategy games
Speelde altijd met xbox controller.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon je ps3 controller aansluiten op je pc
zal vast wel werken met ac
heiligschennis ditquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Speelde altijd met xbox controller.
Vind ik net wat lekkerder in de hand liggen
ik ben juist kut in strategy games, tegen de tijd dat ik mijn basis heb gebouwd word ik al aangevallen door het driedubbele aantal manschappenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
rt
of ja, strategy dan vooral, fps ben ik net zo slecht met muis en toetsenbord als met controller dus maakt weinig uit
Amsterdam kom ik wel eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:32 schreef Drug het volgende:
[..]
rotterdam staat ie aangesloten, amsterdam ben ik dagelijks dus kan ook daar, maar dan niet aangesloten te aanschouwen :$
ik speel die shit altijd net als alles op de makkelijkste moeilijkheidsgraad is meestal wel te doen danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben juist kut in strategy games, tegen de tijd dat ik mijn basis heb gebouwd word ik al aangevallen door het driedubbele aantal manschappen
True.👍quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind muis en toetsenbord alleen beter voor FPS of strategy games
zie jou er wel voor aan dat je splitscreen tegen jezelf speeltquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik speel die shit altijd net als alles op de makkelijkste moeilijkheidsgraad is meestal wel te doen dan
Heb verder gruwelijke hekel aan xbox ooit 1 gekocht kreeg ik red ring of dead binnen 2 jaar, teringding.quote:
soms deed k bij anno 1404 wel eens gewoon alle "tegenstanders" in mijn team zetten zodat k alleen maar rustig shit hoefde te bouwen met jonko erbij :$quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie jou er wel voor aan dat je splitscreen tegen jezelf speelt
weet niet of yvonne iets kan met dit adviesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:36 schreef Drug het volgende:
zit te twijfelen of ik vandaag voor iets anders m'n nest uit moet komen dan vreten/schijten/zaad uit m'n navel spoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |